Hakutulokset

  1. M

    Hyvää juhannusta kaikille, tämän IHANAN linkin kera. :) (Kuvia)

    Voi ei! Eiks näiden kuvien pitänyt olla ihania? (miks mä sit itken täällä silmät päästäni?) Kiitos linkistä, oli mahtavia kuvia! Mua liikutti erityisesti se kaupan ja pikkutytön kirjeenvaihto. Ihana miten se vastaaja oli oikein panostanut siihen kirjeeseen ja kirjoittanut sen "lapsen...
  2. M

    Huono koiranomistaja ilmottautuu

    Pääsetkö miehen kotiuduttua viemään koiraa lenkille ilman lasta? Tai olisiko mahdollista, että kävisitte lenkillä ihan koko perheen voimin? Pystyisikö äitisi ottamaan koiraa silloin tällöin hoitoon? Koira saisi kaipaamaansa huomiota ja sinä hengähdystauon. Oleellisinta tässä mielestäni on...
  3. M

    Kertokaa mielipiteenne polttareiden hinnasta!!

    Jos summa ei sisällä mitään omia kuluja, niin pitäisin maksimina 50 euroa. Jos summa sisältää myls muiden kulut, niin tällöin pitäisin maksimina 100 euroa.
  4. M

    En halua vieäkään terapeuttista Hpv rokotetta kovin kehua, mutta mitä tänään näin niin oli uskomatonta:O

    Pitikin kysyä, että miten ehkäistään se ettette miehesi kanssa tartuta kokoajan toisianne, mutta ilmeisesti miehisikin on rokotettu samalla reissulla? Onko siinä jotain varoaikaa, pitääkö esim. käyttää kondomia koko se aika jolloin virus poistuu elimistöstä (eli siis se puoli vuotta?)?
  5. M

    Miten saa murteen karsittua pois?

    Älä missään nimessä yritä päästä eroon murteestasi! Musta on ainakin ihana kuunnella, kun ihmiset puhuvat omilla murteillaan. Itse taas syntyperäisenä pääkaupunkiseutulaisena olen katkera, kun meillä ei ole mitään omaa kivaa murretta, pelkkä stadilainen ässä vaan... :ashamed:
  6. M

    Onko miehessä vikaa jos se ei halua seksiä kovinkaan usein?

    Painostamalla karkotat sen miehes vaan kauemmas luotasi. Anna miehesi lähestyä sinua ihan itse silloin kun miestä itseään haluttaa. Seksiin johdattelun sijaan voisit yrittää selvittää onko miehellä muuten kaikki hyvin, vai mistä tämä "seksittömyys" johtuu.
  7. M

    Mitä ajattelisit 21-vuotiaasta miehestä...

    Jos sitä ei kiinnosta miehetkään, niin sitten veikkaisin kanssa ton asesuksuaalin suuntaan. Kaikki nyt ei vaan ole niin seksuaalisia tai hellyyden/läheisyyden kaipuisia. Voi varmaan olla myös mahdollista, että sillä olis joku hormonipuutos.
  8. M

    Aina ei jaksa ymmärtää miksi koiria annetaan pois

    Yleensähän nää "allergiat" ja "ajanpuute" ilmenee siinä vaiheessa, kun koira on noin vuoden ikäinen ja pahimmassa murrosiässä ja rasittavimmillaan. Uuden pennun kanssa on sitten kiva aloittaa kaikki alusta ja kokeilla, josko tällä kertaa pääsisi helpommalla.
  9. M

    Aina ei jaksa ymmärtää miksi koiria annetaan pois

    Mielestäni on hyvä, että koira annetaan pois, jos sitä ei ole mahdollista hoitaa ansaitsemallaan tavalla. Se harmittaa, että jotkut ihmiset ottavat koiria kovin lyhytnäköisesti. Ei ajatella, että koira usein elää yli 10 vuotiaaksi ja tilanteet ehtivät muuttua monesti vuosien aikana. Ei...
  10. M

    Meille tuli karvainen vauva ja sydämeni suli taas...

    Voi, muistan kun kerroit teidän suuresta menetyksestänne. Ihana kuulla, että perheeseen on tullut uusi jäsen. Toivottavasti kaikki menee hyvin! Paljon onnea ja iloa teille! <3
  11. M

    aikuiset olkkarissa

    Ei kai se mitään haittaa vaikka sitä järjestelyä kokeilisi? Jos toimii, nii hyvä. Jos ei, niin raijaatte sängyn takaisin omaan makkariin. Tosta sairastamisesta sen verran, että meillä muutenkin sairastunut sai olkkarista paraatipaikan, niin mikäs sen mukavampaa, kuin kölliä isossa kunnon...
  12. M

    aikuiset olkkarissa

    Mun vanhemmat on muutamaan otteeseen nukkunut olkkarissa, jotta kaikki lapset saatiin oma huone. Meillä on olkkarit olleet riittävän isoja/hyvän mallisia, että sinne on mahtunut sekä sohva, että sänky. Olkkarissa sai vapaasti oleskella päiväsailaan ja iltaisin omiin huoneisiin vetäytyminen kävi...
  13. M

    Työkaveriin ihastunut...mitä tehdä asialle?

    Muutamia varattujen työkavereiden suhteita tullut vuosien varrella nähtyä, eikä yksikään niistä ole valitettavasti päättynyt hyvin.
  14. M

    Tyylikäs presidenttipari, kertakaikkiaan!

    Samaa mieltä! Lisäksi tähän linkitetyssä kuvassa mun mielestä korostuu Jennin huono ryhti. Jakkukin näyttää edestä jotenkin huonosti istuvalta.
  15. M

    Onko täällä muita yhtä wanhoja kuin mä?

    Aivan sairaan hyvä ketju! Oon vuorotellen nauranu ja herkistelly. Kyllä ennen vanhaan kaikki oli vaan niin paljon paremmin! ;)
  16. M

    Vinkuva koira, tätä ei jaksa!

    Mä en tiedä onko tää yhtään oikea tapa (joku viisaampi voi oikaista), mutta kerran siinä Victorian ohjelmassa oli ihan raivokkaasti haukkuva koira-kaksikko, jotka saatiin lopettamaan se haukkuminen sillä, että poistuttiin huoneesta aina, kun ne alko haukkumaan. Niillä siis haukkumisen syynä oli...
  17. M

    Onko täällä muita yhtä wanhoja kuin mä?

    Itse syntynyt 80-luvun alkupuolella ja moni ketjussa lueteltu asia on erittäin tuttua. Vaarallisimmasta päästä lueteltuna esim.: -Autossa ei turvavöitä, mökille matkustettiin koko kesäksi auto tupaten täynnä tavaraa ja lapset vaan jotenkin heitettyinä takapenkille omiin koloihinsa...
  18. M

    Miten kertoa toiselle, että haluaa lopettaa parisuhteen?

    Sanomalla suoraan ja mahdollisimman nopeasti, jos on varma, etteivät ne tunteet siitä enää muutu.
  19. M

    Suositelkaa parasta käsieasvaa korppukäsille....

    Yöksi jotain paksua apteekin rasvaa ja puuvillahanskat käteen. Tummeli käy myös. Päivällä käytän sitä Doven erittäin kuivien käsien rasvaa. Itse tykkään siitä, että rasva imeytyy kunnolla, eikä vaan jätä limaista kerrosta ihon päälle.
  20. M

    Asta Leppä Hesarin kuukausiliitteessä?

    Tietääkö kukaan onko sama Asta Leppä, joka on kirjoittanut sen "Sinä et hävinnyt"?

Yhteistyössä