Hakutulokset

  1. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

    Mua kyllä kiinnostais viedä A puolivuotiskuvaan :heart: .Ensimmäinen kun on, niin miksei.Toki meilläkin on räpsitty aikas tavalla omia kuvia.Ja puolet teettämättä niistä...
  2. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

    Iltaa :wave: ! Hissukka: Satuin muuten katsomaan samaa ohjelmaa ihan vahingossa. kun kanavia selailin.Yleensä täntyyppiset showt ei innosta, mut toisaalta aika mielenkiintoista :whistle: .Juu, todella hyvännäkösiä nelikymppisiä oli, epäilen kyllä et aikaa monta lyyliä ' korjailtu '...
  3. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

    Tottakai itse tehty on aina parempaa, mut joskus tulee oikaistua =) ..Ieva: Juu, pelkkää marenkia.Hyvää on!Johan tässä alkaakin jo kakkua tehdä mieli, jospa huomenna tekis itsekin.
  4. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

    Ieva: Voi tietysti ostaa valmiin marenkipohjankin.Siihen jätskiä ja mansikoita, nam :p .Kokeiltu on.
  5. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

    Iltaa :wave: [/b]Lehtigallup:[b] Kaksplus, ja -Vauvalehti.Kauneus & Terveys + Seiska.Miehelle Metsästäjä ja V8-lehti.Ja kun kortteja on, niin Plussa ja Yhteishyvä lehti kolahtaa luukkuun myös.Noi vauvalehdet on tilannut meille äitini ja anoppi, et niitä en ehkä olis itse raaskinut...
  6. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Meillevauva: Tuskin se nyt ainakaan vaarallista ole.Ei ole masu vaan sulattanut porkkanaa.Kun määrä oli kuiteskin noinkin pieni. Ippu:Meillä on ääneen hekotettu jo pitkään.Ihanaa on :heart: .Paljon hekotetaan ja se saa äidin sydämmen sulamaan ihan täysin :heart: .Koliikkivauvasta on tullut...
  7. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Ehtoota :wave: ! [/b]Niisku-neidille [/b] onnittelut täältäkin :flower: ! Kiin: Hyvä, että Arttu jo paranemaan päin.Kyllä se aina kovasti murehdittaa, jos vauveliin pienikin flunssa iskee.Meillä kans paranemaan päin.Hiukan vielä ' krohisee ' , mut ohi menossa.Meillä myös kävi...
  8. T

    Miksi vauva ei nuku kunnolla?

    Ihan tutulle kuullostaa.Auttaa, kun röyhtäisy aina maidon jälkeen.Ja syöttäminen puoli-istuvassa asennossa on parempi, ei maaten.Meillä kyllä valitettavasti asia helpotti vasta, kun alkoi saamaan kiinteitä..Vatsa rauhoittui ja toimi paremmin.Tsemppiä!
  9. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Ieva: Mahtavaa, taidat saada mukavasti nukkua. Jahvetti:Täällä on kanssa mukavasti herkut maistunut.Mun laihis siirtyy aina uudestaan maanantaille :| ...ja sit taas maanantaille jne.jne. Ai, niin. Joku jo kyselikin, et onks meille tulossa jo uutta vauvaa..Mä vastasin siihen näin :laugh: ..
  10. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Karkotinko kaikki ?

Yhteistyössä