Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Kuinka kauan jatkan töitä nykyisessä paikassa? Suunnitellun ajan vai kauemmin..
Kortti näyttää,että jokin suhde päättyy tai muuttaa lopullisesti muotoaan. Oletko ehkä hieman kyllästynyt työhösi? Muutoksen pelko saattaa johtaa masennukseen. Näkisin,että uusi työpaikka olisi tulevaisuudessa.
Pikkusen menee lepikkoon, itse asiassa olen alalla josta olen kovin kiinnostunut ja oppisopimuspaikkaa kaavaillaan.. Toisekseen olen sitä mieltä että "oikea ennustaja" ei koskaan kerro negatiivisia asioita vaikka niitä ennustettavalle näkisi tulevankin joten tuota masennuskommenttia vähän ihmettelen. Kiitos kuitenkin sinulle! Nämä on aina mukavia kokeilla.
=)
Ehkä moni ennustaja ei kerro näitä asioita, mutta minusta monet asiat pitäisi sanoa suoraan siksi, että asioille voisi tehdä jotain ja miettiä, voiko itse vaikuttaa tähän asiaan.
Lisäksi moni ennustaja kertoo asiat oikealla laidalla, ehkä moni tahtoo sulkea näille asioille korvansa, koska ne on pelottavia asioita ja niitä pahoja asioita ei halua kuulla.
Näen kuitenkin sinulle nopeita ja arvaamattomia muutoksia elämässäsi. Olet äkkijyrkkä ihminen, joka kiintynyt liikaa turvallisuuteen. Näen kuitenkin suuria muutoksia elämässäi ja se saa ehkä järkytystäkin aikaan.Tuttu ja turvallinen paljastuu kuvitelmaksi. Ehkä tämä kertoo sinun nykyisestä työstäsi ja ehkä tämä muutos voi olla juuri tuo sinun oppisopimus, mutta ehkä pettymyksiä tulee.