Jos jonkun kirjoitukset täällä hiertää napaa, niin miksi niitä pitää lukea?

Status
Viestiketju on suljettu.
Eikö niitä juttuja vain voi jättää lukematta? Vai onko kyseessä jonkunasteista masokismia?

Tämä on yksi asia mitä mä en ole koskaan ymmärtänyt tällä palstalla. Jos mua ärsyttää jonkun kirjoitukset, niin mä en lue niitä. Helppoa kuin mikä, eikö vain?

Tulipahan mieleen tuosta yhdestä KKK aloituksesta, kun sinne tunki joku jolla oli jäänyt aamulääkkeet ottamatta... :whistle:
 
uusi täällä
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
joo, eilenkin laiton jo aloitukseen, että jota asia ei kiinnosta, ja että vittuilijoiden ai kannata avata. niin kyllä nää harmaat sinne tunki päätään aukomaan.
Harmaita odotellessa :xmas:
no ei varmaan tarvii kauan odotella kun ne hyökkää ;)
Saanko kysyä ihan ystävällisessä mielessä, että onko harmaiden mielipiteet jotenkin huonompia kuin teidän muiden vai siis mistä tässä on kyse?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyse:
on siitä osaako ihmiset ottaa vastaan eriäviä mielipiteitä. Sinä et.
Mä olen monta kertaa kirjoittanut, että saa olla eri mieltä, mutta mulla on myös oikeus puolustaa mun päätöksiä. Kun ne teidän päätökset eivät välttämättä sovi kaikille, ihmiset kun tekevät eri tavalla.

Mutta tästähän ei ollut nyt kyse vaan siitä, että tullaan aukomaan päätään johonkin ketjuun vaikka jo otsikosta näkee mikä siinä on aiheena. Jos ei osata kirjoittaa asiasta vaan huudetaan painu vittuun, niin sekö on eriävän mielipiten kertomista? Ei kyllä mun mielestä. :whistle: :LOL:
 
jaa?
Tervetuloa Kaksplussan keskustelufoorumiin!

Foorumin alueella "Plussalaiset/Mitäs nyt?" voit keskustella ilman rekisteröitymistä. Muut alueet vaativat rekisteröitymisen. Mukavia keskusteluhetkiä!


Oon luullu, että toi tuolla yläreunassa tarkoittaa, että tämä on kaikille avoin keskustelupalsta. Jos kirjoittamattomat säännöt vaatii kirjautumisen ja ainoastaan aloittajan mielipiteiden mukaiset mielipiteen, mä oon käsittäny väärin. Sori, mä meen pois. Saatte hiekkalaatikonne takaisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja uusi täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
joo, eilenkin laiton jo aloitukseen, että jota asia ei kiinnosta, ja että vittuilijoiden ai kannata avata. niin kyllä nää harmaat sinne tunki päätään aukomaan.
Harmaita odotellessa :xmas:
no ei varmaan tarvii kauan odotella kun ne hyökkää ;)
Saanko kysyä ihan ystävällisessä mielessä, että onko harmaiden mielipiteet jotenkin huonompia kuin teidän muiden vai siis mistä tässä on kyse?
ei ole kyse siitä, harmaissakin on toki ihan fiksuja kirjoittajia, ja jokaisen on oikeus sanoa mielipiteensä, niin mustan kuin sen harmaan. mutta se, että tarkoiltuksella tungetaan vittuilemaan joka ketjuun. ja sama harmaa taatusti useammalla harmaalla nikillä. sen vois jättää tekemättä. jos ei oikeesti ole muuta sanottavaa kuin vittuilu. tätä on paljon taaas tällahetkellä. en tiedä onko siellä sit joku jolla on paha olla, vai onko nämä koulusta lomalla olevia teinejä, joilla ei ole muuta tekemistä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja uusi täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
joo, eilenkin laiton jo aloitukseen, että jota asia ei kiinnosta, ja että vittuilijoiden ai kannata avata. niin kyllä nää harmaat sinne tunki päätään aukomaan.
Harmaita odotellessa :xmas:
no ei varmaan tarvii kauan odotella kun ne hyökkää ;)
Saanko kysyä ihan ystävällisessä mielessä, että onko harmaiden mielipiteet jotenkin huonompia kuin teidän muiden vai siis mistä tässä on kyse?
Kyse on siitä, että tullaan johonkin ketjuun kirjoittamaan "painu sä vittuun ja mitä sä taas jauhat tästä" yms. Ei kirjoiteta varsinaisesta aiheesta mitään vaan tuollaista tekstiä tulee vain. Jos kerran otsikosta näkee mikä on aiheena eikä se kiinnosta, niin miksi sitten avata ketju ja kirjoittaa jotakin tuollaista? Ei siis mitään mielipidettä vaan pelkkää vittuilua.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja kyse:
on siitä osaako ihmiset ottaa vastaan eriäviä mielipiteitä. Sinä et.
Kyllähän joka keskusteluun tarvitaan erilaisia - jopa niitä eriäviä - mielipiteitä. Eri asia on, jos joku aina hyökkää tiettyä nimimerkkiä vastaan, aiheesta kuin aiheesta.
No mutta ap:kin syyllistyy tuohon jälkimmäiseen... Odotan milloin aikoo peesailla sua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja kyse:
on siitä osaako ihmiset ottaa vastaan eriäviä mielipiteitä. Sinä et.
Kyllähän joka keskusteluun tarvitaan erilaisia - jopa niitä eriäviä - mielipiteitä. Eri asia on, jos joku aina hyökkää tiettyä nimimerkkiä vastaan, aiheesta kuin aiheesta.
No mutta ap:kin syyllistyy tuohon jälkimmäiseen... Odotan milloin aikoo peesailla sua.
Taisi sullakin mennä ohi ja lujaa.... :whistle:
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Ja sulla meni ohi ja lujaa tämän aloituksen pointti :whistle:
Luulin, että kyse on kaikista aloituksista. En sano koskaan kenellekkään painu vittuun jos sinä sellaista kommenttia jossain keskustelussa itse vain tarkoitit. Viheltele vain. Ilkeä, syövästä selvinnyt ihminen.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja Makkarasiili:
Pakkohan niitten on uteliaisuuttan kattoo, ja sitten toditella miten ne on niin paljon parempia ihmisiä.
Ja eivät tee ittestään muutakuin idiootteja :whistle: :LOL:
Ihmneellistä käytöstä sulta, onko sinulla siis oikeus haukkua muita idiooteiksi jos muilla ei ole oikeutta sitä muille sanoa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Ja sulla meni ohi ja lujaa tämän aloituksen pointti :whistle:
Luulin, että kyse on kaikista aloituksista. En sano koskaan kenellekkään painu vittuun jos sinä sellaista kommenttia jossain keskustelussa itse vain tarkoitit. Viheltele vain. Ilkeä, syövästä selvinnyt ihminen.
Olipa tosi fiksu veto tuo syöpä, todella fiksu ihminen olet.

Väännetään nyt rautalangasta, että nyt oli kyse niistä jotka tulevat ketjuun kuin ketjuun kirjoittamaan vain "painu vittuun" yms viestejä. Onko tuo mielipiteen kertomista? Ja missä mä väitin, että sä olisit niin kirjoittanut?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä