Jos jonkun kirjoitukset täällä hiertää napaa, niin miksi niitä pitää lukea?

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun mielestä on kurjaa se, että moni musta heittää harmaana tosi ikävää juttua. Sitten ei tiedä kuka se on ja miten pitäisi suhtautua kehenkin. Toki voi siirtyä tuonne rekkautuneiden puolelle... Mutta täällä on viihdettä :xmas:

Mä olen lujasti päättänyt, että kirjoitan kaikki jutut, myös ilkeät ja typerät, mustana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja Makkarasiili:
Pakkohan niitten on uteliaisuuttan kattoo, ja sitten toditella miten ne on niin paljon parempia ihmisiä.
Ja eivät tee ittestään muutakuin idiootteja :whistle: :LOL:
Ihmneellistä käytöstä sulta, onko sinulla siis oikeus haukkua muita idiooteiksi jos muilla ei ole oikeutta sitä muille sanoa?
No ei se kovin fiksua tee ihmisestä jos kirjoitetaan vain "painu vittuun" :whistle:
 
Niin
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Olipa tosi fiksu veto tuo syöpä, todella fiksu ihminen olet.

Väännetään nyt rautalangasta, että nyt oli kyse niistä jotka tulevat ketjuun kuin ketjuun kirjoittamaan vain "painu vittuun" yms viestejä. Onko tuo mielipiteen kertomista? Ja missä mä väitin, että sä olisit niin kirjoittanut?
Kyse oli siitä, että luulisi tuollainen kokemus edes hiukan nöyristää ihmistä. Mutta ilmeisesti olet ottanut sellaisen asenteen, että olet oikeutettu käyttäytymään miten sattuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Olipa tosi fiksu veto tuo syöpä, todella fiksu ihminen olet.

Väännetään nyt rautalangasta, että nyt oli kyse niistä jotka tulevat ketjuun kuin ketjuun kirjoittamaan vain "painu vittuun" yms viestejä. Onko tuo mielipiteen kertomista? Ja missä mä väitin, että sä olisit niin kirjoittanut?
Kyse oli siitä, että luulisi tuollainen kokemus edes hiukan nöyristää ihmistä. Mutta ilmeisesti olet ottanut sellaisen asenteen, että olet oikeutettu käyttäytymään miten sattuu.
Kyllä mä osaan käyttäytyä. Mutta edelleen menee joillakin ohi tämän aloituksen pointti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Olipa tosi fiksu veto tuo syöpä, todella fiksu ihminen olet.

Väännetään nyt rautalangasta, että nyt oli kyse niistä jotka tulevat ketjuun kuin ketjuun kirjoittamaan vain "painu vittuun" yms viestejä. Onko tuo mielipiteen kertomista? Ja missä mä väitin, että sä olisit niin kirjoittanut?
Kyse oli siitä, että luulisi tuollainen kokemus edes hiukan nöyristää ihmistä. Mutta ilmeisesti olet ottanut sellaisen asenteen, että olet oikeutettu käyttäytymään miten sattuu.
ja sun asenteessakos ei sit ole mitään korjaamisen varaa :whistle: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
No ei se kovin fiksua tee ihmisestä jos kirjoitetaan vain "painu vittuun" :whistle:
Alussa kyse ei ollut pelkästään siitä, mutta nyt on.. Omituista.
Kuule justiin tuosta oli alussakin kyse. Kirjoitin, että KKK:n yhdestä aloituksesta tuli mieleen tämä. Lue se aloitus niin löydät sen fiksun viestin mikä sinne kirjoitettiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa?:
Tervetuloa Kaksplussan keskustelufoorumiin!

Foorumin alueella "Plussalaiset/Mitäs nyt?" voit keskustella ilman rekisteröitymistä. Muut alueet vaativat rekisteröitymisen. Mukavia keskusteluhetkiä!


Oon luullu, että toi tuolla yläreunassa tarkoittaa, että tämä on kaikille avoin keskustelupalsta. Jos kirjoittamattomat säännöt vaatii kirjautumisen ja ainoastaan aloittajan mielipiteiden mukaiset mielipiteen, mä oon käsittäny väärin. Sori, mä meen pois. Saatte hiekkalaatikonne takaisin.
Ei ollut kyse siitä ettei saisi kirjoittaa mielipiteitään ja rekisteröitymättä vaan siitä kun tullaan kirjoittamaan vain niitä haistatteluviestejä eikä mitään muuta. Ei sellainen ole mitään mielipiteen kertomista.
 
päätön
mä luen mikä sattuu silmiin osumaan, olen erimieltä jos siltä tuntuu, mut en ala ketään nimittelemään niinkun täällä tapana on. tietysti päänaukoja saa minulta potut pottuina...
vaikka kuukauden kuluttua ...
 
veiras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Eikö niitä juttuja vain voi jättää lukematta? Vai onko kyseessä jonkunasteista masokismia?

Tämä on yksi asia mitä mä en ole koskaan ymmärtänyt tällä palstalla. Jos mua ärsyttää jonkun kirjoitukset, niin mä en lue niitä. Helppoa kuin mikä, eikö vain?

Tulipahan mieleen tuosta yhdestä KKK aloituksesta, kun sinne tunki joku jolla oli jäänyt aamulääkkeet ottamatta... :whistle:
Mun mielestä sulla on paljon asioita joita et vain ymmärrä. Onko sulla nyt loma kun jatkuvasti pitää olla kyselemässä. Eikä tämä ole mitään keskustelua, vaan väkisin pitää tehdä alotuksia jotka heijastaa ap:n omaan elämäntilanteeseen. Sitten jos sitä sattuu kritisoimaan ni johan on kirosanat pelissä. Eli todella kypsä ihminen on kyseessä..tämä on vain minun mielipiteeni. Ai niin mutta eihän muilla saa olla mielipiteitä..ainakaan eriäviä
 
Kyse siis tästä aloituksesta ja ekan vieraan viestistä
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1106966

Tuoko on mielipiteen kertomista? Jos ei kerran kiinnosta KKK:n kirjoitukset, niin miksi piti avata tuo aloitus ja kirjoittaa tuollainen viesti? Miksi nähdä se vaiva? En mä ainakaan edes avaa niitä aloituksia jotka ei kiinnosta ja joista tiedän ettei mulla ole niitten aiheeseen oikein mitään sanottavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Kyse oli siitä, että luulisi tuollainen kokemus edes hiukan nöyristää ihmistä. Mutta ilmeisesti olet ottanut sellaisen asenteen, että olet oikeutettu käyttäytymään miten sattuu.
Täh? :eek: Täytyisikö vakavasta sairaudesta selvinneen elää loppuelämänsä ajan hiljaa, nöyrästi ja huomaamattomasti, kuin joku pyhimys?
 
Alkuperäinen kirjoittaja veiras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Eikö niitä juttuja vain voi jättää lukematta? Vai onko kyseessä jonkunasteista masokismia?

Tämä on yksi asia mitä mä en ole koskaan ymmärtänyt tällä palstalla. Jos mua ärsyttää jonkun kirjoitukset, niin mä en lue niitä. Helppoa kuin mikä, eikö vain?

Tulipahan mieleen tuosta yhdestä KKK aloituksesta, kun sinne tunki joku jolla oli jäänyt aamulääkkeet ottamatta... :whistle:
Mun mielestä sulla on paljon asioita joita et vain ymmärrä. Onko sulla nyt loma kun jatkuvasti pitää olla kyselemässä. Eikä tämä ole mitään keskustelua, vaan väkisin pitää tehdä alotuksia jotka heijastaa ap:n omaan elämäntilanteeseen. Sitten jos sitä sattuu kritisoimaan ni johan on kirosanat pelissä. Eli todella kypsä ihminen on kyseessä..tämä on vain minun mielipiteeni. Ai niin mutta eihän muilla saa olla mielipiteitä..ainakaan eriäviä
Opettele nyt hyvä ihminen luetunymmärtämistä ja lue tästä ketjusta mun viestejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Kyse oli siitä, että luulisi tuollainen kokemus edes hiukan nöyristää ihmistä. Mutta ilmeisesti olet ottanut sellaisen asenteen, että olet oikeutettu käyttäytymään miten sattuu.
Täh? :eek: Täytyisikö vakavasta sairaudesta selvinneen elää loppuelämänsä ajan hiljaa, nöyrästi ja huomaamattomasti, kuin joku pyhimys?
Pitää eikä missään nimessä saa olla ikinä vittumainen. Kaikki paska pitää ottaa nöyrästi vastaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja veiras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Eikö niitä juttuja vain voi jättää lukematta? Vai onko kyseessä jonkunasteista masokismia?

Tämä on yksi asia mitä mä en ole koskaan ymmärtänyt tällä palstalla. Jos mua ärsyttää jonkun kirjoitukset, niin mä en lue niitä. Helppoa kuin mikä, eikö vain?

Tulipahan mieleen tuosta yhdestä KKK aloituksesta, kun sinne tunki joku jolla oli jäänyt aamulääkkeet ottamatta... :whistle:
Mun mielestä sulla on paljon asioita joita et vain ymmärrä. Onko sulla nyt loma kun jatkuvasti pitää olla kyselemässä. Eikä tämä ole mitään keskustelua, vaan väkisin pitää tehdä alotuksia jotka heijastaa ap:n omaan elämäntilanteeseen. Sitten jos sitä sattuu kritisoimaan ni johan on kirosanat pelissä. Eli todella kypsä ihminen on kyseessä..tämä on vain minun mielipiteeni. Ai niin mutta eihän muilla saa olla mielipiteitä..ainakaan eriäviä
Opettele nyt hyvä ihminen luetunymmärtämistä ja lue tästä ketjusta mun viestejä.
ihan oikein olen lukenut ja kommentillani kommentoin sinua..
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mä luen mikä sattuu silmiin osumaan, olen erimieltä jos siltä tuntuu, mut en ala ketään nimittelemään niinkun täällä tapana on. tietysti päänaukoja saa minulta potut pottuina...
vaikka kuukauden kuluttua ...
Niin just tätä mä tarkoitin, että mielipiteen saa totta kai kertoa, mutta ei sitä tarvitte vittuilla. Ja kun nyt on kyse niistä jotka pelkästään vittuilee eikä edes kerro mitään mielipidettä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Kyse oli siitä, että luulisi tuollainen kokemus edes hiukan nöyristää ihmistä. Mutta ilmeisesti olet ottanut sellaisen asenteen, että olet oikeutettu käyttäytymään miten sattuu.
Täh? :eek: Täytyisikö vakavasta sairaudesta selvinneen elää loppuelämänsä ajan hiljaa, nöyrästi ja huomaamattomasti, kuin joku pyhimys?
oh, aika huono veto. Enhän minä tietysti sille voi mitään jos on ääriraja persoona. Nöyrtymisellä tarkoitin sitä, että osaa käyttäytyä muita ihmisiä kohtaan kunnioittavasti. Sairaudesta selvityminen ei pitäisi olla merkki siitä, että on joku superihminen joka voi kohdella muita kuinka haluaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja veiras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Eikö niitä juttuja vain voi jättää lukematta? Vai onko kyseessä jonkunasteista masokismia?

Tämä on yksi asia mitä mä en ole koskaan ymmärtänyt tällä palstalla. Jos mua ärsyttää jonkun kirjoitukset, niin mä en lue niitä. Helppoa kuin mikä, eikö vain?

Tulipahan mieleen tuosta yhdestä KKK aloituksesta, kun sinne tunki joku jolla oli jäänyt aamulääkkeet ottamatta... :whistle:
Mun mielestä sulla on paljon asioita joita et vain ymmärrä. Onko sulla nyt loma kun jatkuvasti pitää olla kyselemässä. Eikä tämä ole mitään keskustelua, vaan väkisin pitää tehdä alotuksia jotka heijastaa ap:n omaan elämäntilanteeseen. Sitten jos sitä sattuu kritisoimaan ni johan on kirosanat pelissä. Eli todella kypsä ihminen on kyseessä..tämä on vain minun mielipiteeni. Ai niin mutta eihän muilla saa olla mielipiteitä..ainakaan eriäviä
Opettele nyt hyvä ihminen luetunymmärtämistä ja lue tästä ketjusta mun viestejä.
ihan oikein olen lukenut ja kommentillani kommentoin sinua..
Sä et näytä tajuavan tämän aloituksen pointtia. Enää en ala sitä rautalangasta vääntämään.
 
vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Pitää eikä missään nimessä saa olla ikinä vittumainen. Kaikki paska pitää ottaa nöyrästi vastaan.
Jos järjestettäisiin jonkinlainen kurssi jossa opetetaan avaraa katsonta kantaa asioihin. Voisi tuo mustavalkoinen maailmasi loksahtaa raiteilleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Kyse oli siitä, että luulisi tuollainen kokemus edes hiukan nöyristää ihmistä. Mutta ilmeisesti olet ottanut sellaisen asenteen, että olet oikeutettu käyttäytymään miten sattuu.
Täh? :eek: Täytyisikö vakavasta sairaudesta selvinneen elää loppuelämänsä ajan hiljaa, nöyrästi ja huomaamattomasti, kuin joku pyhimys?
oh, aika huono veto. Enhän minä tietysti sille voi mitään jos on ääriraja persoona. Nöyrtymisellä tarkoitin sitä, että osaa käyttäytyä muita ihmisiä kohtaan kunnioittavasti. Sairaudesta selvityminen ei pitäisi olla merkki siitä, että on joku superihminen joka voi kohdella muita kuinka haluaa.
Joo mä kohtelen kaikkia aivan paskasti, likkaakin pidän komerossa päivät pitkät kun en jaksa sitä kattella. Exältä vaadin 2000? elareita enkä anna tavata likkaa. Aivan kaikkia kohtelen todella paskasti. Juu juu totta kai.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja kyse:
on siitä osaako ihmiset ottaa vastaan eriäviä mielipiteitä. Sinä et.
Kyllähän joka keskusteluun tarvitaan erilaisia - jopa niitä eriäviä - mielipiteitä. Eri asia on, jos joku aina hyökkää tiettyä nimimerkkiä vastaan, aiheesta kuin aiheesta.
Tässä tapauksessa vaan yks ja sama tekee päivässä miljoona ketjua samasta asiasta eli exää haukkuu milloin mistäkin! Kyllähän tuosta nyt luulisi teidän pepun-:p kin jo huomaavan, että ehkä sitä vikaa on muuallakin kuin vaan siinä exässä ja että taitaa pikkuisen olla katkeruuttakin ilmassa. Mutta ei, kun ollaan niin lipi lipi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Pitää eikä missään nimessä saa olla ikinä vittumainen. Kaikki paska pitää ottaa nöyrästi vastaan.
Jos järjestettäisiin jonkinlainen kurssi jossa opetetaan avaraa katsonta kantaa asioihin. Voisi tuo mustavalkoinen maailmasi loksahtaa raiteilleen.
Joo mähän olenkin todella mustavalkoinen :LOL: :LOL: :LOL: Taas luullaan tuntevansa mut vaikka ei tiedetä yhtään mitään.

Ja mikä tämän aloituksen pointti oli? Ei ainakaan mun haukkuminen... :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä