Onko miehessä vikaa jos se ei halua seksiä kovinkaan usein?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mä haluaisin ja oon yrittäny tehdä aloitetta.. Viimeksi sunnuntaina rakasteltiin oikein pitkään ja siitä jäi mulle kokoaikainen panetus :p
Mä haluaisin tänään juoda pari lasia viiniä ja tehdä sen kanssa jotain hyvää naposteltavaa (mitä???) ja viettää ihanan illan miehen kanssa...
Miten mä saan miehen tähän tunnelmaan mukaan?!
 
"a p"
Mulle melkein viikon tauko on pitkä... Kyllä meillä yleensä on ollut seksiä väh. joka toinen päivä (yhdessä oltu reilu 8v, eli ei mitään alkuhuumaa. Lapsiakin jo on)
Nyt mies on jonku aikaa pihtaillu.. "ei jaksa", "älä nyt", "tulee hyvä leffa" ym ym..
Mä haluisin takas ne meijän romanttiset viikonloppuillat.
 
Kepsis
[QUOTE="a p";26332664]Mulle melkein viikon tauko on pitkä... Kyllä meillä yleensä on ollut seksiä väh. joka toinen päivä (yhdessä oltu reilu 8v, eli ei mitään alkuhuumaa. Lapsiakin jo on)
Nyt mies on jonku aikaa pihtaillu.. "ei jaksa", "älä nyt", "tulee hyvä leffa" ym ym..
Mä haluisin takas ne meijän romanttiset viikonloppuillat.[/QUOTE]


Nyt on perjantai, olisi edes lauantai niin voisi venyttää tuohon "melkein viikon tauko" kommenttiin.

Ei kai romanttinen ole sama asia kuin paneminen?

Vähän sekavaa viestiä tässä tuntee saavansa.
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
Taukoo
Taitaa se sun mies kaivata sitä taukoa. Jospa odottaisit, että se tekee aloitteen. Voisi miehelekin seksi maistua toisella tavalla, jos sitä joskus harrastettaisiin sen haluamaan tahtiin, jos tähän asti on menty sun ehdoilla.
 
Painostamalla karkotat sen miehes vaan kauemmas luotasi. Anna miehesi lähestyä sinua ihan itse silloin kun miestä itseään haluttaa.

Seksiin johdattelun sijaan voisit yrittää selvittää onko miehellä muuten kaikki hyvin, vai mistä tämä "seksittömyys" johtuu.
 
"vieras"
jos miehellä on vaan joku kausi että on väsynyt tai paljon ajateltavaa niin ei vaan nappaa :s alkoholia pikkasen ja jotain hyvää ruokaa ja sulle ykköset päälle ja alle..
 
"a p"
[QUOTE="Zap";26332705]Kurkkaa peiliin, näkyykö sieltä 120 kiloinen sotanorsu verkkareissa? Ai näkyy... niinpä![/QUOTE]

Ei kyllä näy.. En oo mikään laiheliini, mutten läskikään.
 
Lex
Kuulkaas ihmiset, meillä kullakin on erilainen seksuaalisuus ja libido.

Vaikka ihminen haluaisi seksiä usein/harvoin/ei ollenkaan, ei hänessä lähtökohtaisesti tarvitse olla mitään vialla.

Luonnollisesti terveydentila (sekä henkinen että fyysinen) ja muut elämän kulloisetkin olosuhteet vaikuttavat asiaan ajoittain.

Parisuhde kovasti eri tason aktiviteetin omaavan ihmisen kanssa on toki haasteellinen ja vaatii onnistuakseen sekä rakkautta, ymmärrystä, hyvää itseluottamusta ja kompromisseja.

Ei ole mikään miehen ja naisen välinen kiistaton jako, että mies haluaa ja nainen antaa jos antaa.

Terveisin nimim: "Kerran kk:ssa"
 
"a p"
Sanoit Lex aika osuvasti.
Enkä tarkottanut että miehessä mitään vikaa olisi. Vaan että voisko hällä olla esim stressiä tms, kun nykyään ei seksi maistu niinkuin ennen.
Rakastan miestäni ylikaiken enkä vaadi seksiä. Mutta kun oon tottunut saamaan ni tuntuu oudolta :p
Ja nyt haluaisinkin järjestää ihanan koti-illan hyvän ruuan ja ihan vaan yhdessä olemisen merkeissä
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
Lex
[QUOTE="a p";26332796]Sanoit Lex aika osuvasti.
Enkä tarkottanut että miehessä mitään vikaa olisi. Vaan että voisko hällä olla esim stressiä tms, kun nykyään ei seksi maistu niinkuin ennen.
Rakastan miestäni ylikaiken enkä vaadi seksiä. Mutta kun oon tottunut saamaan ni tuntuu oudolta :p
Ja nyt haluaisinkin järjestää ihanan koti-illan hyvän ruuan ja ihan vaan yhdessä olemisen merkeissä[/QUOTE]

Kuulostaa hyvältä, ja jos olisin miehesi saappaissa niin saisit tänään kyytiä! :xmas:
 

Yhteistyössä