Jos jonkun kirjoitukset täällä hiertää napaa, niin miksi niitä pitää lukea?

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Ohhoh:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
jos pitää toista haukkua niin käyttää mielikuvitusta ja keksii jotain mistä oikeesti voi haukkua jotakuta. syövästä hengissä selviäminen on hyvä asia!
Ei se ollut haukkumista, ei todellakaan. Sillä tarkoitettiin juuri sitä mitä pitikin, luulisi tuollaisesta sairaudesta selviäminen tekevän edes hiukan nöyräksi, kohtelemaan muita hyvin. Tahallasiko ymmärsit väärin?
tahallani,koska ei voi sanoo esim. sinä paska,ihana ihminen.voi sanoo esim. että olet paska mutta silti ihana ihminen. ymmärrätkö eron?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Miksi pitää tehdä aloitus aiheesta " mua ei kiinnosta sen jutut"
" en enää jaksa lukea sen tekemiä ketjuja"...

Jättää vaan lukematta.
Hä? Kukaan ei nyt varmasti asiaa tuolla lailla tarkoittanut. Kyse oli epäkohteliaasta ihmisestä, jos joskus oppisi tavoille.
Ja mistä oli kyse tässä mun tekemässä aloituksessa? :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
joo, eilenkin laiton jo aloitukseen, että jota asia ei kiinnosta, ja että vittuilijoiden ai kannata avata. niin kyllä nää harmaat sinne tunki päätään aukomaan.
Harmaita odotellessa :xmas:
no ei varmaan tarvii kauan odotella kun ne hyökkää ;)
:'(

 
vieras
Scarlett hoi, kyseenalaistit kielenkäytön, ilmeisesti sen v-sanan käytön. Suosittelen että selailet taaksepäin KKKn ketjuja ja sitä, kuinka hän on vastannut. Siihen asialliseen kritiikkiin, mitä nyt peräänkuulutetaan, on häneltä tullut vastaukseksi jos vaikka mitä. Mutta eihän siitä kukaan mitään sano, jos harmaalle musta aukoo aiheetta, se jätetään huomioimatta, koska vain harmaat voi olla niitä jotka sanoo rumasti mustille.

Muutamien mustien kannattaisi nyt hieman katsahtaa peiliin ja kriittisesti myös ympärilleen. Alkaa käydä vanhaksi tuo vetoaminen harmauteen joka asiassa, kun ei se aina ole niin. Ette vaan suostu huomaamaan ja näkemään jotain korjattavaa myös itsessänne.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Eriävät mielipiteet ovat eri asia, kuin mielipiteet "ketä kiinnostaa sun jutut" "näitä aloituksia tulee sulta joka päivä miljoona, kuka jaksaa lukea" jne.
Rakentava kritiikki ja fiksusti esitetyt mielipiteet on keskustelua.. mutta edellä mainitut kommentit ovat turhia, sillä jos aihe ei kiinnosta, voi jättää lukematta ja kommentoimatta.
Näin juuri..enkä tajua miks ihmiset myöskään alkaa vaan jankkaamaan samasta asiasta, etenkään kun se ei liity millään tavalla ketjun alkuperäiseen kysymykseen. Sama juttu kuin tuo turha sonnan heittely, yleensä aloittajan niskaan.. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Miksi pitää tehdä aloitus aiheesta " mua ei kiinnosta sen jutut"
" en enää jaksa lukea sen tekemiä ketjuja"...

Jättää vaan lukematta.
Hä? Kukaan ei nyt varmasti asiaa tuolla lailla tarkoittanut. Kyse oli epäkohteliaasta ihmisestä, jos joskus oppisi tavoille.
Mutta miten se liittyy alkuperäiseen aiheeseen? Aiheen epäkohteliaista ihmisistä voi tehdä erikseen. Henkilökohtaisissa asioissa voi lähestyä vaikka yv:llä.
Jos tosiaan ihminen noin ärsyttää, niin eikö sen voi jättää huomiotta tai esittää vaan eriävän mielipiteen asioihin.
 
Jollakin on henkilökohtaisia kaunoja sitä aloittajaa kohtaan, näin luulisin. Sinullakin näkyy nämä perspörriäiset olevan ihan päivittäin keskustelussa mukana :D Mulle ei ole kertaakaan pistänyt silmään että olisit jollekin kuittaillut muuten kuin puolustamalla itseäsi koska sinua haukutaan. Mutta ehkäpä se syy onkin tuo, jos osaat liian nasevasti sanoa jollekin takaisin niin sekin riittää pilaamaan jonkun päivän ja sitten kostetaan kun kirjoitat jotain itsestäsi. Esim KKK on niin älykäs kirjoittaja että varmasti monella ärsyttää kun häntä ei voi loukata vaan häneltä löytyy varmasti vastaus joka heittoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sairaudesta selvityminen ei pitäisi olla merkki siitä, että on joku superihminen joka voi kohdella muita kuinka haluaa.
Montako vuotta sä olet tuntenut esim. tämän ketjun ap:n oikeassa elämässä, kun tiedät hänen pitävän itseään superihmisenä joka voi kohdella muita kuin haluaa? :snotty:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jaa?:
Tervetuloa Kaksplussan keskustelufoorumiin!

Foorumin alueella "Plussalaiset/Mitäs nyt?" voit keskustella ilman rekisteröitymistä. Muut alueet vaativat rekisteröitymisen. Mukavia keskusteluhetkiä!

:attn: :attn:

Ja onhan harmaissakin mukavia,niitä ei vain oikein voi tunnistaa :xmas::whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Esim KKK on niin älykäs kirjoittaja että varmasti monella ärsyttää kun häntä ei voi loukata vaan häneltä löytyy varmasti vastaus joka heittoon.
No toki jos sinusta on älykästä suoraan haukkua jotain toista, niin kyllä, KKK on oikein älykäs ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Scarlett hoi, kyseenalaistit kielenkäytön, ilmeisesti sen v-sanan käytön. Suosittelen että selailet taaksepäin KKKn ketjuja ja sitä, kuinka hän on vastannut. Siihen asialliseen kritiikkiin, mitä nyt peräänkuulutetaan, on häneltä tullut vastaukseksi jos vaikka mitä. Mutta eihän siitä kukaan mitään sano, jos harmaalle musta aukoo aiheetta, se jätetään huomioimatta, koska vain harmaat voi olla niitä jotka sanoo rumasti mustille.

Muutamien mustien kannattaisi nyt hieman katsahtaa peiliin ja kriittisesti myös ympärilleen. Alkaa käydä vanhaksi tuo vetoaminen harmauteen joka asiassa, kun ei se aina ole niin. Ette vaan suostu huomaamaan ja näkemään jotain korjattavaa myös itsessänne.
No en ole nyt käynyt sitä ketjua lukemassa. Mutta onhan tuollaisia "painu vittuun"-viestejä monessa ketjussa, on aloittaja kuka tahansa. Ei tarvitte olla musta aloittaja, ihan harmaillekin aloittajille kirjoitellaan tuollaisia. Jos kerran otsikosta näkee mitä aihe koskee eikä ole mitään kommenttia siihen antaa, niin miksi mennä ihan vain vittuillakseen kirjoittamaan mitään? Sen kun jättää avaamatta koko ketjun.

Ja kyllä on mustiakin jotka aukoo päätään eivätkä kerro varsinaista mielipidettä asiasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sairaudesta selvityminen ei pitäisi olla merkki siitä, että on joku superihminen joka voi kohdella muita kuinka haluaa.
Montako vuotta sä olet tuntenut esim. tämän ketjun ap:n oikeassa elämässä, kun tiedät hänen pitävän itseään superihmisenä joka voi kohdella muita kuin haluaa? :snotty:
Kaukana mä olen superihmisestä :LOL: :LOL: :LOL: Jos tuon väittämän esittäjä tuntisi mut oikeasti, niin ei tuollaista lööperiä väittäisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Jollakin on henkilökohtaisia kaunoja sitä aloittajaa kohtaan, näin luulisin. Sinullakin näkyy nämä perspörriäiset olevan ihan päivittäin keskustelussa mukana :D Mulle ei ole kertaakaan pistänyt silmään että olisit jollekin kuittaillut muuten kuin puolustamalla itseäsi koska sinua haukutaan. Mutta ehkäpä se syy onkin tuo, jos osaat liian nasevasti sanoa jollekin takaisin niin sekin riittää pilaamaan jonkun päivän ja sitten kostetaan kun kirjoitat jotain itsestäsi. Esim KKK on niin älykäs kirjoittaja että varmasti monella ärsyttää kun häntä ei voi loukata vaan häneltä löytyy varmasti vastaus joka heittoon.
Kun itteään ei saisi puolustaa vaan kaikki paska pitäisi ottaa kiltisti vastaan. Mä olen monta kertaa kirjoittanut, että totta kai mä vittuilen jos mulle vittuillaan :whistle: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Sen kun jättää avaamatta koko ketjun.
Miksei sitä hyväksytä mielipiteeksi, että "sä kirjoitat samasta asiasta koko ajan, ei kivaa"?
Jos se kirjoitetaan tyyliin "mitä vittua sä taas jankkaat painu helvettiin" niin sekö on rakentava mielipide? Ja jos ei jaksa sitä jankkaamista, niin miksi edes avata sellaista avausta joka ei kiinnosta? En mä ainakaan avaa.
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Sen kun jättää avaamatta koko ketjun.
Miksei sitä hyväksytä mielipiteeksi, että "sä kirjoitat samasta asiasta koko ajan, ei kivaa"?
Jos se kirjoitetaan tyyliin "mitä vittua sä taas jankkaat painu helvettiin" niin sekö on rakentava mielipide? Ja jos ei jaksa sitä jankkaamista, niin miksi edes avata sellaista avausta joka ei kiinnosta? En mä ainakaan avaa.
Kysykää nibleriltä mitä mikäkin tarkoittaa.. En tajunnut äsken sanaakaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Sen kun jättää avaamatta koko ketjun.
Miksei sitä hyväksytä mielipiteeksi, että "sä kirjoitat samasta asiasta koko ajan, ei kivaa"?
Jos se kirjoitetaan tyyliin "mitä vittua sä taas jankkaat painu helvettiin" niin sekö on rakentava mielipide? Ja jos ei jaksa sitä jankkaamista, niin miksi edes avata sellaista avausta joka ei kiinnosta? En mä ainakaan avaa.
Jos on joskus asiallisesti jotain sanonut ja saanut kyseiseltä paskaa niskaan eli suorat haukut niin ehkä tulee vastaavasti tuumattua itsekin vähemmän asiallisesti. Vai onko se "vittuilen jos mulle vittuillaan" vain sinun etuoikeutesi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Sen kun jättää avaamatta koko ketjun.
Miksei sitä hyväksytä mielipiteeksi, että "sä kirjoitat samasta asiasta koko ajan, ei kivaa"?
Jos se kirjoitetaan tyyliin "mitä vittua sä taas jankkaat painu helvettiin" niin sekö on rakentava mielipide? Ja jos ei jaksa sitä jankkaamista, niin miksi edes avata sellaista avausta joka ei kiinnosta? En mä ainakaan avaa.
Kysykää nibleriltä mitä mikäkin tarkoittaa.. En tajunnut äsken sanaakaan.
:LOL: :LOL: :LOL: :hug: :hug:
 
Jollas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos on joskus asiallisesti jotain sanonut ja saanut kyseiseltä paskaa niskaan eli suorat haukut niin ehkä tulee vastaavasti tuumattua itsekin vähemmän asiallisesti. Vai onko se "vittuilen jos mulle vittuillaan" vain sinun etuoikeutesi?
Näyttää olevan. Samoin KKK saa ilmeisesti käyttäytyä kuinka haluaa. Häneltä ilmeisesti pitää suvaita samanlainen käytös mistä tuo scarttu nyt aloituksen teki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jollas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos on joskus asiallisesti jotain sanonut ja saanut kyseiseltä paskaa niskaan eli suorat haukut niin ehkä tulee vastaavasti tuumattua itsekin vähemmän asiallisesti. Vai onko se "vittuilen jos mulle vittuillaan" vain sinun etuoikeutesi?
Näyttää olevan. Samoin KKK saa ilmeisesti käyttäytyä kuinka haluaa. Häneltä ilmeisesti pitää suvaita samanlainen käytös mistä tuo scarttu nyt aloituksen teki.
Ei ole kyse pelkästään KKK:n ketjusta kyse, siitä vain tämä asia tuli mieleen. Lue muitakin mun viestejä tästä ketjusta, niin ehkä huomaat jotakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Kyse siis tästä aloituksesta ja ekan vieraan viestistä
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1106966

Tuoko on mielipiteen kertomista? Jos ei kerran kiinnosta KKK:n kirjoitukset, niin miksi piti avata tuo aloitus ja kirjoittaa tuollainen viesti? Miksi nähdä se vaiva? En mä ainakaan edes avaa niitä aloituksia jotka ei kiinnosta ja joista tiedän ettei mulla ole niitten aiheeseen oikein mitään sanottavaa.
Heh, no tuohan oli vain tuon vieraan mielipide, okei, ehkä vähän yliampuva mut suoraan sanottu mikä hällä kiikastaa. :D Yhtä paljonhan sua ja monia muitakin tuntuu rasittavan nuo osan vieraiden kommentit jotka ärsyttää sua kuten vierasta tuo aloitus. Jätä sinäkin nuo vieraiden jutut omaan arvoonsa jos noin hermoja rassaa??
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Kyse siis tästä aloituksesta ja ekan vieraan viestistä
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1106966

Tuoko on mielipiteen kertomista? Jos ei kerran kiinnosta KKK:n kirjoitukset, niin miksi piti avata tuo aloitus ja kirjoittaa tuollainen viesti? Miksi nähdä se vaiva? En mä ainakaan edes avaa niitä aloituksia jotka ei kiinnosta ja joista tiedän ettei mulla ole niitten aiheeseen oikein mitään sanottavaa.
Heh, no tuohan oli vain tuon vieraan mielipide, okei, ehkä vähän yliampuva mut suoraan sanottu mikä hällä kiikastaa. :D Yhtä paljonhan sua ja monia muitakin tuntuu rasittavan nuo osan vieraiden kommentit jotka ärsyttää sua kuten vierasta tuo aloitus. Jätä sinäkin nuo vieraiden jutut omaan arvoonsa jos noin hermoja rassaa??
:D itse asiassa ensimmäisen kerran koko ketjussa ASIAA :D
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Kyse siis tästä aloituksesta ja ekan vieraan viestistä
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1106966

Tuoko on mielipiteen kertomista? Jos ei kerran kiinnosta KKK:n kirjoitukset, niin miksi piti avata tuo aloitus ja kirjoittaa tuollainen viesti? Miksi nähdä se vaiva? En mä ainakaan edes avaa niitä aloituksia jotka ei kiinnosta ja joista tiedän ettei mulla ole niitten aiheeseen oikein mitään sanottavaa.
Heh, no tuohan oli vain tuon vieraan mielipide, okei, ehkä vähän yliampuva mut suoraan sanottu mikä hällä kiikastaa. :D Yhtä paljonhan sua ja monia muitakin tuntuu rasittavan nuo osan vieraiden kommentit jotka ärsyttää sua kuten vierasta tuo aloitus. Jätä sinäkin nuo vieraiden jutut omaan arvoonsa jos noin hermoja rassaa??
:D itse asiassa ensimmäisen kerran koko ketjussa ASIAA :D
Ei ensimmäisen kerran, mutta hyvin paljon tässä oli asiaa :D
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Kyse siis tästä aloituksesta ja ekan vieraan viestistä
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1106966

Tuoko on mielipiteen kertomista? Jos ei kerran kiinnosta KKK:n kirjoitukset, niin miksi piti avata tuo aloitus ja kirjoittaa tuollainen viesti? Miksi nähdä se vaiva? En mä ainakaan edes avaa niitä aloituksia jotka ei kiinnosta ja joista tiedän ettei mulla ole niitten aiheeseen oikein mitään sanottavaa.
Heh, no tuohan oli vain tuon vieraan mielipide, okei, ehkä vähän yliampuva mut suoraan sanottu mikä hällä kiikastaa. :D Yhtä paljonhan sua ja monia muitakin tuntuu rasittavan nuo osan vieraiden kommentit jotka ärsyttää sua kuten vierasta tuo aloitus. Jätä sinäkin nuo vieraiden jutut omaan arvoonsa jos noin hermoja rassaa??
Sanoit sen niin selkeästi, ehkä scarttu nyt ymmärtää :D.


 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä