Miksen pysty rekistöröitymään facebookkiin???

• Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
On 11v eli taitaa olla alaikäinen.. Mutta sieltä löytyy myös tytön kavereita ja esim multa löytyy farmivillestä nuoria lapsia (8-10v) pelinaapureina mutta en tiedä miten ovat saaneet tehtyä kun ei mulla ainakaan onnistu.

"joo"
[QUOTE="minä";25947652]On 11v eli taitaa olla alaikäinen.. Mutta sieltä löytyy myös tytön kavereita ja esim multa löytyy farmivillestä nuoria lapsia (8-10v) pelinaapureina mutta en tiedä miten ovat saaneet tehtyä kun ei mulla ainakaan onnistu.[/QUOTE]

Valehtelemalla ikänsä sinne pääsee, ja se onkin hyvä aloittaa ajoissa, jotta pääsee sit vaikkaa baariinkin hyvissä ajoin ennen kuin täyttää 18.

joku jätkä
[QUOTE="minä";25947652]On 11v eli taitaa olla alaikäinen.. Mutta sieltä löytyy myös tytön kavereita ja esim multa löytyy farmivillestä nuoria lapsia (8-10v) pelinaapureina mutta en tiedä miten ovat saaneet tehtyä kun ei mulla ainakaan onnistu.[/QUOTE]

joo määki valehtelin sinne ikääni toisel kerral mut ei toiminu

"huoh"
Alkuperäinen kirjoittaja joku jätkä;30218322:
joo määki valehtelin sinne ikääni toisel kerral mut ei toiminu
no ei kai se vittu toimi joo, jos samoilla tiedoilla yrität uudestaan mutta vuosiluvun vaihdat vaan. vittu noin idiootin jätkän ei tarttekkaa missää facebookissa olla, mene pelaa vittu uunoo urpo

Yhteistyössä