en ole tätä tänne koskaan laittanut....

Alkuperäinen kirjoittaja Rahina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
lapsia jo kahdelle ja nyt taas menossa avioliitto pieleen. ehkä sun kannattas olla ilman miehiä kerta noin huonosti koko ajan valitset. mieti lapsia
juu-u elän vain vain mulle ja lapsille nyt....ja sä et tiedä mikä mättää niin olisitko tuomitsemasta mua,,olen katsonut peiliin ja miettinyt mikä mussa on vikana,,ja syy löytyi,,olen liian heikkouskoinen ja lempee....olen sietänyt miehen haukut ja alistamisen 8v mikään ei muutu vaikka lupaa....
Kuule kyllä sulla on lupa haluta olla rakastettukin ja lupa haaveilla tasapainoisesta parisuhteesta jonkaa on mahdollista myöhemmin muodostua perheeksi vaikka sulla olisi lapsia viiden miehen kanssa!! (naimisiinmenon voi ehkä jättää tekemättä jos se on jo koettu, menette niillä rahoilla vaikka karibialle)

Onnea ja varmuutta tälle ja seuraaville vuosille!
minä en halunnut naimisiin...
 
Hei, tiedän tunteen..
Mulla pyöri toi lähteminen pitkään päässä sitten vaan otin ja lähdin.
Asiaa en täällä pui yhtään enempää kun meidän ongelmat ei tänne kaikkien silmien alle kuulu mutta hetkeäkään en katunut et lähdettiin lasten kanssa,
se mitä kadun on se etten lähtenyt aiemmin.
Voimia :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Kävelköön, jos haluaa olla kakara ja palelluttaa ittensä..

Mulle on auttanut, kun ihan yksin olen käynyt juttelemassa perheasiain neuvottelukeskuksessa. Saa itkee pettymyksensä, ja jotenkin vain sieltä olen saanut apua, nähnyt kaiken erilailla kuin ennen, ja lopettanut itseni syyllistämisen.

Etsi joku, jolle voit itseäsi purkaa peittelemättä ja teeskentelemättä.

Ota kaikki lastenhoitoapu vastaan, jotta saat itsellesi aikaa myös.

Järjestä asumiset, hoitakaa elarit ja tapaamiset yms käytännön asiat pian kuntoon.

Ja sitten siitä se oma elämä lähtee eteenpäin, ja joku kaunis päivä huomaat, että olet taas iloinen, naurat, ja sinun on helppo hengittää!
:hug: en tiedä mitä kirjottaa...mutta toi on asiaa,,oikeesti,,,,,
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Hei, tiedän tunteen..
Mulla pyöri toi lähteminen pitkään päässä sitten vaan otin ja lähdin.
Asiaa en täällä pui yhtään enempää kun meidän ongelmat ei tänne kaikkien silmien alle kuulu mutta hetkeäkään en katunut et lähdettiin lasten kanssa,
se mitä kadun on se etten lähtenyt aiemmin.
Voimia :hug:
toi miksi en lähtenyt aijemmin on ollut asia jota mietin....mutta nyt tiedän miksi en halua parempaa...haluan mulle ja lapsille paljon parempaa ja ton ihmisen kanssa en sitä saa,,,,,


palaan huomenna.....
 

Yhteistyössä