Hakutulokset

  1. J

    ***Tukea painonpudotukseen!***

    Tervetuloa vaan joukkoon hurjaan uudet painon kanssa kamppailevat kohtalotoverit =) Tänään vaaka näytti 97kg(Jippii,peräti kilo lähtenyt viikossa :o ) :laugh: Mutta kaikkihan se on painosta pois,tuntuu vaan tuskalliselta ajatella jos "vauhti"kilojen karisemisessa pysyy tälläisenä...Mutta...
  2. J

    ***Tukea painonpudotukseen!***

    Tervetuloa vaan Nasu71 :hug: Maanantai sopii punnituspäiväksi hyvin :laugh:
  3. J

    Gallubbia!!

    kotihoidontuella
  4. J

    ***Tukea painonpudotukseen!***

    Mä en voi ainaskaan pitää karkki päiviä kun tulee se ahmatti-kohtaus jos yhdenkin ottaa(olo kuin alkoholistilla :o ) Mieli tekisi kyllä jotain herkkua ihan älyttömästi.... Mä käyn puntarissa sillointällöin,en kuitenkaan ees muistaisi jos pitäisi säännöllisesti käydä. ps.Mä lopetin imettämisen...
  5. J

    ***Tukea painonpudotukseen!***

    Jaa-ha täällä ilmoittaudun minä,joka innokkaana lähti mukaan hommaan.Pituutta 177cm ja painoa nyt 98kg(2kg jo pudonnut :laugh: )Maanantaista lähtien ollut ilman herkkuja,heikkoutena taitaa olla kaikki mahdollinen:irtokarkit,sipsit,jätski ja Ingmanin mansikka jugurtti joka pitäisi lailla kieltää...
  6. J

    miten tähän asiaan suhtaudutaan?

    Tietääkseni ei vain tämän takia pääse ultraan.Meidän neuvolassa pääsin ylimääräiseen ultraan kun sanoin pelkääväni että tulee iso vauva.(Itse olen ollut iso ja esikoiseni myös
  7. J

    mikä kelju mun mesee vaivaa????

    Huonot yhteydet......
  8. J

    Mistä tsemppiä painonpudotukseen?

    Tänään vedin taas kaikki herkut kaapista kun päätin että huomenna alkaa laihdutus.Aikaa olisi rattaita lykkiä ulkona vaikka koko päivä,mutta kun ei saa ittestä irti että lähtisi...En tiiä mistä saisi tosiaankin sellaisen motivaation että saisi ees nää kahdesta lapsesta jääneet 20kg pois!
  9. J

    Mistä tsemppiä painonpudotukseen?

    No täällä on sitten yksi samanlainen lisää :laugh:
  10. J

    Kerääkö kukaan teistä kummilapselle mitään astiasarjaa tms?

    Siskontyttö on mun tytön kummi ja tuo synttärilahjaksi Muumimukin =)
  11. J

    Rintatulehdus ilman kuumetta? Vai mitä tää on?

    Käy näyttämässä lääkärille,mulla oli rintatulehdus mutta ei kuumetta.ja vasen rinta oli tuosta kainalon vierestä vain kipeä :'(
  12. J

    Kuinka moni ei pystynyt täysimettämään vaikka olisi halunnut?

    Esikoista imetin vain 2kk ja senkin kokoajan sai korviketta lisäksi.Sen jälkeen ei poika enää yksinkertaisesti huolinut tissiä.Toinen lapsi sitten olikin täyimetyksessä ja nautti siitä tuonne 1v 6kk ikään,kunnes lopetin.Hän ei käyttänyt tuttia/tuttipulloa ollenkaan.
  13. J

    AUTTAKAA MUA YSTÄVÄT!

    Casper,Claes
  14. J

    asunnon koko te yh:t??

    Meitä on minä ja 2 lasta.Nyt asutaan kaksiossa 58 neliöö.Kuun vaihteessa muutto kolmioon 74 neliöö.JIPPII.Kaupungilta sain heti kolmion kun meitä on 3 henkilöä kaksiossa ja ahdasta on!
  15. J

    miten yksinhuoltaja saa paikan lapselleen? etenkin porissa mutta muualla myös

    Mun kaverilla oli n.vuoden ikäinen poika jota isä ei ottanut luokseen.Sossu järjesti joka toinen vkonloppu hänelle vapaata kun hän meni sinne ja kertoi tilanteensa.

Yhteistyössä