***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
:wave: minäkin, mutta tähän aikaan vain siksi, että maha on ihan sekaisin ja ramppaan veskissä :x :( :kieh:
Ei kai vatsatautia
:eek:
onneksi ei okseta, mutta kramppaa maha ikävästi :eek: :( Vetäsin just muutaman hiilitabletin, että josko se tänä yönä rauhottuisi :|
Sulla on sit kunnon röörien puhdistus
:D no ei juu naurata,mä inhoon kaikenlaisia vatsajuttuja. Varsinkin just oksentaminen tuntuu kuin kuolemaa tekis. Toivottavasti sulla mene nopeasti ohi
 
Iltaruno


Lapsonen pieni
vaivu jo uneen
pumpuliin pehmeään
valkeaan lumeen

istahda rannan
hopeaan, kultaan
painaen poskeas
lokin sulkaan

Synkästä syksystä
valkeaan talveen
levähdä hetki
niin jaksat taas valveen

Viereltäs katson
sun poskesi kaarta
kun sielusi kiertää
jo höyhenten saarta

silitän hellästi
hiustesi viljaa
ja vahdin sun untas
kun hengität hiljaa








*muoks* löysin tän aikoinaan netistä,jollakin on ollut sydänpaikallaan
 
Ihana runo Liinamari!

Jep, hiljaista on yönseutuun taas ollu. Sen heti huomaa ku Jahvetti on siellä rillumarei-reissulla ollu... ;) Oliko lystiä? :wave:

Minä pistin justiinsa kanaa kiehumaan, neidille lihasta aletaan antamaan. Ei pysy maidolla tyytyväisenä eikä suostu sitä enää ottamaankaan oikein, vaan tyyntyy vain kiinteällä (siis juo tietenkin maitoakin, mutta osa nälkäkitinöistä hiljenee vasta kun saa oikeaa ruokaa!). Joten lihhaa tytölle, lihhaa!!

Tänään ois tupperin kippokutsut, en vaan tiiä vielä ilkeänkö näiden naamatikkieni kans mennä... jospa sitä. Tuntu olevan niin hyviä tarjouksia, että sais kyllä lähteä niiden perässä. Mitäs muut diggaatte Tupperin astioista? Minusta ne on mielettömän hyviä, mutta jestas miten kalliita. Ostaisin enempiki jos vain raskisin.

Mut nyt ton kanan pariin! :wave:
 
Täällähän on yöllä vilkkaampaa kuin päivällä! Mut nyt onkin tosi mahtavat kelit, et ihmekös tuo B) ..

Ippu: Tupperit on tosi hyviä paikassansa.Mulla alkaa olemaan niitä vaan aika tavalla ja tuntuu, et toi kaappitila on aina hakusessa..Mut jos Tuppereihin tulee mentyä, ni ainahan sieltä joku kippo tulee mukaan.

Meillä myös aika levottomia öitä.Hampaita taitaa tulla, parikin alkua näkyvissä.Onko muilla helmillä hampuja jo :heart: ? Onko tullut paljon yövalvomisia |O ??

Ruokahalusta : Täällä menis vaikka kuinka paljon soseita, kaikki tuntuu kelpaavan pojalle. Aikas pulleroposket jo löytyy.Kaupassa jo joku täti kommentoi: ' Näyttää vauva hyvin syöneeltä '......
 
Huomenta! Mä näin unta, että Vallelle tuli hampaita... Poskihampaita. Vähänkö oli hurjan näkönen unessa ku kaik etuhampaat puuttu. :LOL:

Piiperolle vastaan, vaikken ippu olekaan, että hältä leikattiin luomia naamasta? (toivottavasti muistan nyt oikeen vielä :LOL: )

Meillä on nukuttu 2 yötä ny aika kehnosti. Tuo jötikkä nukkuu kyl, mutta kitisee kovasti ja sitä saa sitte aina olla kääntämässä. Eli itse oon nukkunu tosi huonosti... Just ku mies on festareilla ollu koko viikonlopun, tietenkin! :LOL:

Ruokahalusta; meilläki menis soseita vaik kuinka paljon. Nyt oon hieman alkanu sellasta "rytmiä" (oon tooosi huono minkään säännöllisyyksien kanssa :ashamed: ), että 12 aikaan, ekojen päikkäreiden jälkeen, syödään n.puol purkkia. Sitte illemmalla lisää, joskus 7 aikaan, loput siitä purkista. Ja jotain hedelmäsosetta tai marjasosetta annan normi perunaporkkanan jälkkäriks.. :) Enemmänkin menis tosiaan, mutta en oo vaan nyt saanut jostain syystä aikaseks.
Meille sairaalassa sanottiin kuitenkin, että 6dl pitää maitoa mennä päivässä, muuten saa soseita syödä kui paljon halajaa. (ja tämä siis ei koske käsittääkseni normaaleja lapsia, meillä ku on nuita imeytymisongelmia yms, siks niin tarkat määrät)
 
Ppiipero; civindal muisti oikein eli vastaus tuossa jo tulikin; poistatin perjantaina nassustani kaksi luomea/näppyä, jotka on ollu siinä niin kauan ku muistan, ja yhtä kauan ne on mua häirinneet, tuntenu itteni rumaksi niiden takia, nakertaneet itsetuntoa... nyt ne on poissa! *tuuletus* Toivottavasti arvista tulee ihonmyötäiset; ne saa sit ainaki peiteaineella piiloon niin halutessaan, toisin kuin ne näppylät.. :x
 
Tänään on sellainen päivä että mä voisin ottaa vapaapäivän, mitään ei jaksais.. :ashamed:
Just tossa miehelle totesin että vähänkö tekis mieli mennä ukon kaa torkuille mutta kun tuo tyttö..on hereillä koko ajan ja vaatii viihdyttämistä. Noh, mies lähti käymään töissä ja tyttö nukahti.. Sellainen vapaapäivä ettei tarttis huolehtia kenestäkään. :ashamed:

Mä oon siltikin alkanu miettimään sitä toista lasta tänne.. :ashamed:
Aattelin että parempi se kai ois niin että tulis pienellä ikäerolla. Ois sit kaksi "hullua". Ettei niin että ehtis tottua helpompaan elämään ja sit se toinen tulis.. Enks mä oo hullu? Oon! |O

 
Paljon nähtiin tuttuja, niin sukulaisia kuin sellasia vanhoja vanhoja kamuja, joita ei oo nähny piiiiiiitkiin aikoihin :D
Yhden mun lapsuudenystävän kutsuin meille kylään, saa nähä tuleeko ens viikolla kera neljän lapsensa =) Meidän tiet erkani jostain syystä (tai kyllä mie syyn tiiän) v´ähän sen jälkeen, kun esikoiset synty (meillä 2/98 ja sillä 4/98) ja se eros miehestään (mun miehen kaveri)...no, jospa sitä ystävyyttä sais taas lämmiteltyä =)
Yksi pariskunta tavattiin joilta ostettiin meidän edellinen rivarikämppä...mie siellä porasin taas silmät päästäni heijän tarinaansa, vaikka ei mikään uus juttu ollukaan...mutta niin liikuttava aina kun se otetaan puheeksi :'( Menettivät yhden lapsistaan tuossa n. 2v sitten reilun 2-vuotiaana :'( :'( Vaihdettiin rouvan kanssa puhelinnumeroitaki nyt...hää olis niiiiiin ilonen, kun näkis meijän likan ja sais vaikka hoidella hänä tms...siinä on kyllä niin sydämellinen ja ihana ihminen kun vaan olla voi :heart: :heart:
Huomaa aina välillä, kuinka onnellisesti KUITENKI itellä on asiat... :snotty: :snotty:

Paitsi et nyt on taas lähettävä mahan tyhjennykselle... :x :x
 
Käytiin taas miehen kanssa syömässä :ashamed: yhtä tuhlailua. Tein tänään raskaustestin vaikkei peittoja ole pahemmin myllättykään,mut mun pillerien muistaminen on ihan persiistä. Yhtenä päivänä muistan liiankin hyvin tupla-annoksella ja toisena taas jää se ainokainenkin :/ ja naama kukkii kuin melkee raskausaikana. Nyt saatte nauraa...joo ja sit mulla on ollu tunne et masus potkii vauva :ashamed: taitaa ne laktoosi-ilmat vaan jyllätä. Kaikkea sitä kans kuvittelee :LOL: :saint:

Tuppereista
muutaman kipan omistan ja yks olis kuulemma tosi kätsy mikropuuron keittoon,en ole kokeillu

Ens viikolla ajattelin tutustua kiinteiden ihmeelliseen maailmaan kun poika täyttää viisi kuukautta. Tahtoisin itse tehdä soseita,mut saas nähdä riittääkö tietotaito ja viitseliäisyys. Miten ihmees sitä pottusosetta tekee kun uusia perunoita ei käsittääkseni saa antaa :eek: no kai mä alotan sit jollain muulla. Poika oli tänään ihan närkästyksissään kun ei saanu iskän jätskiä,joka vaan seilas naaman ohi ja pojal oli joka kerta suu auki kuin linnunpoikasella :D :heart:
 

Yhteistyössä