Hakutulokset

  1. M

    Apuja millä teidän alle 2 veet leikkii sisällä?

    Meijän puoltoistavuotias leikkii hirveesti sillä parkkitalolla, laittaa autot liukumaan alas ja pitää kamalaa metelii :) Ja sit kaikilla näillä ajettavilla jutuilla menee, aasilla,autolla,mopolla,junalla ja muilla, meillä kun on niitä 8. Myös työkalu jutuilla hommailee, laittaa ruuveja...
  2. M

    onko totta..

    Saahan niitä siivota,kunhan ei paljain käsin käy sörkkimään. Eihän sitä kyllä suositella lainkaan.
  3. M

    Mitä muuta mustikoista voisi tehä kun piirakkaa?

    Pakastimeen ei voi laittaa, tai vois muttei toinna kun siellä 22 litraa jo on :D
  4. M

    Mitä muuta mustikoista voisi tehä kun piirakkaa?

    Niin joo,tottakai,miks mun oma pää ei tuommosia sanonu?! Kiitos kaunis :flower:
  5. M

    Mitä muuta mustikoista voisi tehä kun piirakkaa?

    Viitisen litraa olisi mustikoita nyt jotenkin tuhottava, enkä kehtaa roskiinkaan käydä heittämään. niin mitäkähn mä niistä tekisin,kun en ikinä ennen oo muuta tehny kun piirakkaa?? Niin ja rahkaa,mutta sitä ei kukaan meistä syö. Antakaa jotakin hyviä vinkkejä kiitos!
  6. M

    Opiskelevat äipät pinoon. Mikä susta tulee?

    Lähihoitajaksi ois tarkotus kouluttautuu, alkaen nyt tästä syksystä.
  7. M

    Nimiapua

    Siiri Anni Odessa Siiri Susa Maria
  8. M

    Lekuriin vai ei...

    Kannaatan se mielummin käydä näyttää, varuuden vuoksi.
  9. M

    mitä sinulla tulee mieleen sanasta..?

    Ärrävikasen moro.
  10. M

    Paljonkos teidän tilillä komeilee...

    Pikkasta reilu tonni, ehkä just ja just riittää :snotty:
  11. M

    Millä periaatteella kasvatatte lapsenne, minkälainen kuri teillä on?

    Rajoja ja rakkautta, joissakin lipsutaan ja jotkut on ja pysyy.
  12. M

    Jos asut vuokralla

    reilu 80 neliötä,kolmio,veden kanssa 650e kuussa.
  13. M

    no ei kai 1-vuotias tarvii rannalla uikkareita?

    Meillä kulki nakuna, mutta kyllä se joidenkin suonet sai sykkimään. Yks mummeli järjesti aina ihan kamalan kohtauksen, vaikka kysessä ei mikään paljon käytetty ranta ollukkaa. Näin parhaammaksi ostaa uikkarit :snotty:
  14. M

    Jos jonkun kirjoitukset täällä hiertää napaa, niin miksi niitä pitää lukea?

    Pakkohan niitten on uteliaisuuttan kattoo, ja sitten toditella miten ne on niin paljon parempia ihmisiä.
  15. M

    Kehtaisitko? Naapuri- ja puutarha-asiaa

    Kyllä mä ainakin saattasin vähän kieroon kattoo jos mun naapuri oisit ja lähtisit kukkia ylös kaivelemaan.
  16. M

    Minkäikäiset käyttää 92cm vaatteita?

    Meillä on nyt tytöllä 92cm vaatteet, ikää2,5v. Mä ostin pojalle, 1,5v, talveks 92cm puvun, vaikka käyttää vaatteita n.80cm. Siinä on alla semmoset toppaukset et ei se mitenkää hirmu iso oo, ja kun kaatuilee ei käy puku pepusta natisemaan.
  17. M

    Söisittekö vielä...

    En söisi.
  18. M

    G: "omituisia" ruokayhdistelmiä

    Leivälle lauantai makkaraa ja sokeria :p

Yhteistyössä