Lukekaa :o

vieras
Häh? Mun sisko ja pari kaveria on ollut tahdonvastaisessa hoidossa, eikä tuollaisia kokemuksia ole heillä. Ja ne pojat varsinkin aika arvaamattomia tapauksia. Eristyksessä joskus olleet, se on "pahin".
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
mutta mikä se on?Eikö ihminen voi kuolla näin? :eek: Kauhee
Hapettamistako tarkoitat?
juu
Öö.. siis kuristetaan, mutta ei kuitenkaan kuristeta, saadaan toinen tajuttomaksi.

Muoks. Hapetus on kuristamista, sitä se käytännössä on. Mennään kohdehenkilön taakse ja kiedotaan käsivarsi kaulan ympärille siten, että kaula on kyynärtaipeessa. Saa erittäin lujan otteen ja jos riehuminen ei lopu, niin puristetaan lujempaa, hengitys käy heikommaksi ja vastarinta laantuu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
mutta mikä se on?Eikö ihminen voi kuolla näin? :eek: Kauhee
Hapettamistako tarkoitat?
juu
Öö.. siis kuristetaan, mutta ei kuitenkaan kuristeta, saadaan toinen tajuttomaksi.

Muoks. Hapetus on kuristamista, sitä se käytännössä on. Mennään kohdehenkilön taakse ja kiedotaan käsivarsi kaulan ympärille siten, että kaula on kyynärtaipeessa. Saa erittäin lujan otteen ja jos riehuminen ei lopu, niin puristetaan lujempaa, hengitys käy heikommaksi ja vastarinta laantuu.
Oikeasti kauhee!Mutta minkäläiset ihmiset riehu noin paljon?Jotka käytävät huumeita,alkoholisteja vai minkäläisiä? :( :|
 
Rättipatteri
Mä oon ollu pitkäaikaispsykiatrisella laitoshuoltajana ja täytyy sanoa että ei ne hoitajat kyllä ihmisarvoisesti niitä potilaita kohdellut. Osa kyllä, mutta suurin osa oli vittuperkeleitä hoitajille, ja ihan siis potilaiden kuullen. :(

Tokihan ne potilaat oli ihan kahjoja, mutta musta oli kauheeta kuunnella kuinka ne hoitajat niitä potilaita kohteli, sanallisesti. Ei minkäänlaista ihmisarvon kunnioitusta. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Oikeasti kauhee!Mutta minkäläiset ihmiset riehu noin paljon?Jotka käytävät huumeita,alkoholisteja vai minkäläisiä? :( :|
Kuule ihan tavalliset ihmiset. Kaunis näky se hapettaminen ei ole, mutta noh... Joskus tarpeen, jos ei halua, että jotain pahempaa tapahtuu.

[/quote]

Missä mä kerran olin en ainakaan nähnyt sielä mitään sellaista,vaan yks potilas oli vähän sekaisin ja hänet pakotettiin syödä lääkeitä ja hän otti ne kiltisti sitten ja oli seuravana päivänä kun mä olin lähdössä pois sieltä mun mielestäni paljon paremassa kunnossa,mä ainakin juttelin hänen kanssa :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
[
Missä mä kerran olin en ainakaan nähnyt sielä mitään sellaista,vaan yks potilas oli vähän sekaisin ja hänet pakotettiin syödä lääkeitä ja hän otti ne kiltisti sitten ja oli seuravana päivänä kun mä olin lähdössä pois sieltä mun mielestäni paljon paremassa kunnossa,mä ainakin juttelin hänen kanssa :|
Eihän se nyt sitä tarkoita, että kaikkia hoidossa olleita hapetettaisiin. Yhdessä tappelussa näin, kun riehujaa hapetettiin siihen asti, että poliisit saatiin paikalle.

 

Yhteistyössä