Hakutulokset

  1. Develly

    Hyvinkään Haka-kirppis, kokemuksia?

    Juuri eilen kävin tuolla ja kyllä se on aika kahtiajako tuon hinnoittelun kanssa :whistle: Esim. vauvanvaatteet on liian kalliita. En maksa käytetystä vauvan bodysta (56-62-68 cm) 2-3 euroa - muut maksakoot jos haluaa B) Vaatteet myös nukkaisia ja nuhruisia ja silti hinta on iso. Näin kauppa...
  2. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    NuuNuu84 Kaukalo maksoi 149 euroa. Mulla on ollut aina sellainen periaate, että kaikesta muusta voin tinkiä, mutta tuon kaukalon/turvaistuimen ostan aina vaan uutena. Tämä on siis vain minun mielipide enkä yleistä mitenkään, mutta mun mielestä siihen ei 100% voi luottaa, että kaukalo...
  3. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Meillä on ilmeisesti tässä muutto edessä vielä ennen vauvan syntymää, koska meidän naapurin kanssa eläminen ei ota onnistuakseen enää mitenkään :ashamed: Se uhkailee mua ja lapsia sekä muutenkin terrorisoi tätä meidän elämistä ihan jatkuvasti. Kukaan tässä ei mahda asialle mitään, koska he ovat...
  4. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Jadel84 Meillä on olemassa Gracon vanhat matkarattaat ja niihin käy tuo kaukalo. Vaunujen suhteen en miettinyt yhteensopivuutta minkään kanssa - mä halusin vaan kunnon vaunut :whistle:
  5. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Tuli tuossa mieleen, että missä vaiheessa olette hankkimassa mm. vaunuja ja kaukaloita? Mä varasin tänään vaunut ja kaukalon - yhdessä lastentarvikeliikkeessä oli "hieman" alennettu noita vaunuja, joten päätös oli aika helppo tehdä :whistle: Tällaiset vaunut tulossa...
  6. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Aloitin nyt uuden pinon :D Jos haluatte lisätä/korjata jotain tietoja niin laittakaa boldattuna mun nikki ja tiedot perään - kiitos :flower: :flower: Toivottavasti en tehnyt kovin montaa virhettä :laugh: Develly ja Vauva 25+6 :heart: :heart:
  7. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Raskauden suuren ihmeen ovat kokeneet tähän mennessä 25.1.2010 Hopeakaisla - 23 - KOS - kolmas 27.1.2010 Samariini - neljäs - "O" 28.1.2010 piiuli82 - 27 - KOKS - kolmas - "TOUKKA" KiaralA - 20 - PHKS - toinen - tyttöolo 29.1.2010 Minnea - 23 - esikoinen Zuh - 28 -...
  8. Develly

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    Ärsyttää tää sairastaminen |O ...tai siis yskiminen. Olis jo ihan kiva olla terve ja pystyä esim. kävelemään koiran kanssa normaalisti ilman, että tarvii yskiä keuhkot pihalle :kieh: Seksistä sen verran, että täällä ainakin on erittäin hiljaista. Ehkä kerran kahteen viikkoon jos sitäkään...
  9. Develly

    Voiko netistä laittaa tekstiviestejä jostakin...??

    www.viestikunkku.fi
  10. Develly

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Kävin tiistaina lääkärissä ja sain 8. päivään asti lepoa. Sitten katsotaan taas tilannetta uudelleen. Eivät kuulemma kirjoita kovin helposti tuon pidempiä lomia supistusten takia, koska mitään muutosta ei ole tapahtunut tuolla alapäässä :whistle: Mä kyllä luulen, että ei tämä tästä mihinkään...
  11. Develly

    Ei prkl koira alkanut mutustaa vauvan vaatteita..

    Se on vaan keksittävä aikaa myös koiralle, koska hauvat tulevat todella helposti mustasukkaiseksi. Meillä oli samanlaista ongelmaa kun tuo poika syntyi, mutta onneksi se meni ohi aika pian. Kyllä koira silti esim. tutteja pureskeli varmaan 50 yhteensä, mutta ne oli aika pieni menetys...
  12. Develly

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    matami-mimmi Mä ainakin henk.koht. luulen, että en vois jättää sitä ottamatta. Se olis ihan kauheeta jos Vauvalle sattuis jotain tai itselle. Tuo tauti on kuitenkin täysin mahdollista saada (esim. tänään Ikeassa yks ihana mies aivasti mun niskaan :x ) niin en ehkä pystyis elämään sen asian...
  13. Develly

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    piipiäinen mun ystävä sai myös eilen piikin ja hänellä vastaavanlaiset oireet... Mua oikeasti pelottaa ottaa se pirun rokote, mutta yhtä lailla pelottaa jättää ottamatta :| Voi kun tällaisia päätöksiä ei tarvitsis tehdä... Tänään käytiin miehen kanssa Ikeassa ja mä olen ihan poikki...
  14. Develly

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    Samariini Täällä Hyvinkäällä rokotetaan ainakin kaikki raskaanaolevat naiset viikoista huolimatta. Käytäntö taitaa olla erilainen eri kaupungeissa?? Tuota hysteriaa on kyllä ilmassa aika lailla. Mullakin oli vaan yskä niin mulle laitettiin sellainen suojus kasvoille :laugh: Kyse ei siis...
  15. Develly

    Voi tauti!!

    Itsellä lääkekuuri menossa - olen ollut viikonlopusta asti kuumeessa jne. Poika juuri parantunut korvatulehduksesta. Nyt sitten likan päiväkotiryhmässä joku alkoi laattaamaan eli se sitten seuraavaksi :'( :'( Olis kiva tietää koska mä pääsen töihin seuraavan kerran :kieh: :kieh: Huoh!!
  16. Develly

    Kirppikselle sisäänpääsymaksu?

    Menemättä jäis. En takuulla maksa senttiäkään mihinkään kauppaan/kirpputorille sisään :o Toivottavasti asiakasmäärä vähenee oikein reippaasti ja ihmiset ei enää veis tavaroitaan tuonne myyntiin. Kyllä se ongelma pitää ratkoa jotenkin ihan toisin kun laittamalla joku sisäänpääsymaksu :kieh:
  17. Develly

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    Hmmmtjaa :/ Lääkärissä käyty ja sairauslomaa tuli sitten ensviikon pe asti :( Mulla on keuhkoputkentulehdus ja sitten noiden supistusten takia. Nyt vaan pitää levätä eikä saa rasittaa itseään yhtään... :/ :/ Pöh!! No...eipä auta muu kun vaan sitten levätä... Onneksi kohdunsuun...
  18. Develly

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    Tää yskä on jotain ihan käsittämätöntä :o Rinta on ihan tulessa ja yskiminen todella sattuu!! Ei olekaan mulla ollut ikinä tällaista yskää, että ruuat tulee pihalle, kun yskii niin rajusti. Ei paljon tee mieli syödä enää... :( Ja sitä pirun lääkäriaikaakin oli siirretty iltapäivään eli...
  19. Develly

    Yskä -> ääni poissa ?!

    Missä mun ÄÄNI on :attn: :attn: :attn: Menee hermot :headwall: :headwall:
  20. Develly

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    marcelina Tulen sitten kertomaan kyllä... Mä itse olen päiväkodissa töissä ja siellä joutuu nostelemaan lapsia ja olemaan lattialla jne. Ei tuollakaan työnteosta tule yhtään mitään, jos joutuu varomaan jokaista liikettä. Ja ne lapsethan ei odota sitä nostamista tms, joten... Saa nähdä...

Yhteistyössä