Jos jonkun kirjoitukset täällä hiertää napaa, niin miksi niitä pitää lukea?

Status
Viestiketju on suljettu.
Huh
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Joo mä kohtelen kaikkia aivan paskasti, likkaakin pidän komerossa päivät pitkät kun en jaksa sitä kattella. Exältä vaadin 2000? elareita enkä anna tavata likkaa. Aivan kaikkia kohtelen todella paskasti. Juu juu totta kai.
E se vaan ymmärrä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Sä et näytä tajuavan tämän aloituksen pointtia. Enää en ala sitä rautalangasta vääntämään.
Ei hän aloitusta kommentoinut, vaan sinua. Ymmärrätkö?
Miksi pitää mua kommentoida kun en kerran sellaista pyytänyt? Tässä aloituksessa ei puhuta nyt musta. Tämä aloitus liittyi johonkin aivan muuhun, mutta se ei nyt mene teillä jakeluun.
 
hellu
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Joo mähän olenkin todella mustavalkoinen :LOL: :LOL: :LOL: Taas luullaan tuntevansa mut vaikka ei tiedetä yhtään mitään.

Ja mikä tämän aloituksen pointti oli? Ei ainakaan mun haukkuminen... :whistle:
Jännää kuinka niin moni ihminen on sinusta samaa mieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Joo mä kohtelen kaikkia aivan paskasti, likkaakin pidän komerossa päivät pitkät kun en jaksa sitä kattella. Exältä vaadin 2000? elareita enkä anna tavata likkaa. Aivan kaikkia kohtelen todella paskasti. Juu juu totta kai.
E se vaan ymmärrä...
Kyllä nyt on joillakin muilla ymmärryksessä puutetta :whistle: Keskitytte vain haukkumaan mua kun ette osaa vastata mun alkuperäiseen kysymykseen :LOL:
 
Hei
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Miksi pitää mua kommentoida kun en kerran sellaista pyytänyt? Tässä aloituksessa ei puhuta nyt musta. Tämä aloitus liittyi johonkin aivan muuhun, mutta se ei nyt mene teillä jakeluun.
Olisiko aiheesta pitänyt tehdä oma aloitus?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Joo mähän olenkin todella mustavalkoinen :LOL: :LOL: :LOL: Taas luullaan tuntevansa mut vaikka ei tiedetä yhtään mitään.

Ja mikä tämän aloituksen pointti oli? Ei ainakaan mun haukkuminen... :whistle:
Jännää kuinka niin moni ihminen on sinusta samaa mieltä.
Sekö on mustavalkoisuutta, että puolustaa OMIA päätöksiään ja OMIA tekojaan? Missään en ole kirjoittanut ikinä ettei joku muu voisi tehdä toisella tavalla tai olla eri mieltä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Kyllä nyt on joillakin muilla ymmärryksessä puutetta :whistle: Keskitytte vain haukkumaan mua kun ette osaa vastata mun alkuperäiseen kysymykseen :LOL:
En minä ainakaan hauku sua. Totesin vain millainen olet. Et taida itsekkään oikein pitää itsestäsi. Ihmekkös.
 
hellu
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Sekö on mustavalkoisuutta, että puolustaa OMIA päätöksiään ja OMIA tekojaan? Missään en ole kirjoittanut ikinä ettei joku muu voisi tehdä toisella tavalla tai olla eri mieltä.
En minä puhunut mistään mustavalkoisesta. Mutta kyllä sun sopisi alkaa kunnioittamana ympärillä olevia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Ja sulla meni ohi ja lujaa tämän aloituksen pointti :whistle:
Luulin, että kyse on kaikista aloituksista. En sano koskaan kenellekkään painu vittuun jos sinä sellaista kommenttia jossain keskustelussa itse vain tarkoitit. Viheltele vain. Ilkeä, syövästä selvinnyt ihminen.
ai kauhee mitä haukkumista!!! mä en koskaan kestäis jos mua haukuttais syövästä selvinneeks! huorittelut ja paskaks haukkumiset vielä menee mutta ai ai ai jos oisin ite syövästä selvinny!

jessus!

jos pitää toista haukkua niin käyttää mielikuvitusta ja keksii jotain mistä oikeesti voi haukkua jotakuta. syövästä hengissä selviäminen on hyvä asia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Kyllä nyt on joillakin muilla ymmärryksessä puutetta :whistle: Keskitytte vain haukkumaan mua kun ette osaa vastata mun alkuperäiseen kysymykseen :LOL:
En minä ainakaan hauku sua. Totesin vain millainen olet. Et taida itsekkään oikein pitää itsestäsi. Ihmekkös.
Ei mulla ole itteni kanssa mitään ongelmia ja kyllä pidän ittestäni. Luule sä mitä tahdot.

Miksi pitää mun elämään ja tekemisiin/tekemättä jättämisiin takertua, kun kirjoitin jostakin aivan muusta tässä aloituksessa? Osaatko vastata siihen?
 
Eriävät mielipiteet ovat eri asia, kuin mielipiteet "ketä kiinnostaa sun jutut" "näitä aloituksia tulee sulta joka päivä miljoona, kuka jaksaa lukea" jne.
Rakentava kritiikki ja fiksusti esitetyt mielipiteet on keskustelua.. mutta edellä mainitut kommentit ovat turhia, sillä jos aihe ei kiinnosta, voi jättää lukematta ja kommentoimatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja kyse:
on siitä osaako ihmiset ottaa vastaan eriäviä mielipiteitä. Sinä et.
Kyllähän joka keskusteluun tarvitaan erilaisia - jopa niitä eriäviä - mielipiteitä. Eri asia on, jos joku aina hyökkää tiettyä nimimerkkiä vastaan, aiheesta kuin aiheesta.
Tässä tapauksessa vaan yks ja sama tekee päivässä miljoona ketjua samasta asiasta eli exää haukkuu milloin mistäkin! Kyllähän tuosta nyt luulisi teidän pepun-:p kin jo huomaavan, että ehkä sitä vikaa on muuallakin kuin vaan siinä exässä ja että taitaa pikkuisen olla katkeruuttakin ilmassa. Mutta ei, kun ollaan niin lipi lipi.
:eek: Häh. Ei mua kiinnosta montako aloitusta kukakin tekee, ja henk koht en edes noita KKK:n exä-aloituksia ole lukenut, kun aihe evvk. Mutta sua ilmeisesti ärsyttää kovasti. Teepä siitä aloitus: laita otsikoksi se, mikä sinua hiertää, niin selviää meille kaikille eikä tarvitse vittuilla enää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Sekö on mustavalkoisuutta, että puolustaa OMIA päätöksiään ja OMIA tekojaan? Missään en ole kirjoittanut ikinä ettei joku muu voisi tehdä toisella tavalla tai olla eri mieltä.
En minä puhunut mistään mustavalkoisesta. Mutta kyllä sun sopisi alkaa kunnioittamana ympärillä olevia.
Hoh hoijaa, joo enhän mä kunnioita ketään. Mä teen jonkun ihan normaalin aloituksen jostakin aiheesta niin mulle tulee joku vittuilemaan. Kai mä sitten loukkaan kunnia kun edes kirjoitan täällä :whistle:
 
Ohhoh
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
jos pitää toista haukkua niin käyttää mielikuvitusta ja keksii jotain mistä oikeesti voi haukkua jotakuta. syövästä hengissä selviäminen on hyvä asia!
Ei se ollut haukkumista, ei todellakaan. Sillä tarkoitettiin juuri sitä mitä pitikin, luulisi tuollaisesta sairaudesta selviäminen tekevän edes hiukan nöyräksi, kohtelemaan muita hyvin. Tahallasiko ymmärsit väärin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Eriävät mielipiteet ovat eri asia, kuin mielipiteet "ketä kiinnostaa sun jutut" "näitä aloituksia tulee sulta joka päivä miljoona, kuka jaksaa lukea" jne.
Rakentava kritiikki ja fiksusti esitetyt mielipiteet on keskustelua.. mutta edellä mainitut kommentit ovat turhia, sillä jos aihe ei kiinnosta, voi jättää lukematta ja kommentoimatta.
Niin tätähän mä olen tässä ketjussa yrittänyt tolkuttaa, mutta kun nyt takerrutaan vain mun tekemisiin.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Ei mulla ole itteni kanssa mitään ongelmia ja kyllä pidän ittestäni. Luule sä mitä tahdot.

Miksi pitää mun elämään ja tekemisiin/tekemättä jättämisiin takertua, kun kirjoitin jostakin aivan muusta tässä aloituksessa? Osaatko vastata siihen?
Joku jo kysyikin, olisiko aiheesta pitänyt tehdä uusi aloitus?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Eriävät mielipiteet ovat eri asia, kuin mielipiteet "ketä kiinnostaa sun jutut" "näitä aloituksia tulee sulta joka päivä miljoona, kuka jaksaa lukea" jne.
Rakentava kritiikki ja fiksusti esitetyt mielipiteet on keskustelua.. mutta edellä mainitut kommentit ovat turhia, sillä jos aihe ei kiinnosta, voi jättää lukematta ja kommentoimatta.
Niin tätähän mä olen tässä ketjussa yrittänyt tolkuttaa, mutta kun nyt takerrutaan vain mun tekemisiin.
huomasin ;) Eli taas ketju täynnä aiheeseen liittymättömiä ja turhia kommetteja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Ei mulla ole itteni kanssa mitään ongelmia ja kyllä pidän ittestäni. Luule sä mitä tahdot.

Miksi pitää mun elämään ja tekemisiin/tekemättä jättämisiin takertua, kun kirjoitin jostakin aivan muusta tässä aloituksessa? Osaatko vastata siihen?
Joku jo kysyikin, olisiko aiheesta pitänyt tehdä uusi aloitus?
Miksi? Miksi ylipäätään pitää kenellekään nupista mistään, varsinkaan kun se ei liity aiheeseen mitenkään? Ja sekö olisi fiksua käytöstä tehdä uusi aloitus musta? No tehkää vain jos se teidän oloanne helpotta, mulle se on aivan sama. :LOL: :LOL:

Etkä sitten vastannut mun kysymyksiin... :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Ei mulla ole itteni kanssa mitään ongelmia ja kyllä pidän ittestäni. Luule sä mitä tahdot.

Miksi pitää mun elämään ja tekemisiin/tekemättä jättämisiin takertua, kun kirjoitin jostakin aivan muusta tässä aloituksessa? Osaatko vastata siihen?
Joku jo kysyikin, olisiko aiheesta pitänyt tehdä uusi aloitus?
Miksi pitää tehdä aloitus aiheesta " mua ei kiinnosta sen jutut"
" en enää jaksa lukea sen tekemiä ketjuja"...

Jättää vaan lukematta.
 
Vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Miksi pitää tehdä aloitus aiheesta " mua ei kiinnosta sen jutut"
" en enää jaksa lukea sen tekemiä ketjuja"...

Jättää vaan lukematta.
Hä? Kukaan ei nyt varmasti asiaa tuolla lailla tarkoittanut. Kyse oli epäkohteliaasta ihmisestä, jos joskus oppisi tavoille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä