Hakutulokset

  1. M

    miksi mulla on vaan niin "tyttö" olo

    Mullaoli ekan kanssa semmonen olo että tyttö on, ja olikin vaikka poikaa vikassa ultrassa veikkaili kun ei varmaksi voinu sanoa. Ja tyttöhän se oli, olinkin hankkinu kaiken pinkkinä :D
  2. M

    vauvalla patti korvan takana

    Meillä on semmonen puoltoista vuotiaalla. Viimeviikolla käytiin lääkärissä,veikkas turvonneeks imusolmukkeeks. Koska ei voinu varmaks sanoo ni laitto verikokeisiin lähetteet, en kyllä älynny mitä niistä katotaan.
  3. M

    Kysymyksiä 3v. lapsien vanhemmille

    Tyttö on vasta 2,5v mutta vastaan siltikki 1) syötätkö? koskaan? En. 2)pesetkö lapsen hampaat kahdesti päivässä? onnistuuko riidoitta? Pesen, onnistuu helposti. 3) pukeeko ja riisuuko lapsi itse? Riisuu ite, pukee kaiken muun paitsi sukat. 4) vieläkö pyllynpesu iltaisin? miten? Käy...
  4. M

    Kuinka pienen voi mielestänne jättää vkoksi hoitoon?

    Sillon kun sitä ite raaskii, kyllähän lapset luotettavan hoitajan kanssa pärjää.
  5. M

    Kuinka pitkä työmatka?

    Nyt kun opinnot alkaa, matkaa tulee 13km suuntaansa. Ennen töihin tuli 70km yhteen suuntaan.
  6. M

    Onko muita kaltaisiani?

    :wave: Herään aina tunnin ennen muita, saa rauhassa juoda kahvit ja jumittaa, ei tarvii heti ruveta aamupalan laittoon ja pukemis rumbaan.
  7. M

    Joko 5kk ikäisen vauvan pitäisi ryömiä

    Lapsen kehitys on niin yksilöllistä. Meillä esikoinen kävi 5kk iässä ryömimään ja istumaan, kuopus 8 kuisena. Ei mitään hätää ole vielä :)
  8. M

    Kuinka paljon maksatte lastenvaatteista?

    Semmonen reilu 30e alkaa o0lla yläraja, muttei tietenkään ihan "tavallisen"vatteen kohdalla. Ulkovaatteet tietysti asia erikseen. Mielumminhan sitä löytäis hyvää halvalla vaan se taitaa olla aika harvinaista..
  9. M

    onko luuloni väärä,jos väitän että...

    Kyllä meillä vaan nukkuu, ja saavat nukkuakkin useemman vuuen vielä. Vanhempi on 2,5v.
  10. M

    Mies loukkasi minua todella pahasti..

    Ohhoh, ei varmaan sitten ollukkaa niin hyvä parisuhde jos ei tuollasiakaan saa sanotuksi ajallaan.
  11. M

    Mitä lahjaksi 7-vuotta täyttävälle pojalle?

    Ehdotuksia otetaan mielellään vastaan, itellä ei ole sen ikäsiä ni en tiiä oikein. Legoja tai joitain mitä lie ukkeleita ei ole tarkotus ostaa, mutta kaikkee muuta saa ehotella :wave:
  12. M

    Miksi ostat salaattikastiketta

    Mä oon niin laiska etten vaan jaksa tehä, siks ostan.
  13. M

    Jos saisitte 10 miljoonaa euroa....

    Eläisin sillä lopun elämääni.
  14. M

    Onko missään vaippatarjouksia?

    Meistä parhaimmat housuvaipat on just pamppersilla, ihanan ohuet mutta hyvin vetää :xmas: Tokmannilla taitaa olla 10e paketti pampperssit, tai no oli..ööö.. ainaki kk sitten?? :saint:
  15. M

    Kuinka usein käytte uimassa?

    Useasti, paljon vietetty mökillä aikaa. Ite en kummiskaan olevielä uinu, omasta mielestä niin pirun kylmää :snotty:
  16. M

    KiteeZoo...onko millanen paikka?

    Mun mielestä kyllä 39e neljältä oli aika suolanen hinta,vaikka puisto mukava paikka olikin. Vaan kyllä se kannattaa.
  17. M

    KiteeZoo...onko millanen paikka?

    Ihan ok, se on vaan pirun kallis. Meijän lapset viihty.
  18. M

    JAA-HAS....MITÄ LASISSA? :)

    Kahviahan mulla.
  19. M

    Lukekaa :o

    Ei musta tuossa hapettamisessa mitään pahaa ollu mutta muuten.. Onneksi tommonenkaan ei niin kovin yleistä oo, aina joukossa on ne paiseensa.

Yhteistyössä