Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
Kysyin aikaisemmin yhtä, nyt haluaisin vielä tietää lisäksi mitä korttisi sanovat, ovatko nämä kivut vakavia? Loppuvatko nämä koskaan? Saadaanko selville mistä nämä johtuvat?

Pelottaa sen ensimmäisenkin kysymyksen puoli nyt enemmän, saanko koskaan enää lasta.
 
Tanjamaria
Kaipaan elämääni vaihtelua, jota olen ajatellut hakea opiskelun kautta työn yhteydessä. TYöyhteisöni on ahdistava ja haluaisinkin tietää, muuttuuko tilanne siellä ja tuleeko opiskelukuviostani mitään kahden pienen lapsen ja työn kanssa. Olisin kovin iloinen, jos vastaisit:).
 
Alkuperäinen kirjoittaja AUTA:
Onko minulla ja miehelläni enää tulevaisuutta? vai luovutanko suosiolla?
korttini kertoo vilpillisyydestä ja epärehellisyydestä. Ennakkoluulot vaikuttavat päätöksiisi.Kortti kertoo,että saat mitä ansaitset,hyvässä ja pahassa.
Luo selkeä ja ennakkoluuloton kuva tilanteestasi ennen päätöstäsi. Ehkä ongelmiinne löytyy ratkaisu,kun uskalletaan olla avoimia ja myöntää omatkin virheet.
Tsemppiä teille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onko tulevaisuutta?:
Pitäisikö minun muuttaa elämääni perinpohjin ja jättää kaikki entinen taakse?
Jokin kausi tai elämänvaihe on nyt päättymässä.Kaikki ponnistelut päättyvät suotuisasti,tuottavat tyydytystä ja uudet suunnitelmat viriävät.
Valovoimaiselle ja avoimella ihmiselle kaikki ovet ovat auki,jollainen taidat olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
mitä minun kannattaisi tehdä työpaikkani suhteen?
Nyt on erittäin suotuisa hetki astua muutosten tielle,toteuttaa jokin suunnitelmasi tai aloittaa kokonaan uusi elämänvaihe.Kortti kertoo uuden oppimisesta.
kortti varoittaa samalla myös jostain huiputtajasta,ihmisestä joka puhuu pyöryksiin.Hankkeet voivat hajota.
 

Yhteistyössä