***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

heipparallaa, minä oon kyllä ihan pimennossa viimesen parin viikon jutuista oon yrittäny vähä ehkä tarkotuksellaki vierottaa itteeni tästä koneesta ku alko jo tuntua että lapset jää kakkoseksi tälle koneelle.. :ashamed:
meillä on ollu kauhea härdelli viikko, joka aamu ollu jonnekki menoa,neuvolaan tai lääkäriin, no onneks ens viikolla ei oo mitään..

tai no joo ens viikolla pitäis mennä ettimään naapuripitäjään juhlamekkoa ku tilasin sen yhden mekon netistä ja oli kyllä tosi ihana mut meikäläisen kropalle ei passannu ollenkaan,näytin 20 senttiä lyhyemmältä ja 20 kiloa lihavemmalta ja kokeilin pelastaa tilannetta korkkareilla mut pas*an marjat, tilanne vaan paheni.. :kieh: :LOL:

annoin tällä viikolla kallelle ekaa kertaa lihaa, kana on nyt ollu kokeilussa ja oon tehny niin että sekotan kaupan kanasosetta ite tehtyyn peruna-porkkanaan niin on hyvin uponnu,ekalla kerralla annoin suoraan purkista alko puistattelemaan niin piti vähä soveltaa.

me oltiin viikko sitten ukon ja ukon kavereiden kans mökkeilemässä ja ekaa kertaa vuorokausi ilman kallea ja ihan kivasti meni ja mummo ja täti oli pärjänny poikien kans vallan mainiosti, äiti sano mulle ku tulin kotiin että "olenhan minä tienny että kalle on kiltti,mutta että NÄIN kiltti!" oli ruvennu tapansa mukaan ennen 10 nukkumaan ja aamulla 8 ylös ja huutoa oli tullu vaan sillon ku nälkä =)

no joo,nyt kahvin keittoon :p

piipero86 & kalle 5kk 4pvää :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Kateellisena luin Jahvetin ja Tuutilullan sisustus ja matkis juttuja. Meillä kämppä on kuin mökin paskahuussi ,en viitti edes mainita kuka ei ole asiasta kiinnostunut edes rahallisesti jos ei kiinnosta muuten tehdä asian puolesta mitään :xmas: :/
Älä välitä...joka meijän ovesta sisään astuu, niin ei uskois, että meijän talo on VAAN alle 5v vanha!!!! |O |O Joka paikka rempsottaa :headwall: :headwall: mutta vähän aikaa nuo lapsoset rakkaat on pieniä :p

 
hellou :wave:

En jaksanu lukea kaikkea; oli tullu niin paljon juttua parissa päivässä. :p Silmäilin vähän sieltä täältä, mutten silti taida muistaa mitään. :snotty:

Oltiin eilen Korkeasaaressa iskäni, siskoni ja tämän miehen kanssa. :) Mukava päivä oli, vaikka olikin turhan lämmintä mun makuun. Illemmalla olin sitten ekstempore-terdellä työkavereitten kanssa. B) B) Ihan tuossa Kalliossa vaan oltiin ja olin jo vaille kaks kotonakin, mutta tänään on sit kuitenkin vähän rapulainen olo ollu. :x :x Oon enempi vaan nautiskellut limukkaa ja syönyt todella epäterveellisiä rapularuokia. :whistle: Hauskaa iltaa tänään liikenteeseen lähteville! :)

Ja viimeisenä hienoin uutinen: :heart: rakas kääntyi vihdoin ja viimein ihan itse tänään selältä masulleen! =) =) =) Teki sen useita kertoja ja saatiin yksi kääntyminen videollekin. =) =)

ieva & :heart: melkein puoli vuotta
 
Onnittelut Ievan ja Ipun muksuille hienoista edistysaskelista :flower:
Ja Jahvelle railakasta vapaata! ettei vaan ole ihan tillantaa jo.. :xmas:

Mä otin pikkupäikkärit äsken. Iski väsy kun yö oli rikkonainen :/ Mies (krapulaväsyneenä) on kiltisti ollut tytön kanssa. On se vaan ihana mies :heart:

Tyttö ei meinaa millään syödä soseita, edes maito ei meinaa upota!
Onks tääkin nyt joku ikään liittyvä kehitysvaihe vai oisko sittenkin vaan tän kuumuuden takia?
Sosetta menee ihan pienet annokset ja megahitaasti. Keittiön lattia sitä vastoin on tooosi kiinnostava katselunkohde :kieh:

Heh, kaveripariskunta oottaa toista vauvaa! eikä siitä ole ku muutama kuukausi kun mainitsin että koliikki on ihan perseestä. Totesi pariskunnan kauniimpi osapuoli että "arvaa miksi meillä on vaan tää yksi?" Ettei me vaan olla saatu niihin laitettua jotain vauvakuumetta :p


 
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Tyttö ei meinaa millään syödä soseita, edes maito ei meinaa upota!
Onks tääkin nyt joku ikään liittyvä kehitysvaihe vai oisko sittenkin vaan tän kuumuuden takia?
Mä eilen mietin ihan samaa ja tänää on sama tahti jatkunu. Heräs viime yönä syömään mitä ei oo tehny sitten kuukauden ikäisen. Oon pistäny tän kuumuuden piikkiin tai sit ne on TAAS ne hampaat joita mun mukaan meillä on tehty jo kaks kk
:whistle:

Meil soseet on uponnu vähän paremmin, varsinki jugurttisoseet suoraan jääkaapista. Maito ei oo meinannu millää mennä alas.
 
Terve pitkästä aikaa..

Käytiin sotkamossa vähän kylpyilemässä ja oli kivaa :D Käytiin miehen kanssa jopa uimassa ja poju oli hoidossa kiltisti :heart:

Kuinka paljon teidän 5kk ikäiset helmet syö soseita ja mitä? Meillä syödään pääasiassa bataattia, ja nyt syödään porkkanaa hieman ja tänään tein parsakaalia pakkaseen valmiiksi. Ja reissun päällä kun oltiin ja yritin antaa kaupan pepo sosetta niin ei kelvannu! :eek: Mutta ruusunmarja taas maistui, ainut makea sose mitä on saanut, ja eilen eka kerran :D

Mistä lie ootta puhuneet, oon aivan pihalla :LOL: Lukenu kyllä oon kaikki vähemmän tarkasti mutta ei mitään mielen päälle jäänyt...

Tästä ne helteet sais alkaa, Jaakko heitti kiven eilen enkä mie ole edes käynyt uimassa luonnonvesissä... :snotty:

Saanukka ja J pian 5kk
 
Pari pikastoorit ennen iltahuudon alkamista..

Ievalle tai siis pikkuneidille onnittelut kääntymisestä :flower:

Jahvetille hauskaa iltaa sidukan parissa ja otahan minunkin puolesta B)

Meillä tänään ylettyi eka kerran pottuvarvas suuhun,jee,poika notkistuu :D Ergon kanssa en ole vieläkään,tuskin koskaan sinut mutta poika nukahti tänään siihen :saint: :p :wave: :whistle: vieläkään ei käännytä,mutta pääsi herra hieman peppunytkytyksellä peruuttamaan,ens viikolla olis 5 kk neuvola

Tää perkuleen hammassärky vaan jatkuu,maanantaina edessä iki-ihana juurihoito |O |O |O tuskin tämäkään saa meikäläistä lopettamaan karkin mässytystä :ashamed:

Kiitos Äippähki Ieva ja muut mammat paranemistoivotuksista pikku-ukolle,hyvin näyttää jo voivan,hieman krohisee mutta ei näköjään menoa haittaa :heart: :LOL:

Palailen myöhemmin kun poika nukkuu ja isäntä lähtee kaverinsa luo
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Nipsulilta piti kysymäni että oliks tyttö mukana jäähallilla vai oliko sulla ihan oikeesti "vapaata"? Mä oon täs miettinyt kans niitä peltoreita, jos vaikka lähtis joskus tytön kanssa agiliitoa kattomaan. Osa oman seuran väestäkään ei tiiä että mulla on vauva, vois käydä jopa näyttäytymässä kun en missään talkoissakaan ole ollut.. :whistle:

--Ihan ittekseni olin :) , meinasin ensin että otanko neidin mukaan silleen että mies ois tullu hakeen iltapäivällä pois mutat onneks en ottanu kun siel oli ihan älyttömmän kuuma ja huono ilma :eek: ( ja jännää |O )..treeneissä neiti on ollu mukana oikeestaan viikoittain kun meil on treenit klo 11.00

Onnittelut uusien taitojen taitajille :flower: , parannaus :whistle: kipeille jne...

tää lähtee tekeen eväkset huomiselle ja suihkuun!!!!!
 
Poika nukkuu kiitokset isukin =) Alakerrassa oli per..leen moinen mölinä,kaikki taloyhtiön kännääjät veti kotilauluiltaa antaumiksella |O alkaa kulkurin valssi ja kultainen nuoruus kohta tunkea persuksistakin ulos :headwall: :D

Jaahas täällä on niin hiljaista että taidan kohta kiljaista :LOL:
 

Yhteistyössä