asunnon koko te yh:t??

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
lol
ei oo semmosia säädöksiä:D Ootkohan sossun kans jutellut..he joskus voivat tommosta väittää, mut ei pidä paikkaansa! Voitte vaikka 5 huonetta ja k muuttaa.

Meitä mie ja 3v, 44 neliöä. Pieni on mut ok mahdutaan.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
ei oo semmosia säädöksiä:D Ootkohan sossun kans jutellut..he joskus voivat tommosta väittää, mut ei pidä paikkaansa! Voitte vaikka 5 huonetta ja k muuttaa.

Meitä mie ja 3v, 44 neliöä. Pieni on mut ok mahdutaan.

No joo nyt tällä hetkellä siellä olen joutunu asioimaan mutta toivottavasti jostain saan töitä ettei tarviis. Mutta käytiin asuntoo kattomassa mikä on kolmio ja vuokranantaja sitten sano että liian iso meille että neljäs kanssa kirjoille.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
ei oo semmosia säädöksiä:D Ootkohan sossun kans jutellut..he joskus voivat tommosta väittää, mut ei pidä paikkaansa! Voitte vaikka 5 huonetta ja k muuttaa.

Meitä mie ja 3v, 44 neliöä. Pieni on mut ok mahdutaan.

No joo nyt tällä hetkellä siellä olen joutunu asioimaan mutta toivottavasti jostain saan töitä ettei tarviis. Mutta käytiin asuntoo kattomassa mikä on kolmio ja vuokranantaja sitten sano että liian iso meille että neljäs kanssa kirjoille.
Vuokranantaja sanoi? Kai se hänelle on yks ja sama asuuko kämpässä loppujen lopuksi yhtään kukaan, jos vuokra maksetaan säännöllisesti?
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
ei oo semmosia säädöksiä:D Ootkohan sossun kans jutellut..he joskus voivat tommosta väittää, mut ei pidä paikkaansa! Voitte vaikka 5 huonetta ja k muuttaa.

Meitä mie ja 3v, 44 neliöä. Pieni on mut ok mahdutaan.

No joo nyt tällä hetkellä siellä olen joutunu asioimaan mutta toivottavasti jostain saan töitä ettei tarviis. Mutta käytiin asuntoo kattomassa mikä on kolmio ja vuokranantaja sitten sano että liian iso meille että neljäs kanssa kirjoille.
Vuokranantaja sanoi? Kai se hänelle on yks ja sama asuuko kämpässä loppujen lopuksi yhtään kukaan, jos vuokra maksetaan säännöllisesti?
Tätä minäkin ihmettelin.
 
minä
Väitti siinä samalla että kun se lapsien isä asuu kuitenkin meidän kanssa niin senkin nimi paperiin. Se ei kyllä meidän kanssa asu. Aikamoinen loukkaus kuulla yhtäkkiä. Tolta en edes asuntoo olis ottamassa jollei pakko.
 
että noilta asunto säätiöiltä saa varmasti asunnon heti jos on raskaana tai eroaa..ja yksityiset on aika niuhoja,mutta ymmärrän kyllä niitäkin, itse asun 99 valmistunees rivari kolmiossa, meillä on kyllä omistusasunto ja just tehtiin remppa koko kämppään,siis keittiö ja kylppäri ym,siis kaikki uusiksi,ja nyt mulla on edessä tampereelle muutto jossain vaiheessa ja tuskin myyn heti tätä pois :heart: joten vuokralle menee jossain vaiheessa, mua ainaki pelottaa et mimmoset vuokralaiset tulee, siis en sano että lapsiperheet ois huono,onhan mulla iteläkin 2 mutta ku taas toiset on niin sotkusia ja törkysiä eikä mitään väliä millään ni ei oo kiva jos saa kämpän rempata uudestaan, ja taas sitten koiria en halua, joten varmaan ottaisin jonkun vanhemman pariskunnan..
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Väitti siinä samalla että kun se lapsien isä asuu kuitenkin meidän kanssa niin senkin nimi paperiin. Se ei kyllä meidän kanssa asu. Aikamoinen loukkaus kuulla yhtäkkiä. Tolta en edes asuntoo olis ottamassa jollei pakko.
mä ettisin kyllä muualta kämpän...
Ihan älyttömän hinnakkaita yksityisiltäkin niin pakko mun on tolta hullulta yrittää saada.
Minä ajattelin voiko tosta valittaa johonkin, kyllä minä loukkaannuin aika pahasti tommosesta.
Täällä päin on kyllä muutenkin niin että olet yh niin samalla olet ihan turha koko ihminen.
 
minä
sanoin exälle että sun nyt pitäis laittaa kirjas meidän luo että saan kolmion, oli kyllä vähän että anteeks mitäh! Varmaan hänen nykyinen puolisonta tykkäis hyvää asiasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Hain isompaa asuntoa, kun odotin kakkosta (3h + keittiö ) vvo:lta. Heillä ainakin on käytäntönä, että ensisijaisesti asunnot jaetaan asukasluvun mukaan. En siis meinannut saada tahtomaani asuntoa, mutta ohitin jonon melkoisen törkeästi viemällä raskaustodistuksen. Saman pihan asukkaana ja raskaana minä pääsin siis ohi heti ja pääsin muuttamaan.
Ei meilläpäin ainakaan vaikuta Vvo:lla asukasluku mitenkään kämpänsaantiin.
Meilläkin on poitsun kanssa 73neliöinen kolmio Vvo:lta.Sillon ku hain kämppää,ni heti vkon sisällä 4kolmiota tarjosivat ja tämä nykyinen valittiin.

 
Espoossa ainaki jokunen vuos sitte vaikutti henk.luku ku sinkku kaverini haki asuntoo. Tosin vuokranantaja hiukan kämmäs sen suhteen ku antoi kaverille pienen (muistaakseni 58 neliöisen) kolmion :D Mut eivät voineet enää purkaa vuokrasopimusta..

Me asutaan pojan kans 61 neliöisessä kaksiossa.
 
yrmy
Tuota vuokranantaja varmaan yritti kömpelösti neuvoa, että sossun tuilla sulla ei varmaan ole varaa niin suureen kämppään.
Pientituloisen kannattaa ottaa pieni asuntokin niin ei pystyy vuokrankin maksamaan.

Meitä on kaksi ja asutaan 42 neliössä.
 

Yhteistyössä