***Tukea painonpudotukseen!***

Riviin järjestyy Pianza,176cm ja 86kg! :ashamed: Tavoite olis ainakin ensalkuun pudottaa 10kg.Mulla on tosi pahat motivaatio-ongelmat,en saa itteäni niskasta kiinni.Toisekseen,aloitan aina liian tiukan kuurin,yhdestä repsahduksesta mielestäni koko kuuri on persiillään ja sit mässätään viikkokausia.Kunnes taas aloitetaan liian tiukalla kuurilla.Noidankehä on valmis! |O
 
:D Ihan sama vika!

Ja minä 157cm ja 70kg :snotty: 15kg ainakin olis tavote.
Ajattelin ens alkuun jättää vaan kaikki herkut pois (enkä oo vielä tällä viikolla syöny :D ) ja alottaa aerobisen kuntoilun. Mulle käsittää lähinnä reippaan kävelyn ja kuntopyöräilyn. Josko tämä tästä =)
 
Jaa-ha täällä ilmoittaudun minä,joka innokkaana lähti mukaan hommaan.Pituutta 177cm ja painoa nyt 98kg(2kg jo pudonnut :LOL: )Maanantaista lähtien ollut ilman herkkuja,heikkoutena taitaa olla kaikki mahdollinen:irtokarkit,sipsit,jätski ja Ingmanin mansikka jugurtti joka pitäisi lailla kieltää :whistle: Sitä meneekin melkein litra kerralla :ashamed:
Ennen lapsia (2kpl)olin kokoa 42,nyt yläosa 48 ja alaosa 46.PAKKO TEHDÄ JOTAIN!
Juuri oli siskon hääpäiväjuhlat ja kauhulla katselin itseäni siellä otetuista valokuvista!
Liikunta on minulle jotain vastenmielistä,siihen en saa millään motivaatiota.Kävelen ja pyöräilen nuo "pakolliset"kuviot,eli kauppaan yms.
Tsemppiä meille kaikille,tää oli tosi hyvä idea,kiitos"kutsusta emmamma
:hug:
 
Saako pitää karkkipäiviä? :saint: kun nyt olis viikonloppukin tulossa...

Eilen kävin taas polkemassa. Puoli tuntia kerkesin ennen ku mies soitti, että nuorimmainen on huutanu 20 minuuttia. Pakko oli jättää kesken, ja tulla laittaan tyttö nukkumaan. Nukahtaa nimittäin vieläkin tissille :ashamed: Ikää huomenna 1v :snotty: :heart:

Ootteko ajatellu pitää erityisiä punnituspäiviä? Mulla pitäis saada kunnon puntarikin. Tuo on tommonen 5 ?:n ikean puntari, hirveen hyvä :D
 
Mä en voi ainaskaan pitää karkki päiviä kun tulee se ahmatti-kohtaus jos yhdenkin ottaa(olo kuin alkoholistilla :eek: )
Mieli tekisi kyllä jotain herkkua ihan älyttömästi....
Mä käyn puntarissa sillointällöin,en kuitenkaan ees muistaisi jos pitäisi säännöllisesti käydä.
ps.Mä lopetin imettämisen kun tyttö oli 1,5v.Olishan se vielä imenyt vaikka kuinka :LOL:
 
Äh. :headwall: Näinhän sen laihiksen pitikin alkaa,Pringlesejä ja Fazerin punaista levyä napostellessa. |O :headwall: Noooh,maanantai on hyvä päivä aloittaa,eikös juu...? :whistle: :kieh:

jeidad Valokuvat on kyllä siitä pahoja,että ne paljastaa armotta totuuden.Peilistä katsottuna ei näytä yhtään niin pullealta kun mitä valokuvissa,mistä se johtuu? :eek:

Mulla on kohta 5kk poika,ja raskauskilot katosi melkein huomaamatta vaikka imetin vaan 2 viikkoa.Synnytyksestä kotiutuessa painoin 104kg ja n. 4kk siitä eteenpäin vaaka näyttikin jo 86kg,eli saman mitä painoin kun aloin odottamaan.

Joo eli maanantaina tällä mammalla alkaa tsempitys. :snotty:
 
Mulla kanssa jäi raskauden jälkeen vähän painoa, josta olisi pakko päästä eroon. pituutta 161 ja painoa 65.3kg, tavoittena 60kg eli 5.3 kg läskiä pitäisi sulaa ennen joulua. (Saa mennä enemänkin)

Joko olette sopineet punnituspäivän, jolloin kaikki kävisivät puntarilla ja sitten ilmoittaisivat tulokset täällä julkisesti? Sitä ei ehkä kehtaisi niin mässätä viikonloppuna, jos maanantai aamuna heti pitää käydä puntarilla ja vielä ilmoittaa paino julkisesti. :LOL:

Yövuoro on lopuusuoralla, ja kohta pääsee kotiin nukkumaan. Ihanaa!
temppiä kaikille.
 
Ilmoittaudun mukaan.. Pituutta 158 ja painoa 66.6. Eli pudotettavaa ainakin se 8kg.
Lenkkeilen sillon kun siihen suodaan mahdollisuus.. Lisäksi löytyy kotoa epämääräinen määrä erilaisia kuntoilusysteemejä. Näitä vaan tulee käytettyä harmillisen vähän!! Karkin ja etenkin suklaan suurkuluttaja olen ollut ikäni, nyt olen jo puolisen vuotta tsempannut ja ollut lähinnä "satunnaiskäyttäjä".. Nimittäin jos aloitan suklaan syönnin, tiedän ettei se jää yhteen päivään. Tää on oikeesti melkein kuin joku alkoholismi ;)
Nyt yritetään sit tsempata toisiamme onnistuneisiin suorituksiin.!
 
Minäkin liityn joukkoonne jo sopii? Pituus 160cm, paino 74kg ja tavoite 60kg ens kesään mennessä. Liikunta minullakin hakusessa, Orbitrekin hankin äskettäin, sillä olen yrittänyt veivata..Josko se siitä..Nyt iski hirveä flunssa, lähden kohta lääkäriin..
 
Tervetuloa Tuhkimustus ja -Jasu! :wave:
Ja sitten punnitusta,aamupaino tänään 86,5kg. :x Siinä sitä riittää työnsarkaa kun tuosta lähtee hivuttamaan kohti 76kg...
Aloitin kalorien laskennan,koitan mennä pari ekaa viikkoa 1200kcal/pvä alkuspurtiksi,ja sit jatkan 1600kcal/pvä.Saa nähdä kuin onnistuu,nimittäin aamupala jo verotti 335kcal tän päivän saldosta... |O
 
Tervetuloa vaan joukkoon hurjaan uudet painon kanssa kamppailevat kohtalotoverit =)
Tänään vaaka näytti 97kg(Jippii,peräti kilo lähtenyt viikossa :eek: ) :LOL:
Mutta kaikkihan se on painosta pois,tuntuu vaan tuskalliselta ajatella jos "vauhti"kilojen karisemisessa pysyy tälläisenä...Mutta eipä sitä voi ihmeitä odottaa,vaikka kuinka ihanaa ois,jos vaikka viikossa lähtisi se 20kg :whistle: :kieh:
 
Heips,
Ehdin vasta nyt koneen aareen. Sorry tasta koneesta puuttu suomalaiset aakkoset, joten teksti nayttaa vahan hassulta. Anyway, maanantai aamuna painoa oli 65.1kg ja laihis on nyt virallisesti alkanut. Tarkoituksena tosiaan olisi kadottaa sellainen reilu 5kg jouluun mennessa (10 viikkoa aikaa).

Mulla ei ole aikaa liikkua, tietoa on terveellisesta ruuasta ja liikunnasta (tahdon voimaa vaan ei ole sanoa ei namille ja muulle hyvalle) ja ennen raskautta urheilinkin paivittain. Mulla on 3-vuorotyo ja nyt mun vahaiset vapaa hetket menevat ipanan kanssa touhutessa eli kuntourheilulle ei jaa aikaa. Tietysti leikkipuistossa tulee touhuttua paivittain, muttei se korvaa hikilenkkia tai punttisalia.

Makin olen mieheni kanssa meittinyt sita Orbitrekin hankkimista tohon olohuoneen nurkkaan, jos sita sitten tulisi veivattua illalla TV:ta katsellessa kun muksu on jo nukkumassa. Puntille tai lenkille sita ei jaksa lahtea enaa kahdeksan aikaan illalla. Mutta jos kotona saisi sen persuksensa ylos sohvasta. Olisi niin kiva mahtua niihin 'ennen raskautta' farkkuihin... Tsemppia kaikille
 
Yksi juttu viela. Oletteko muuten mitanneet vyotaron tai lantion ymparystanne nain aluksi. Joskus kun tuntuu ettei paino putoa, niin kroppa onkin vahan kiinteytynyt ja laskia on palanut vaikkei se vaa'assa naykkaan. Suosittelen! Sita on kiva seurata kuinka sentteja lahtee ;)
Toinen juttu, oletteko tarkistaneet mika teidan BMI on? Sehan on kanssa hyva mittari siita, mika olisi noin yleisesti ottaen hyva paino pituuteen nahden.... mun BMI on 25.1
 
Alkuperäinen kirjoittaja armelle:
Miten autatte minua jolla on kammo mennä vaaalle? En kertakaikkiaan pysty kun en halua nähdä niitä lukemia. Voinko olla mukana pelkillä mitoilla?
No kyllä minusta voit olla mitoilla mukana.Eihän sillä oikeastaan ole väliä käytkö vaa´alla vai mittaatko vyötärönympäryksen,päätavoitehan tässä on kutistua! :D
 
Ja joo,mulla repsahti eilen nuo kalorienlaskennat,en yksinkertaisesti illalla enää muistanut ruokaa tehdessä et pitäis laskee kalorit,ja santsasinkin sapuskaa kunnioitettavan määrän. :ashamed: Mies sit kysyi et eikö ala jo kalorit paukkua ja mulla kopsahti suu auki,ei hitto,UNOHDIN koko homman! :headwall:
 
Liikunta on kyllä tällä viikolla jäänyt ihan minimiin.. Mitä nyt täällä kotona kävelee tavaroita kuljetellet paikasta a paikkaan b.. eli siivoten. Mutta syönti on jäänyt tosi vähiin erinäisten syiden takia.. ei vaan ruokahalua ole ollut. Tämä tietenkin kostautuu jossain vaiheessa mutta mietin sitä sitten taas kun jaksan. :'(
 
Tiistaina kävin sählyssä. Torstaina kävin 1,5 h hikoilemassa kuntosalicircuitissa. Tänä aamuna kävin 45 min lenkin (kävelin/hölkkäsin) ja tuossa reilun tunnin heilutin haravaa pihalla. Kohta lasten kanssa sählyyn. Tiistaina on oma sählyvuoro joten eiköhän sinne koko perhe lähde liikkumaan.
 

Yhteistyössä