en ole tätä tänne koskaan laittanut....

mulla on ollut kamalaa parisuhteessa kauan,,jotkut on varmaa haistellut asiaa jonkin aikaa...
mutta nyt 2009 tuo mulle ja mun neljälle lapselle uuden ajan...äijä hakkaa päätään saunan seinään,,kivaaaaa....että osaa olla fiksu!!!!!

se ihminen on niin itseensä täynnä oleva lellitty ainoo pentu että ei osaa arvostaa sitä mikä sillä nyt on,,

en jaksa kirjottaa enempää :( kysykää rohkeesti,,vastaan kun pystyn ja jaksan......
 
Elän erittäin vaikean miehen kaa.Alussa kaikki ihanaa mutta 3 vuoden jälkeen alamäki alkoi.Tuntuu että hänellä pyörii mielessään vain työ ja raha.Tuntuu että kaikki mitä perheen kanssa tekee on pakkopullaa hänelle.Aina ajattelee vain itseään.Minä minä ja minä.En jaksa edes yrittää kun toinen ei näe mitään vikaa itsessään ja elämässään.Ollaan puhuttu miljoona kertaa mut tuntuu ettei mikään muutu.Ahdistaa niin paljon et järki lähtee=(
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
lapsia jo kahdelle ja nyt taas menossa avioliitto pieleen. ehkä sun kannattas olla ilman miehiä kerta noin huonosti koko ajan valitset. mieti lapsia
juu-u elän vain vain mulle ja lapsille nyt....ja sä et tiedä mikä mättää niin olisitko tuomitsemasta mua,,olen katsonut peiliin ja miettinyt mikä mussa on vikana,,ja syy löytyi,,olen liian heikkouskoinen ja lempee....olen sietänyt miehen haukut ja alistamisen 8v mikään ei muutu vaikka lupaa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Voimia!

Ei se toisella erolla ole helpompaa kuin ekalla, tässä ei kokemus auta.. Vaan pikemmin päinvastoin, jotta miksi taas..
T. samassa veneessä tällä hetkellä
voi kun löytäs vastauksen :( mutta ton toiminta on sellasta että kukaan nainen ei olis katsellut näinkään pitkään kuin minä...mä olen todella rikki...nyt kaikki saa tulla pintaan ja purkautua,,haluun elämän jossa kukaan ei määrää tai manipuloi minua....haluun itkee,rääkyä,huitoa,,,en tiedä mitä mitä pitää tehdä että auttaa....
 
vieras
toivottavasti tuleva vuosi on sulle parempi. <3 itsekkin sinnittelen huonossa suhteessa, kuitenkin rakastan miestäni niin älyttömästi että en vois kuvitella häntä jättäväni... vaikka joskus tuntuu että parempi olis mulla ja lapsella kaksistaan.
 
meni nukkuu lastenhuoneeseen koska jaa-a mikä olikaan syy....aikasemmin puki päälleen verkkarit ja toppatakin,,oli kävelemässä naapuri kaupunkiin vanhempiensa luo..matkaa 17km ei mitään kunnollista vaatetusta,alle!!!!
 
Rahina
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
lapsia jo kahdelle ja nyt taas menossa avioliitto pieleen. ehkä sun kannattas olla ilman miehiä kerta noin huonosti koko ajan valitset. mieti lapsia
juu-u elän vain vain mulle ja lapsille nyt....ja sä et tiedä mikä mättää niin olisitko tuomitsemasta mua,,olen katsonut peiliin ja miettinyt mikä mussa on vikana,,ja syy löytyi,,olen liian heikkouskoinen ja lempee....olen sietänyt miehen haukut ja alistamisen 8v mikään ei muutu vaikka lupaa....
Kuule kyllä sulla on lupa haluta olla rakastettukin ja lupa haaveilla tasapainoisesta parisuhteesta jonkaa on mahdollista myöhemmin muodostua perheeksi vaikka sulla olisi lapsia viiden miehen kanssa!! (naimisiinmenon voi ehkä jättää tekemättä jos se on jo koettu, menette niillä rahoilla vaikka karibialle)

Onnea ja varmuutta tälle ja seuraaville vuosille!
 
mm
Kävelköön, jos haluaa olla kakara ja palelluttaa ittensä..

Mulle on auttanut, kun ihan yksin olen käynyt juttelemassa perheasiain neuvottelukeskuksessa. Saa itkee pettymyksensä, ja jotenkin vain sieltä olen saanut apua, nähnyt kaiken erilailla kuin ennen, ja lopettanut itseni syyllistämisen.

Etsi joku, jolle voit itseäsi purkaa peittelemättä ja teeskentelemättä.

Ota kaikki lastenhoitoapu vastaan, jotta saat itsellesi aikaa myös.

Järjestä asumiset, hoitakaa elarit ja tapaamiset yms käytännön asiat pian kuntoon.

Ja sitten siitä se oma elämä lähtee eteenpäin, ja joku kaunis päivä huomaat, että olet taas iloinen, naurat, ja sinun on helppo hengittää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
meni nukkuu lastenhuoneeseen koska jaa-a mikä olikaan syy....aikasemmin puki päälleen verkkarit ja toppatakin,,oli kävelemässä naapuri kaupunkiin vanhempiensa luo..matkaa 17km ei mitään kunnollista vaatetusta,alle!!!!
mikä tässä nyt on perimmäinen kitkan syy teillä?
hänen ex-vaimonsa tuli ja meni miten halus,,eikä ole varmaan onko tämä poika edes mieheni,,tämä exä saattoi olla omilla teillään monia päiviä...
minun exä hakkasi minua,jota ei tee nykyinen vaan alistaa henkisesti kiltämällä tapaamiset ystävien kanssa ja jos ei oonistu kieltämään niin haittaa koko tapaamisen ajan jollain hemmetin tapaa....tässä pähikinänkuoressa...kysy lisää jos jokin jäi vaivaa....
 

Yhteistyössä