***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
En ottanut reppua vuokraan vaan ihan omaksi tilasin. :D Otettiin se manduca kun sen vyötäröremmi oli varmuudella tarpeeksi pitkä miehellekin ilman lisäosia-on sen verran riski mies nääs että remmissä pitää pituutta olla! :p
:LOL: :LOL: Minkä värisen? :p
Mies valkkas sen mustan :D pitäähän sillekin vähän sananvaltaa antaa! :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
En ottanut reppua vuokraan vaan ihan omaksi tilasin. :D Otettiin se manduca kun sen vyötäröremmi oli varmuudella tarpeeksi pitkä miehellekin ilman lisäosia-on sen verran riski mies nääs että remmissä pitää pituutta olla! :p
:LOL: :LOL: Minkä värisen? :p
Mies valkkas sen mustan :D pitäähän sillekin vähän sananvaltaa antaa! :p
Eih, sulla on koulutus viel kesken vissiin :p :D :kieh:
Meillä tuo oli alkuun vastaan tuota punasta mut hyvin on kelvanu :LOL:
 
Koko pv:n leiponu huomiseksi kakkupohjia ym. Aamulla aikaiseen sitten niitä täyttelemään tytön synttäreille... Poju ollu itkuinen tänään...olisko hampaita tai sitten huomaa kun äiti ei oo niin kovasti tänään huomioinut. :) Nyt maate. Hyvää yötä :wave: .
 
Huomenta :wave: meillä alkaa näköjään nämä päivät taas viideltä aamulla |O

Kateellisena luin Jahvetin ja Tuutilullan sisustus ja matkis juttuja. Meillä kämppä on kuin mökin paskahuussi ,en viitti edes mainita kuka ei ole asiasta kiinnostunut edes rahallisesti jos ei kiinnosta muuten tehdä asian puolesta mitään :xmas: :/

Arska alkaa paistaa taitaapi tulla helle päivä,poikahan on ilmeisesti parin tunnin päästä unikamaa,joten eikun sit vaan ulkoilemaan niin saa tämäkin mamma raitista ilmaa =) jaahas poika päätti et maailma pännii........
 
Ihme yö! Ihan ku joku liskojen yö ilman liskoja |O. Ekaksi tyttö oli levoton, mein piti jo aamuyöstä tankata tai tyttö oli kyl puoliunessa koko ajan. Ukko vielä siinä vaiheessa radalla, lähetin sit sille viestiä että menis mielummin kaverilleen yöksi ku en jaksais yhtään enempää häiriötä. No eikös vaan se pykäisi kotiin aamuneljältä, onneksi tyttö ei herännyt.. Mut ei vissiin Nanni pidä nälkää poissa tai jotain..
Ja mä sit itekin heräilin parin tunnin välein ja näin toosi omituista unta.
Noh, seiskasta asti ollaan oltu hereillä.

Me on kans alettu pitää tyttöä syöttötuolissa myös sen hetken ku ite syödään. On tyytyväisempi silloin. Tytöllä on nokkamuki ja oma lusikka jota se heiluttelee tai sit se körmyniskaisena tuijottaa isäänsä :LOL:

Nipsulilta piti kysymäni että oliks tyttö mukana jäähallilla vai oliko sulla ihan oikeesti "vapaata"? Mä oon täs miettinyt kans niitä peltoreita, jos vaikka lähtis joskus tytön kanssa agiliitoa kattomaan. Osa oman seuran väestäkään ei tiiä että mulla on vauva, vois käydä jopa näyttäytymässä kun en missään talkoissakaan ole ollut.. :whistle:

 
Huomenia!

Hiljainen yö palstalla ollut :whistle: Meillä tuo poika taisi niistä kahdesta yöstä oppia, että joka herätyksellä ei saa tissiä, jos ei ole nälkä =) Nyt kaksi viimeistä yötä mennyt siis yhdellä herätyksellä siinä about 2:30 paikkeilla ja sitten 5:45 ylös uuteen aamuun :D Nää kesäaamut on mielettömän hienoja. Eilen lähdettiin jo aamulla miehen kanssa samaa matkaa (sen mennessä töihin) seitsemäksi mun äidin luo. Aamulla käytiin heti kävelylenkillä ja mä kävin siinä päivällä pojan nukkuessa Yyterissä pikkuveljeni kanssa :D Päätin kehdata mennä bikineissä ja uskalsin talviturkkinikin heittää vihdoin ja viimein (järvessä uintiahan ei lasketa) B)

Tänään oon ollu ahkerana jälleen heti aamusta ja tehnyt ison läjän kasvissoeita pakastimeen. Löytyy perunasta, porkkanasta, bataatista ja kukkakaalista tehtyjä erilaisia yhdistelmiä :p Yhdeksän valmista annosta tein ja vielä pari viimeviikkoista löytyy pakkasesta, joten eipä tarvii hetkeen tehdä. Tosi helppoa tuo soseiden teko. Aattelin jotenkin aluksi, että ois kauheestikin hommaa aina tehdä, mutta nopeetahan se käy =)

Poika nukkuu päikkäreitä vaunuissa ja mies kömpi takaisin sänkyyn (tuli vasta kahden aikaan yöllä ja nousi meidän kanssa kuudelta), joten mulla on tätä ihanaa omaa aikaa =) Taidan ottaa pari lehteä ja mennä aurinkoon istuskelemaan B)

Aurinkoista päivää kaikille jälleen B) Älkäähän käräyttäkö itseänne ;)

Kristelle & poju 5kk1+vko
 
Päivää täältäkin suunnalta!

Täällähän hiljainen yö ollut. :whistle:

Me nukuttiin pitkään ja nyt oltu tässä terassilla takapihalla..neitikin peppu paljaana ilmakylpyili onnellisena peiton päällä. Nyt päikkäreillä tuossa vaunussa ja me miehen kanssa rauhassa lukemisinemme auringossa. Todella lämmintä...tai siis kuumaa! :p Minulla on neidin harso olkapäillä, kiitos oman tyhmyyteni kun poltin nahkani eilen. |O

Me lähdetään viiden aikaan taas vesille. Ystväparinskun tulee poikansa kanssa mukaan ja mennään varmaan jonnekin saariravintolaan syömään. :p Meripäiville väki menossa! Pitäkäähän lystiä koko rahan edestä!!! :D

Liinamarille piti eilen sanoa, että toivottavasti pieni mies on jo kunnossa!! :heart: =)

Minulla muutenkin on nyt kyllä aukkoja palstasivistyksessä, jäi niin monta päivää välistä ja sit kun yrittää kaikki lukee, niin eihän sitä ihan kärryillä ole. :xmas: Eli, varmaan unohdan kommentoida vaikka ja mitä. ;)

Kristelle ollut melkoisen ahkera!!!!! :whistle: Ennen puoli kymmentä oot uinut (kateellinen, kateellinen, superkateellinen olen..aamu-uinti on mahtavaa), käynyt kävelyllä ja tehny soseita!!!! :eek: Mieletöntä energiaa. Pitäis ottaa mallia. :p

Mutta tosiaan...aurinkoista lauantaita ja mukavaa vapaailtaa sitä viettäville! Älkäähän käryilkö pahasti! :wave:
 

Yhteistyössä