Hakutulokset

  1. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Mä taidan mennä suihkukoneeseen.Öitä kaikille :wave: ! Mä olen illantorkku..
  2. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Toi on hyvin hoidettu =) .Noin kans oisin halunnut..
  3. T

    Oliskohan kenelläkään kokemuksia Chrysler PT Cruiserista?

    Se on hyvä auto.Painava tietysti on, ja siitä syystä ei kiihdy mahdottomasti.Mutta sillä ajellaankin tasasesti, ja nautitaan kyydistä.Tykkään itse, persoonallinen auto :p .
  4. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Sitähän minäkin :D ...Meillä on muuten huomenna meno häihin ja vauveli tulee mukaan saa nähdä miten menee...??Ei saatu hoitajaa, olisin kyllä jättänyt hänet meidän kotiin ja mummon hoidettavaksi mieluiten.Ainakin saletisti pääsee sieltä aikasin kotiin :laugh: .
  5. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Joo, kyllähän sille reissulle varmaan jotakin hintaa tulee.Mut kiitos kun kävit taksan kattomassa :flower: . Mut johonkin kesälomareissulle tartti päästä, me ei missään oikein olla vielä lomailtu tänä kesänä.Kai vielä on kesää jäljellä.. :D
  6. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Huh, no ei mekään sit vuokrattais :o . Aika tyyris hinta o.
  7. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Jaa, minkäs hintanen se leirintämaksu mahtaa olla??Ei varmaan silti mitään pitkää lenkkiä tehdä.Kuhan nyt käydään päristelemässä jossain päin Suomea. Täälläkin nähtävää varmasti riittää.
  8. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Vinja: Ei meillä ihan omaa ole, lainataan mun iskän ja äiskän autoa.Toiv.ei kolhita sitä...Ja saa nähdä millai reissu ton pienen kanssa menee.No,koitetaan ottaa ' löysin rantein ' ...Eikä nämä Suomen campingit ole ihan tuttuja paikkoja.Porvoo ainakin kiinnostas saa nähdä.
  9. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Iltaa! Jahvetille: Onnittelut hääpäivän johdosta, kesän parasta aikaa :flower: ! Ja ihana mies, kun kukkia ostaa. Täällä onkin paljon reissuun lähtijöitä.Mekin hilpastaan ens vkolla, loppuvkosta kaiketi johonkin päin suomea matkailuautolla.Karavanaari, karavaanari on kaikkien kaveri...
  10. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Minni80: Meilläkin poitsu 5 kk neuvolassa 69 cm pitkä jässikkä.Neuvolantäti vaan myhäili, et hyvin kasvaa.Ihan sopiva on :heart: .Painoa oli n.8,5 kg. Ja olen jo aikaisemmin miettinyt, et minähän en ala niistä ' käyristä ' sressaamaan.Nehän antaa vaan suuntaa ex jep :) .
  11. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Meen kans maate.Terkut kaikille ketkä jää tänne ' yövalvomoon ' :wave: !
  12. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Kristelle: Mulla juuri noin myös, tismalleen |O .
  13. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Mitä minä taas kirjotin: kiukuja .. :headwall: .Ohhhoh, siis kiekuja :ashamed: . Juuh, täytyy varmaan mennä maate..
  14. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Ei hyvä päivä täälläkään!A nukkunut tosi huonosti, aamulla n.tunnin ja sit puolen tunnin pätkiä pari.Ja minäkin olen aivan kuitti |O .Kumma kun nyt taas vauveli tuntuu nukkuvan yöllä hyvin, mutta minä valvon silti.Poika on niin kova ähräämään sängyssään, et tulee vahdittua häntä...Harjoittelee...
  15. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

    :whistle:
  16. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

    Täällähän on yöllä vilkkaampaa kuin päivällä! Mut nyt onkin tosi mahtavat kelit, et ihmekös tuo B) .. Ippu: Tupperit on tosi hyviä paikassansa.Mulla alkaa olemaan niitä vaan aika tavalla ja tuntuu, et toi kaappitila on aina hakusessa..Mut jos Tuppereihin tulee mentyä, ni ainahan sieltä joku...
  17. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

    Hissukka: Siis helpolla :) ..
  18. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

    Ieva80: Siks just minäkin puolivuotiskuvaa ajattelin.Sais oikein vauvakuvan vielä :heart: . Koneella meilläkin on tsiljoona kuvaa...Olis mulla tossa nätti kansio, mihin vois laittaa.Pitää kans täs ryhdistäytyä tähänkin asiaan :| .
  19. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

    Hissukka: Nimenomaan niin just, saa aivojen ' nollausta ' ja kelvällä :laugh: .
  20. T

    lapsiystävällinen koira, muu kuin kultainen noutaja

    Norwichinterrieri, pieni ihana perhekoira.Elelee kissan ja vauvan kanssa.

Yhteistyössä