miten tähän asiaan suhtaudutaan?

  • Viestiketjun aloittaja silja
  • Ensimmäinen viesti
silja
Miten lääkärit suhtautuvat siihen jos haluaa mennä ultraan vaan sen takia että saisi tietää kumpi on tulossa. Tiedossa ei ole enää ultria ja haluaisin tietää kumpi on tulossa kun täällä se kerrotaan jos näkyy selvästi. Viime ultrassa oli jalat niin tiukasti edessä että lääkäri ei vain nähnyt kumpi on kyseessä.
 
Mä olin kerran lääkärintarkastuksessa missä ulrattiin vauvaa onko hän kunnossa. Tämä lääkäri ei ainakaan suostunut katsomaan sukupuolta. Ei hän töykeäkään ollut ja eminäkään kinunnut. Kysyin vain häneltä ja hän sanoi että hän ei katso sukupuolta että tarkistaa vain että kaikki on kunnossa.
Tosin toinen rakenneultra oli vielä minulla edessä ja siellä katsottiin että lapsi näyttää pojalle.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jeidad:
Tietääkseni ei vain tämän takia pääse ultraan.Meidän neuvolassa pääsin ylimääräiseen ultraan kun sanoin pelkääväni että tulee iso vauva.(Itse olen ollut iso ja esikoiseni myös
Jaa.. Itse pelkään myös että vauva kasvaa liian isoksi ja olen tästä asiasta maininnut jokaisella neuvola ja lääkäri käynnillä, mutta mitään ultraa ei ole kyllä edes ehdotettu. Aina kysyvät kyllä huolettaako tai pelottaako jokin asia mutta sitten eivät tee tai sano mitään kun kertoo huolensa
 
--
Kunnallisen kautta eivät varmastikkaan suostu. Mutta rahalla saa ja hevosella pääsee... Eli yksityiselle kun menet niin nehän ultraan vaikka kerta viikkoon ihan sen takia että näet vauvan.
 

Yhteistyössä