miksi mulla on vaan niin "tyttö" olo

  • Viestiketjun aloittaja miimuli
  • Ensimmäinen viesti
miimuli
Ultrassa ei ollut ihan varma kumpi tulossa kun piteli kinttuja kiinni niin tiukasti. Lopulta tokas, että kyllä ehkä enemmän pojalta näyttää.. mutta miks mulla on vaan NIIIIIIN semmonen olo, että pikkuinen tyttö tuolla massussa myllää. Vaikka kovasti koitan itelleni sanoa, että se poika olis niin tyttö olo aina vaan pukkaa päälle.... Voikohan mun olo kuitenkin tytöstä pitää paikkaansa...hmm...
 
katti
mulla oli kuopuksen odotuksessa NIIN poikaolo alusta asti kuin vain olla voi, olin ihan varma että on poika, rv 20+ ultrassa sanottiinkin että poika se on, ja niin olikin :) Esikoisesta rv 15 sanottiin että enemmän tytöltä vaikuttais ja tyttöä odoteltiinkin ja siihen valmistauduttiin, ja niin se tyttö olikin.
 
katti
Alkuperäinen kirjoittaja katti:
mulla oli kuopuksen odotuksessa NIIN poikaolo alusta asti kuin vain olla voi, olin ihan varma että on poika, rv 20+ ultrassa sanottiinkin että poika se on, ja niin olikin :) Esikoisesta rv 15 sanottiin että enemmän tytöltä vaikuttais ja tyttöä odoteltiinkin ja siihen valmistauduttiin, ja niin se tyttö olikin.
ja meillä siis ihan perus 2d-ultria molemmilla ollut.
 
miimuli
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Rakenneultrassako olitte? 2D-ultrissa annettu sukupuoliarvio ei useinkaan pidä paikkaansa, vaikka olisi kokenut ultraaja ja näkymätkin hyvät. Kyllä siellä masussa voi hyvin olla tyttö =)
Joo rakenne ultrassa.. viikkoja 22+3.... se kyllä sanoi ensin, että ei näy ja sitten kun kysyin, että eikö sieltä nyt mitään näkyis niin totesi, että ehkä se enemmän pojalta näyttää mutta selvinnee sitten kun syntyy... äh.. kaikenlaisia :)
 
no tuota. meillä oli molemmista tusina ultraa. esikoinen piti kinttujaan yhdessä AINA eikä näyttänyt vehkeitään vilaukseltakaan. ihan varma olin että tyttö tulee ja niinhän sitä tulikin.

kuopus sitten kyllä rakenneultrassa esitteli muniaan hyvinkin rehvakkaana :LOL: kuulemma pojat yleensä heiluttelee munaskuitaan anteliaasti ultrassa.

ja ihan 2D-ultria on olleet kaikki. yhtään sellasta tapausta en tiiä että väärin ois näyttänyt, vaikka on niitäkin tietty olemassa.
 
LEP
Mullakin menossa nyt eka raskaus ja ihan tyttö olo ollut kokoajan, mutta olen koittanut olla ajattelematta asiaa liikaa niin että se on tyttö. Tiistaina oli rakenneultra ja kyllä sielläkin kovasti tyttöä enteili, ei kuulemma tattia löydä vaikka miten päin koitti sitä katsella. Eikä masuasukki ainakaan pilillään siellä leikkinyt! :LOL: Varpaillaan leikki. :heart: Saa nähdä pitääkö paikkaansa, että uskaltaako tässä alkaa tytön juttuja ostamaan vielä. :D
 
Voiko se OLO johtua siittä et kumman haluis? Eli jos toivoo vaik alitajuisesti tyttöä,ni "kehittää" ittellensä tyttöolon??
Mulla on ollu kummallakin kertaa vaan sellanen olo et raskaana ollaan ja loppua kohden toivonu et toivottavasti sieltä jotain ulos tulee. =)
 

Yhteistyössä