Mistä tsemppiä painonpudotukseen?

Into olis kova, mutta... ei vissiin tarpeeksi kova kuitenkaan. Olis niin ihana olla taas samoissa mitoissa kun ennen raskauksia, mutta ku ei vaan saa aikaseksi. Laiskottaa, ja v*tuttaa kun laiskottaa. Itsehillintä herkkujen suhteen on ihan sieltä ja syvältä. Ja liikunta. Ei muka ole aikaa harrastaa. Vaikka tosi asia kyllä on, että miehen työvuorojen takia aika on kortilla, mutta ihan varmasti jos vaan viittisin, voisin käydä edes iltasin lenkillä tjtn.

Tulipa purkaus :D Kellon aika tähän kyllä taitaa olla tosi huono, mutta nostelen sitten aamusella...
 
samassa_jamassa
Oon ihan samanlainen. En ymmärrä nistä tää karkin yms. mussuttaminen yhtäkkiä alkoi, suusmasennustako. Mietin ja mietin laihduttamisen aloitusta mutten jaksa edes yrittää kunnolla, plääh...
 
Alkuperäinen kirjoittaja samassa_jamassa:
Oon ihan samanlainen. En ymmärrä nistä tää karkin yms. mussuttaminen yhtäkkiä alkoi, suusmasennustako. Mietin ja mietin laihduttamisen aloitusta mutten jaksa edes yrittää kunnolla, plääh...
Tuntee ittensä niin p*skaksi kun niitä herkkuja vetää, vaikka tietää vallan hyvin ettei niitä tarvis. Eikä tää edes ole mitään kausiluonteista, vaan jatkunu pari vuotta. Kummakaan kun niitä kiloja kertyy :kieh:
 
Tänään vedin taas kaikki herkut kaapista kun päätin että huomenna alkaa laihdutus.Aikaa olisi rattaita lykkiä ulkona vaikka koko päivä,mutta kun ei saa ittestä irti että lähtisi...En tiiä mistä saisi tosiaankin sellaisen motivaation että saisi ees nää kahdesta lapsesta jääneet 20kg pois!
 
Mulla jeidadin kanssa samanlaisia ongelmia,mitään muuta ei olis kuin aikaa tallata vaunujen kanssa pitkin teitä,mut se lähteminen on ylitsepääsemättömän vaikeaa... :headwall: Myöskin tuo mässääminen ennen laihista kuulostaa tutulta... :ashamed: Miehän siis olen jo teoriassa laihduttanut 20kg,käytännössä vaan ei ole tapahtunut mitään. |O :kieh: |O
 
Tumpula
Joku katastrofikuva jääkaapin oveen. Sellainen missä näkyy makkarat ja kaksoisleuka (jos sulla sellaisia on). :D

Lautasmalli on kiva, saa mahan täyteen kevyemmin. Eli joka aterialla kasviksia paljon. Mä olen sinänsä nyt ihan helvetin huono neuvoja että olen lihonut parin kuukauden sisällä kolme kiloa. :ashamed:
 
leopard
no minä voin liittyy kans. yrittäny laihduttaa jo monta kuukautta, mutta tulos: VAIN yksi kilo. herkkuja syön harvoin, noudatan "lautasmallia" eli puolella lautasesta salaattia jne. suurin syy on se etten jaksa/viitsi käydä lenkillä. yksin en sa aikaseks lähteä. nyt olen sentää miehen opastuksella ruvennu tekemään vatsalihas jumppaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja leopard:
no minä voin liittyy kans. yrittäny laihduttaa jo monta kuukautta, mutta tulos: VAIN yksi kilo. herkkuja syön harvoin, noudatan "lautasmallia" eli puolella lautasesta salaattia jne. suurin syy on se etten jaksa/viitsi käydä lenkillä. yksin en sa aikaseks lähteä. nyt olen sentää miehen opastuksella ruvennu tekemään vatsalihas jumppaa..
Sullon sentäs yritystä =) Pitäisköhän perustaa kerho vai mennä laihispuolelle?
 
Tumpula
Eli nyt otatat vaikka miehelläsi kuvan. Yrität näyttää siinä oikein karmealta. :D

Ja jos kaapista löytyisi jotkut oikein ihanat vaatteet mihin et mahdu niin ne kannattaa pistää näkyville. Mulla on käytössä kontrollifarkut. Jos ne alkaa kiristää, lisään kasviksia. :whistle:
 
mä kanssa repsahdin monta monta kertaa.. sitten vaan ei kotio enää ostettu mitään herkkuja,mieheltäkin kielsin herkuttelun.
tein vaan terveellistä ruokaa ja noudatin puolenlautasen mallia. eli puolet ruokaa ja puolet salaattia.
liikuntaakaan ei tarvii heti alottaa verisuussa.
riittää kun vaan menee ulos ja päättää kävllä 10minuuttia. jos meinaa väkisin mennä tunninlenkin ni se voi maistua puulta. monesti se 10minuuttia venyy pidemmäksi ajaksi,lähteminen on vaikeinta.
kun näkee tuloksia,ees -1kg niin motivaatio kasvaa.
ja pitää mielessä että voi pitää vaikka kaksi herkuttelupäivää kuukaudessa. ja herkkupäivinäkin muuten syö normaalisti,ei mättää pelkkää karkkia tms kokopäivää. kun syö kunnolla kokopäivän niin verensokeri ei heittele eikä niinpaljoa edes tee mieli makeaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Eli nyt otatat vaikka miehelläsi kuvan. Yrität näyttää siinä oikein karmealta. :D

Ja jos kaapista löytyisi jotkut oikein ihanat vaatteet mihin et mahdu niin ne kannattaa pistää näkyville. Mulla on käytössä kontrollifarkut. Jos ne alkaa kiristää, lisään kasviksia. :whistle:
Ei tee ees tiukkaa :D
Noista vaatteista, oon aikoja sitten heivannu kaikki entiset kivat (ja liian pienet) vaatteet mäkeen.. Pitää varmaan käydä ostoksilla :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
mä kanssa repsahdin monta monta kertaa.. sitten vaan ei kotio enää ostettu mitään herkkuja,mieheltäkin kielsin herkuttelun.
tein vaan terveellistä ruokaa ja noudatin puolenlautasen mallia. eli puolet ruokaa ja puolet salaattia.
liikuntaakaan ei tarvii heti alottaa verisuussa.
riittää kun vaan menee ulos ja päättää kävllä 10minuuttia. jos meinaa väkisin mennä tunninlenkin ni se voi maistua puulta. monesti se 10minuuttia venyy pidemmäksi ajaksi,lähteminen on vaikeinta.
kun näkee tuloksia,ees -1kg niin motivaatio kasvaa.
ja pitää mielessä että voi pitää vaikka kaksi herkuttelupäivää kuukaudessa. ja herkkupäivinäkin muuten syö normaalisti,ei mättää pelkkää karkkia tms kokopäivää. kun syö kunnolla kokopäivän niin verensokeri ei heittele eikä niinpaljoa edes tee mieli makeaa :D
Kiitos :flower: Tää kuulostaa oikein mukavalta alotukselta!
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Ei tee ees tiukkaa :D
Noista vaatteista, oon aikoja sitten heivannu kaikki entiset kivat (ja liian pienet) vaatteet mäkeen.. Pitää varmaan käydä ostoksilla :whistle:
Suosittelen. Mä olen sen verran turhamainen että tuo toimii. :D Nyt käyt ostamassa jotkut oikein ihanat housut mitä olet aina halunnut, vähän liian pientä kokoa.
 
mun neuvo on että ei stressaa laihduttamisesta.mä tein niin ja vahtasin kaikkea mitä suuhuni laitoin..paino ei tippunu juur ollenka.nyt aloittanu erilailla,en stressaa,syön usein ovässä ja joskus sallin herkutkin.en siis tuijota liikaa mitä laitan suuhun.paino tippunu itestään ihan kivasti :)
 
Täällä olis kans yks, jota kiinnostaisi porukan tuki.. painoa pitäis saada 20 kg pois. Liikkumisen olenkin aloittanut jo alkusyksystä, mutta nuo herkut :kieh: miten ihmeessä mä saisin pidettyä itseni niistä irti :eek:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tilda:
Täällä olis kans yks, jota kiinnostaisi porukan tuki.. painoa pitäis saada 20 kg pois. Liikkumisen olenkin aloittanut jo alkusyksystä, mutta nuo herkut :kieh: miten ihmeessä mä saisin pidettyä itseni niistä irti :eek:
Et yksinkertasesti osta herkkuja kotio ja syöt kuitupitosta ruokaa niin ei tee mieli herkkuja.
 

Yhteistyössä