Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
otanko sisä vai ulkotyön ??
eli kummasta hyödyn enemmän
Näen kyllä muutosta elämässäsi, mutta se ei välttämättä ole kovinkaan hyvää. Joudut ehkä luopumaan jostain. En osaa sanoa tästä työstä mitään, koska kortti ei kerro siitä. Oletko ollut terveenä tai onko perheesi ollut terve? Voit myös esitää toisen kysymykse, jos näkisin asian jotenkin parempana.
kaikki olemme olleet terveenä flunssaa lukuunottamatta...
jos otan sisätyön joudun kyllä luopumaan paljosta.

johtuukohan muutos parisuhteesta ?
nostelen
 
itse
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja itse:
Miltä näyttää tulevaisuuteni tässä parisuhteessa?
Oletko onnellinen suhteessa? Onko suhteessa jotain, mikä ei ole kunnossa?
Kortti kertoo menetyksesta tai suhde muuttuu jotenkin toisella tavalla. Hurmillaan tämä voi kertoa onnettomuudesta tai sairaudesta.
Voit esittää lisä kysymyksen, niin voisi katsoa tarkemmin.
Enkeleitä elämäänne.
Olen kyllä onnellinen tässä parisuhteessa ja kuunioitan ja rakastan miestäni todella paljon. Raha-asiat painaa vähän, koska olen ne itse sotkenut, mutta yritän niistä myös itse selviytyä. Eihän miehelleni tai lapsille tapahdu mitään pahaa?

 
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Onko jotain tapahtumassa koska ollaan niin kovin onneliisisa oltu jo jonkin aikaa......?
Onko sinulla epäilystä tässä asiassa? Koska korttina nousi sellainen, että turvallisuus saattaa järkkyä tavalla tai toisella. Toiveetkin saattavat romahtaa. Tuttu ja turvallinen paljastuu kuvitelmaksi.
isot ongelmat on takana ja en oikein osaa elää niin ettei niitä muka enään tulisi.Itseasiassa vkl tapahtui taas jotain.enkä tiedä mikä olisi oikea ratkaisu,rakkautta on kyllä paljon.
 
äitikin
Hei!

EN ainkaan löytänyt vastausta aiempaan kysymykseeni.
Joten esitän sen uudelleen.. Kestääkö terveyteni, lähinnä selkäni, tulevan synnytykseni?
Entä sen jälkeen?
Vielä kysyisin, että kumpi lapsi meille tulee?
Sekä onnistuuko asunnon myynti ja toisen osto sujuvasti?
 

Yhteistyössä