***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Poika oli tänään ihan närkästyksissään kun ei saanu iskän jätskiä,joka vaan seilas naaman ohi ja pojal oli joka kerta suu auki kuin linnunpoikasella :D :heart:
Joo, meilläki ruokapöydässä on aina pakko antaa joku leipä tms toiselle käteen :whistle: Tyhmähän se on vaa kattoo ku toiset vetää herkkuja napaan :LOL:
Ja miehän annan kun toinen niin vinkuu :xmas: :ashamed:
 
Hellurei :wave:

Täällä ollaan vietetty kuumaa päivää! |O |O Että mä en tykkää yhtään helteistä! |O |O Tyttökin on ihan kärttyisä, kun on niin kuuma. Ulkona on kuumempi kuin sisällä, joten pysytellään nyt kotona. |O Unilla on nyt ja mä syön päivän toista jäätelöä. :p :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Käytiin taas miehen kanssa syömässä :ashamed: yhtä tuhlailua. Tein tänään raskaustestin vaikkei peittoja ole pahemmin myllättykään,mut mun pillerien muistaminen on ihan persiistä. Yhtenä päivänä muistan liiankin hyvin tupla-annoksella ja toisena taas jää se ainokainenkin :/ ja naama kukkii kuin melkee raskausaikana. Nyt saatte nauraa...joo ja sit mulla on ollu tunne et masus potkii vauva :ashamed: taitaa ne laktoosi-ilmat vaan jyllätä. Kaikkea sitä kans kuvittelee :LOL: :saint:
:wave: Mulla on Liinamari ollu ihan samanlaisia fiiliksiä! :eek: Testejä en oo tosin tehnyt, koska en usko raskauden olevan mahdollista. :whistle:

Tuppereista: Mun mielestä ne ei oo sen erikoisempia kuin esim. jotkut Orthexin rasiat. :/ Meillä on pari kulhoa ja lävikkö ja tytöllä on tietty se ihana palapallo, mutta mutsilla on niitä vinot pinot. Meillä on kaapit täynnä kaikenlaisia kuppeja, mutta tuommoisille muoviastioille on meillä aika vähän käyttöä, joten ei oo tullu sikskään niitä enempiä hankittua, vaikka kutsuilla oonkin ollu. :/

Uusia perunoita saa käsittääkseni antaa, jos ne ei oo niitä ihan varhaisimpia ja uusimpia. Tai niin mulle ainakin neuvottiin. :/

Pitäisköhän mennä unille tuonne typyn viereen... Tai sit meen kattomaan Marplea... :wave:

 
On juu pikkasen hiljasen olosta :whistle:

ieva Onnittelut Pemmulle kääntymisestä =) :flower:

Meillevauva Voi olla, että tää kuumuus vie ruokahalun itse kultakin :( Ja kyllä lapsi tietää millon on nälkä ja millon massu täynnä =) :hug:

Nalle-Puh Taitaa täällä jo muutama oottaa seuraavaa helmeään :heart: En nyt vaan muista ketä ne oli :D

Saanukka Meillä Arttu on jo pari päivää vaille 7kk, mutta vastaan silti :D
Arttu syöpi soseita 4-5 kertaa päivään: hedelmää, kasvista, liha-kasvista. Kasvista ja liha-kasvista menee jo iso purkillinen, hedelmää pikkupurkki + päälle 100ml maitoa. Ollaan maisteltu oikeestaan kaikki tavllisimmat kasvikset, hedelmät ja marjat läpi niin en käy erikseen listaamaan :) Lemppareita on lihat (sika, nauta), kasviksista porkkana ja parsakaali ja hedelmistä luumu.

Liinamari itekin katoin sitä elokuvaa, että mitä ihmettä Poirot siinä tekee ja pahiksena vielä :|
Samoja potkutuntemuksia on miullakin mahassa :hug: Et ole yhtään hupsu :)

Ippu Muutamia Tupperin kippoja on kaapissa ja tykkään hirmusesti :) Babuskat on kivoja eväsrasioita ja pieneen kannelliseen taikinakulhoon on hyvä tiiviisti laittaa jääkaappiin esim. keittoja =)

Arttu osaa jo ite juoda pienestä tuttipullosta :heart: Niin topakkana pitää kaksin käsin kiinni :D Iso pullo vielä lipeää kädestä, jos maito hölskähtää sinne pohjan puoleen. On se niin kasvanu, äitin pikkunen :'( :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Täällä alkaa elämä voittaa :xmas:
Täälläkin alkaa pikkuhiljaa elämä voittaa :/ En sitten nukkunut viime yönä silmällistäkään. Maha kramppasi ihan järkyttävästi :( Jossain vaiheessa jo aattelin, että voiko tää olla ihan tavallista ripulia, kun vaan ihan hetkeksi välillä suolistokramppi hellitti. Oksua ei onneksi tullut :x :x Toivottavasti muu perhe säästyy tältä, vieläkin oon ihan heikko :/

Niin, että näinkin ihanaa hääpäivää vietellään meillä :heart: :kieh: Juhlitaan ens viikolla sitten.

Mulla on aika paljon äiskän luota mukaanotettuja tupperin kippoja ja oonhan mä muutaman itekin kerenny ostaa. Ihan kätsyjähän ne ovat. Nytkin oon tehnyt niihin pieniin kippoihin valmiiksi soseannoksia pakkaseen ja saa siinä suoraan sulattaa & lämmittää mikrossa. Täytyykin pyytää äitiä katsomaan, oisko se palapallo jossain tallessa vielä :whistle:

Liinamari minäkin oon olevinaan tuntenut potkuja, mutta en usko raskauden olevan mahdollista. Mä tunsin pojasta potkut jo tosi varhaisessa ensisynnyttäjäksi, mutta silloin mulle tuli kyllä mahakin näkyviin tosi nopeaan. Ja nyt mun maha on lähinnä kuopalla :/

Mä meen nyt koittamaan joskos sais jotain muutakin syötyä kuin lakuja.
 
Ukko tuli lapsia hakemasta äsken, kantoi kamoja sisään ja sit yks kaveri tuli tohon pihaan prätkällä. Mie järkkäsin sisällä kamoja paikoilleen ja oottelin et isämtä tuo likan sisälle. No jossaan vaiheessa vaa aattelin, et no likka viihtyy siin pihalla kun jutteleevat, että olkoo. meillä ei sisältä nää tohon sivupihaan enkä viittiny tukka pystyssä mennä hakee. No kaveri lähti äsken ja huhuilin ukolle et missä likka on...ukko oli ihan :eek: :eek: :eek: Että HÄN ON UNOHTANU SEN!!!!! |O |O Mulla tuli jo paniikki et tulivatko anoppilasta suoraa kotiin, ettei oo minnee kauppaan unohtanu |O No, siellähän toinen tyytyväisenä nukku autossa :/ :/ :/ Onneks auto katoksessa ja kun just tulivat, niin oli ihan viileekin...kerkes tuo likka puolisen tuntia olla kadoksissa |O
Et semmosta tänne :whistle:
 
:wave:

Ihana päivä ollu taas tänää :) Huomaa kyllä että muutki on nauttinu päivästä muualla kuin koneen äärellä B) Me ollaa ulkoiltu kamalasti, käyty vähän väliä rannalla kastelemassa jalkoja, ei uimaan asti oo tullu mentyä. Äsken pistettiin viltti tonne takapihalle ja poju makoili puun alla varjossa.

Onnittelut ievalle ja tytylle kääntymisestä. oisko vinkkejä?? :whistle:

Jahvella
ja miehellä on sitte kunnon krapulapäivä :D Onneks tyty oli turvassa autossa. Ajattele niin että tyttö on saanu hyvät unet viileessä autossa :whistle: Meki meinaa tänää ajeltiin vaan ympäriinsä ku poika tuntu nukkuvan hyvin kun oli viileetä :D

Meilläki alkaa olla jo usein tapahtunu niin että poika on itekseen tyhjentäny pullonsa. Tuntee ittesä aika tarpeettomaks :p Nyt on muutamana päivänä innoissaa ollu nokkamukin kahvoissa kiinni.

Tuppereita löytyy jonkun verran. Mun mielestä ne ei oo kovin kummosia, jos esim vertaa Orthexiin mutta aina sieltä kutsuilta pitää joku ostaa mukaan kun ei kehtaa olla ostamatta :ashamed:

Vitsi mitkä naurut sai aikaseks ku taputteli pojan käsiä yhteen. Yks meinaa tikahtua :D
 
Kristelle hääpäivä onnittelut ja hienoa että olo jo helpottaa =)

Jahvetti no huh,onneksi oli turvallisesti autossa =) mun luonteen tuntien olisin varmaa hälyyttänyt palokunnan ja katkaissut ukolta kaulan :LOL: :ashamed:

Ollaan tänään miehen kanssa naurettu maha kippuralla kun poika yrittää päästä eteen päin,peppu nousee taivaisiin mut mitään ei tapahdu ja sit se nostaa kädet ja jalat ilmaan ja nytkyttää hullun lailla kuin laskuvarjohyppäystä harjoittava mittarimato
:LOL: ja ilme on kuin lottovoittajalla ja kuolaa tulee litroittain :heart:

*muoks* kiva kuulla että muillakin on vauvelin haamupotkutuntemuksia,mies piti jo mua ihan tärähtäneenä :D
 
Hei mitä nämä haamupotku-jutut on, kun mullakin on semmoisia?! :eek: Ei kai pelkät kuplat suolessa voi aiheuttaa..?

Tupperit vs. Orthex; ajavat saman asian kyllä, mutta Tuppereillahan on elinikäinen takuu, joten siinä suhteessa Tupperit peittoaa Orthexit mennen tullen ja palatessa! :p Mut onhan ne törkeän hintaisia... |O Ja jotainhan sitä piti tilata... ;)
 
Löysin netistä noista haamupotkuista,ne on kuulemma aika yleisiä vielä 5 kk synnytyksen jälkeen ja jossakin sanottiin et suolisto menis jotenkin takas sijoilleen ?? Jaa-a outo homma täytyy ottaa lisää selvää..... hassuilta ne kyllä tuntuu :D
 
Äiti soitti. Pikkusisko oli vähän kemutellut porukoitten lomaillessa. :LOL: No, tiesinhän mä kyllä sen kun sisko soitti tänään ja kertoi. Olivat vahingossa hajottaneet terdeltä tuolin, mutta ei mitään sen pahempaa. Äiti tosin oli käärmeissään, kun kämppä oli kuulemma siivoton. :LOL: Sisko tosin väitti siivonneensa, mutta meidän äiti on niin tarkka siisteydestä, et se huomaa kaiken. :kieh:
 

Yhteistyössä