Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
wiwi
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja wiwi:
jatkanko eteenpäin ilman miestä?
Oletko juuri eronnut tai eroamassa? Koska näen, että tämä elämänvaihe on päättymässä. Sinulla on paljon mahdollisuuksia ja itse tulet oivaltamaan ne, tuletko kulkemaan yksin. Sinun henkinen kypsyys tuo vapautta ja varmuutta vaikeuksien keskelle.
harkitsen eroa, pelottaa vaan miten pärjään sen jälkeen yksin kahden pienen lapsen kanssa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Saanko pian töitä haluamastani paikasta?
Tämä taitaa olla sinulle suuri haave? kortti kuitenkin kertoo, etttei tämän alla kuitenkaan olisi parasta tehdä sopimuksia,suunnitelmia tai sitoumuksia.
Tulee kuitenkin tapahtumaan todella nopeita muutoksia.
 
eksyksissä
Millä sivulla moon on nyt menossa (millä sivulla kysymykset joihin nyt vastaa)? En millään saa selvyyttä tähän asiaan. Kuka vaan voi vastata... Tahdon tietää minkä pituinen jono on..

Kiitos moonille jaksavasta ennustuksesta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja MammaMia:
Olen todella rakastunut -vieraaseen mieheen. Hänellä on myös tunteita minua kohtaan. Haluaisin tietää, tuleeko siitä todella mitään vakavaa ja kuinka käy nykyisen aviomieheni kanssa, vieläkö löydän onnen hänen kanssaan vai eroanko ???
Tulet saamaan sen minkä haluat, niin hyvässä kuin pahassakin.Ota opiksesi näistä seurauksista. Pysähdy miettimään. kortti kehoittaa sinua olemaan yksin, nauttimaan siitä ja keskityttä vain olennaiseen.
 
Arvon huppalooralle
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Kuinka kauan jatkan töitä nykyisessä paikassa? Suunnitellun ajan vai kauemmin..
Kortti näyttää,että jokin suhde päättyy tai muuttaa lopullisesti muotoaan. Oletko ehkä hieman kyllästynyt työhösi? Muutoksen pelko saattaa johtaa masennukseen. Näkisin,että uusi työpaikka olisi tulevaisuudessa.
Pikkusen menee lepikkoon, itse asiassa olen alalla josta olen kovin kiinnostunut ja oppisopimuspaikkaa kaavaillaan.. Toisekseen olen sitä mieltä että "oikea ennustaja" ei koskaan kerro negatiivisia asioita vaikka niitä ennustettavalle näkisi tulevankin joten tuota masennuskommenttia vähän ihmettelen. Kiitos kuitenkin sinulle! Nämä on aina mukavia kokeilla.
=)
Ehkä moni ennustaja ei kerro näitä asioita, mutta minusta monet asiat pitäisi sanoa suoraan siksi, että asioille voisi tehdä jotain ja miettiä, voiko itse vaikuttaa tähän asiaan.
Lisäksi moni ennustaja kertoo asiat oikealla laidalla, ehkä moni tahtoo sulkea näille asioille korvansa, koska ne on pelottavia asioita ja niitä pahoja asioita ei halua kuulla.

Näen kuitenkin sinulle nopeita ja arvaamattomia muutoksia elämässäsi. Olet äkkijyrkkä ihminen, joka kiintynyt liikaa turvallisuuteen. Näen kuitenkin suuria muutoksia elämässäi ja se saa ehkä järkytystäkin aikaan.Tuttu ja turvallinen paljastuu kuvitelmaksi. Ehkä tämä kertoo sinun nykyisestä työstäsi ja ehkä tämä muutos voi olla juuri tuo sinun oppisopimus, mutta ehkä pettymyksiä tulee.
Hyvä huppalora, mikäs olitkaan.
Olen toiminut ammattinäkijänä ja todistettavasti osunut vuosien aikana hyvin oikeaan.

Silmääni pisti kommenttisi "oikea ennustaja ei kerr huonoja asioita".
Nimenomaan myös kertoo niitä.

Jos joskus haluat että katson sinua, kerro ihmeessä.

Näkijä
 
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Nautitaanko me isännän kans kaksinolo ajasta täyisn rinnoin, kun ekaa kertaa yli vuoteen päästään olemaan kahden?
Kyllä nautitte. Samalla luotte tulevaisuuteen toivoa ja luottamusta. Nautintoa on tiedossa ja keräät voimia lepäillen. Nauti virkistävästä mutta väistämättä väliaikasesta suvantovaiheesta.
Suvaantovaihe? Liittyen mihin? Meneekö raha-asiat tulevaisuudessa huonommin outuuko mies olemaan enemmän töissä, vai fyysinen/henkinen suvanto?
Tällä suvanto/nautintovaiheella tarkoitan päivää, kun olette kahden miehesi kanssa.
Näkisin jotain ongelmia rahaasioiden suhteen. Voi tulla suuria muutoksia siihen ja tämä kouraisee syvältä.
Varmasti tämän asian suhteen miehesi tulee tekemään töitä, koska kerrotaan tämän olevan velvollisuuksien kausi elämässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keiju:
Minulle ei ole ikinä kukaan ennustaja vastannut... Minut on aina ohitettu. Olen monesti ajatellut,että onko minussa jokin, joka estää...
Muta kysymykseni kuuluu, että saammeko enään lapsia?? Olisin todella kiitollinen jos vastailisit tähän.
Tulette saamaan. Tämän on pitkäjänteisyyden tulos ja tämä saavutetaan. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja jonossa minäkin:
moon näyttää olevan menossa sivulle 17, joten olkaa kärsivälliisiä!
mun kysymys oli sivulla 4. Mutta ei se mitään, ei kaikille ehdi millään vastata :hug: heippa :wave:
Olen pahoillani, että olen jättänyt sinut välistä. :hug:

Onko teidän suhteessa ongelmia? Näkisin sinut olevan riippuvainen jostain ja ongelmia, joihin et löydä ulospääsyä.

Tulet saamaan vielä lapsen :)
 
Eilinen vastaus jäi jotenkin hämäräksi,joten tarkennan kysymystä: Entinen työkaverini on nainen ja tunteeni häntä kohtaan ovat epäselvät. Ihastunut en kuitenkaan ole. Syvä ystävyys on lai oikea sana.Mitä hän ajttelee minusta,pitääkö hän minua ystävänä?
 

Yhteistyössä