Hyvinkään Haka-kirppis, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja viekku
  • Ensimmäinen viesti
Mä kävin siellä viikko sitten ja tykkäsin. Jotain pientä tuli ostettua. Mun mielestä siellä oli yllättävän paljon erittäin edullisia vaatteita myytävänä ja muutenkin oli aika halpaa. Mä mietin kans tuota pöydän vuokraamista, mutta aika hintava on, ku muistaakseni viikkovuokra on jotain 37 euroa.

mievaan
Mulla on nyt 2vk kokemus kirpparista ostajana ja myyjänä. Ei voi kuin kehua. Olen laittanut tarkoituksella halvat hinnat, että olen päässyt eroon vauvatarvikkeista + -vaatteista. Tavaraa saa viedä lisää kolmen päivän välein todella isot määrät. 11 päivässä voittoa oli tullut yli 250e (siitä on siis poistettu 4vk pöytävuokrat).
Vuokra tuntuu isolta, mutta käytössä olevat viivakoodisysteemit, varashälyttimet, kameravalvonta, ym. tietysti maksaa ja mieluusti siitä maksankin.
Niin ja kertaakaan ei ole tarvinnut tulla kotiin tyhjin käsin, eli myös ostettavaa on löytynyt :).

Myyjätär
Mä vein sinne eilen isot kasat mm. lasten ulkovaatetta, saa nähdä lähteekö kahdella eurolla kävelemään vai joutuuko heittämään pois:) Osa oli mielestäni ihan käyttämättömäksi jäänyttäkin.
Odotukset on kyllä suuret oman myynnin suhteen kun katsoo sitä perinteistä kirpputori-rojua mitä tuollakin osassa loosseja myydään.
Kyllä siellä näyttää kovasti autoja olevan pihassa arjen ja pyhän kanssa, jopa tien vieressä kun ei isoon pihaan kaikki mahdu...

Juuri eilen kävin tuolla ja kyllä se on aika kahtiajako tuon hinnoittelun kanssa :whistle: Esim. vauvanvaatteet on liian kalliita. En maksa käytetystä vauvan bodysta (56-62-68 cm) 2-3 euroa - muut maksakoot jos haluaa B)
Vaatteet myös nukkaisia ja nuhruisia ja silti hinta on iso. Näin kauppa ei käy.

Joitain vaatteita lähinnä tuolle 6 vuotiaalle olen löytänyt 1 eurolla ja se on mun mielestä kohtuullinen hinta. Myös vauvanvaatteita ostan eurolla - enempää en maksa.

Paikka itsessään on ihan siisti ja tilava eikä suuri ihmismäärä juurikaan heti näy. Kassat ei ole nopeimmasta päästä, mutta se kai on aika pieni "paha" loppujen lopuksi :D

Yhteistyössä