Hakutulokset

  1. M

    Mä olen niin vihainen, enkä tiedä miten suhtautua. Auttakaa löytämään oikea asenne! Tuttava tartutti meihin

    Mulla ei löydy tollasia ihmisiä kohtaan pienintäkään ymmärrystä. Mulle on aivan sama voiko se tauti tarttua jostain muualtakin, kun tässäkin tapauksessa olisi helposti säästetty kyläilevä perhe tartunnalta. Itse olisin varmaan tämän toisen perheen äitinä soittanut teille ja vaatinut siirtämään...
  2. M

    Rakkaasta luopumisen tuska :(

    Silloin kun itse oman koirani menetin yllättäen, olin kiitollinen kännykän tekstiviesti-ominaisuudesta ja facebookista. Pystyi ilmoittamaan menetyksestä ja samalla myös ilmoittamaan, että asia on vielä liian kipeä keskusteltavaksi. Voimia! Kyllä ihmiset onneksi ymmärtävät jos jokin asia tekee...
  3. M

    Rakkaasta luopumisen tuska :(

    Voi miten kamala juttu! :`( Osanottoni ja voimia ja jaksamista kaikille kaipaamaan jääneille! Kamalaa menettää rakas ystävä ja perheenjäsen noin yllättäen.
  4. M

    Keskustelua jonottamisesta

    Tarkoitin siis, että kaksi kassaa auki, molemmilla asiakkaat ja näiden lisäksi se yksi ihminen jonossa kassojen välissä.
  5. M

    Keskustelua jonottamisesta

    Omasta mielestäni a ja c ovat "oikeat" tavat toimia, mutta huvittaa välillä miten nämäkin asiat ovat toisille niin vaikeita. Olen mm. useaan otteeseen kuullut, että yksi jono kaikille kassoille on epäreilua. Mitä en itse ymmärrä lainkaan, koska mielestäni sen reilummaksi ei jonottamista voi enää...
  6. M

    Keskustelua jonottamisesta

    Tänään työpäivän aikana mielessäni heräsi muutamia kysymyksiä, joihin mieluusti kuulisin vastauksia perusteluineen... Kaksi kassaa, kassojen välissä seisoo jonossa yksi ihminen. Tulisiko jonoon saapuvan asettua: a) Jonossa seisovan taakse -> yksi jono molemmille kassoille. b) Jonossa...
  7. M

    Miksen pysty rekistöröitymään facebookkiin???

    Minkäikäinen tyttäresi on? Eikö sinne facebookkiinkin ole joku ikäraja?
  8. M

    Häät sulhasen tapaan!!:)

    Oli kyllä todella kaunis kappale. Ja ihanan aito!

Yhteistyössä