Hakutulokset

  1. Develly

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    matami-mimmi Meillä alkaa äippäloma samana päivänä :D Täällä ollaan ihan järkyssä yskässä |O Lisäksi ääni on ollut kateissa koko viikonlopun ja lapset on tykänneet, kun äiti ei voi komentaa ollenkaan :laugh: Onneksi huomenna on se lääkäri näistä supistuksista - nuo järkyttävät...
  2. Develly

    Yskä -> ääni poissa ?!

    Ei ole. Kurkku ei enää ole kipeä :whistle: Mulla on ollut kurkunpääntulehdus monta kertaa eikä tämä yskä ole sellainen vaan kurkussa on limaa litratolkulla...
  3. Develly

    Naapuri varastaa meidän posteja - mitä on tehtävissä??

    Väliaikatietoja: Tein postin väliaikaisen siirron äitini luokse. Se ei maksanut mulle mitään, koska selitin tilanteen. Perjantaina postista soitettiin, että jakajalta oli kysytty asiasta ja hän oli sanonut, että tämä nainen suoraan sanottuna hyökkää laatikoiden kimppuun heti, kun hän on...
  4. Develly

    Yskä -> ääni poissa ?!

    Joo mullakin alkoi kurkkukivulla tiistaina. Sitte ti-ke yönä alkoi yskä ja nyt aamulla oli ääni poissa. Ei auttanut höyryhengitys eikä mikään :headwall: Argh!!
  5. Develly

    Yskä -> ääni poissa ?!

    Mulla on ollut keskiviikosta asti ihan karsee yskä. Tänään kun heräsin niin ääni oli poissa. Siis ei kuulu mitään muuta kun pihinää. Liittyyköhän nämä nyt toisiinsa vai onko tämä jotain muuta? :attn: :attn: :attn: Lapset tykkää, kun en voi kieltää niitä mistään :laugh: :laugh...

Yhteistyössä