Apuja millä teidän alle 2 veet leikkii sisällä?

• Viestiketjun aloittaja cukkis
  • Ensimmäinen viesti
cukkis
Meillä 1v7kk ei viihtyisi yhtään sisällä, kamala huuto ulos. Okei olen opettanut sen ulkoilemaan. Viihtyy siellä jopa ilman lelujakin.

Mutta sisällä ei millään. On muutama traktori ja kuorma auto, sellasia muovisia. Sitten jotain palikka juttuja mihin upottaa palikan jne. Onkohan nää jo liian vauvamaisia. vaikka ei osaakkaan ihan täydellisesti vielä, kun ei kiinnosta leikit.
Mitä mä keksisin sille uutta?

Joko nämä leikkisi parkkitaloilla ja junaradoilla...?

Meijän puoltoistavuotias leikkii hirveesti sillä parkkitalolla, laittaa autot liukumaan alas ja pitää kamalaa metelii :)

Ja sit kaikilla näillä ajettavilla jutuilla menee, aasilla,autolla,mopolla,junalla ja muilla, meillä kun on niitä 8.

Myös työkalu jutuilla hommailee, laittaa ruuveja paikalleen ja paukkaa niitä vasaralla yms.

no kyllä luulen että parkkitalolla voipi omalla tyylillään leikkiä. Mun poika laittaa hevosia parkkitaloon. Mun poika on n.1v10kk ja hevoset on ihan ykkösjuttu. Leikkii sisällä hevosilla. Ja hoitaa koiraa, siis tota meidän elävää sioa koiraa, harjaa jne. Nuo on ihan parhaita kamuja, voipi kyllä johtua siitäkin että poika on keksiny että on kiva sylkeä ruokaa suusta koiralle... Sit tuo kattelee heppakirjoja. Jonkunverran nyt autoilla leikkii. Ja dubloilla on osannu rakentaa jo jonkun aikaa, tai siis laittaa niitä yhteen ja erilleen ja yhteen jne. Ja pallot on kivoja. JA meillä tuo 9v isoveli on oikein hyvä viihdyttäjä ja leikittäjä. aina hirmu räkätys vaan käy kun yhet vähä leikkii. :whistle: :D :heart:

Niin ja brion junarata on kans ihan ok, mut siinä meinaa välillä tolla hermo mennä jos ne osat ei käykään yhteen ihan heti... Ja kynät on kans tosi suosittuja meillä, meinaa vaan olla että seiniin ja lattioihin piirtää...

meillä on poika nyt 2v5kk ja nyt oppinut itekseen vähän touhuileen varsinkin autot,legot sitä ennen tässä on ollu kamala vääntö oli joko sylissä koko ajan tai kiukutteli lattialla kaikesta eikä mitään voinut tai halunnut tehdä

Öö, vaikka mitä. Alle 2 vuotiaana leikittiin brion junaradalla, palapeleillä, tutkittiin kirjoja, leikittiin legoilla, leikitty LittlePeople:lla, ajettiin autoilla (parkkitalo on ollut kova juttu päiväkodissa), kuljetettu tavaraa taaperokärryissä, laitettu ruokaa leikkiastioilla, muovailtu, piirretty. Päiväkodissa leikki noilla leikkityökaluilla (saha, pora..).

Pienempänä enemmän tietty aikuisen kanssa, 2 vuotta täytti niin hieman enemmän ihan yksinään.

Yhteistyössä