***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Kiin:Artulle paranemisia! Meillä myös vähän nuhaa ollut, mutta nyt pois menossa.Olen heti tosi huolissani aina.Ehkä hiukan keveämminkin voisi ottaa.Mut ei..

Jahvetti onkin ollut tosi ahkera.On aikas paljon kaloreita kulunut ;) .Mä voisin ottaa mallia, on meinaan tänäpä laiskottanut |O . A valvottaa vielä aika lailla.

Piti kysymäni mitä annatte iltapalaksi ennen nukkumaanmenoa?Minkäslaisen satsin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Voi hyvänen aika näitä mun tummennuksia... :headwall: !

Ieva: Joo, ei siis velliä tai puuroa.Kyselen vaan, kun A heräs viime yönäkin 3 kertaa syömään....


Juu, meillä mennään maidolla vielä toistaiseksi. :/ Tyttö syö iltamaidon siinä klo 19 aikaan ja heräilee joskus 4-6 välillä syömään yhden kerran sen 120ml maitoa. Toisinaan taas, kuten viime yönä, nukkua posottaa klo 8 asti iltamaidon voimilla. Todella erilaisia on nää lapsukaiset rytmeissään. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Piti kysymäni mitä annatte iltapalaksi ennen nukkumaanmenoa?Minkäslaisen satsin?
Meillä syödään tuossa klo 19 jälkeen puuroa (Muksun tetra), yleensä menee se koko tetra, onko siinä 2dl vai paljon ja sitten 20.30 juo vaihtelevasti 50-150ml velliä riippuen kuin väsyny on.
Ja nukkuu yöt läpeensä 11-12h =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Jahvetti onkin ollut tosi ahkera.On aikas paljon kaloreita kulunut ;) .
On kulunu joo mut arvaa paljoko on menny sisään tosta keskellä naamaa olevasta aukosta :LOL: :LOL:
Mulla ei oo tänään menny paljon mitään. :eek: Ihmeellistä kyllä. :/ Yleensä jos on kotipäivä tulee pupelleltua vaikka mitä kaapist löytyy... :whistle:
Kuumuus kyllä varmaan vähän verottaa :/ Mullaki nuo syömiset on ollu sellasta jädee ja juguu yms kylmää :p Mut sitte senkii eestä :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Jahvetti onkin ollut tosi ahkera.On aikas paljon kaloreita kulunut ;) .
On kulunu joo mut arvaa paljoko on menny sisään tosta keskellä naamaa olevasta aukosta :LOL: :LOL:
Mulla ei oo tänään menny paljon mitään. :eek: Ihmeellistä kyllä. :/ Yleensä jos on kotipäivä tulee pupelleltua vaikka mitä kaapist löytyy... :whistle:
Kuumuus kyllä varmaan vähän verottaa :/ Mullaki nuo syömiset on ollu sellasta jädee ja juguu yms kylmää :p Mut sitte senkii eestä :LOL: :LOL:
No juu, söin mäkin tänään KEVYTjädeä pienen biitin. :p Samalla kun nautiskelin dvd:ltä Neiti Marplen aivoituksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ette sit Jahvetti Korkeasaareen männykkään?
Ei jaksanu ku aateltii et oisko sitä sit ihan poikki ku ukolla aamulla aikanen herätys...mut poikki ollaa nyt siitä huolimatta :LOL: :LOL:
Meinattii aamulla et oltas tuurilla lähetty tohon Kotkan edustalle Varissaareen, mut alko tulla synkkiä pilviä ni ei viittiny sit..vaikkei se kyl satanu ja iltapäivästä olikii sit jo tosi hyvä ilma, mut sit oliki jo muuta hommaa =)
 
Ieva: Mahtavaa, taidat saada mukavasti nukkua.

Jahvetti:Täällä on kanssa mukavasti herkut maistunut.Mun laihis siirtyy aina uudestaan maanantaille :| ...ja sit taas maanantaille jne.jne. Ai, niin. Joku jo kyselikin, et onks meille tulossa jo uutta vauvaa..Mä vastasin siihen näin :LOL: ..
 
Hello :wave: ,
Kiitokset kakanväri analyysistä, jotenkin oon ollu siinä luulossa että rintamaito lapsilla saa olla kakka ties minkäväristä ja laista mutta sitten tuo vihreä ei ois niin toivottavaa..mutta siis kuitenkin ehkä normaalia..meillä on nyt pari päivää ollu ihan normin väristä kakkaa :D

Huoh, tuo lapsi uuvuttaa mut aina iltaisin, ei millään meinaa nukahtaa :/
Meillä syödään nykyään iltapuuro tossa klo 18.30-20 välillä, lisäksi sitten ennen nukkumaan menoa n. 100-120 ml maitoa päälle. Öisin herätessään menee tommsoet 160-180 ml maitoa.

Nyt kun tilasin sen repun niin rupesin jo ressaan että mitä puen päälle jos arska paistaa |O B) , siis neitoselle :heart:
 
Iltoja!

Kakan väri on meilläkin aina ollut tumman/"myrkyn"vihreää, yhden käden sormilla on ollut laskettavissa ne kerrat kun on näkynyt normi maitokakkaa. Korvikkeen vaihdon yhteydessä tuntuu, että vihreän sävy on hiukan vaan vaihtunut. Nyt kun soseita pistellään, löytyykin pökäleistä vihreän lisäksi jo aikamoinen värien kirjo :x :LOL:

Äippä70: Ootkin jo saanut hyviä vastauksia, peesailen niitä! Jaksamista sinne :hug:

Iltapalaksi meillä menee ensin kuuden maissa puuroa n. 1/2 dl ja maitoa päälle 60-100ml. Ja nukkumaan mennessä eli n. klo 20.30 160 ml maitoa. Näillä eväillä nukutaan sitten aamu klo 8.00.
 
Mua ottaa päähän toi laihis taas ihan kybällä... :headwall: :headwall: :headwall:
Ukonkaa olaan oltu yhtäkauan, n. 1½kk nyt ja mulla on lähteny 2kiloo...ukolla 7kiloo!!! |O |O |O
Jep...pyhällä hengellä pitäs viissiin elää :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Hello :wave: ,
Kiitokset kakanväri analyysistä, jotenkin oon ollu siinä luulossa että rintamaito lapsilla saa olla kakka ties minkäväristä ja laista mutta sitten tuo vihreä ei ois niin toivottavaa..mutta siis kuitenkin ehkä normaalia..meillä on nyt pari päivää ollu ihan normin väristä kakkaa :D
=) Eiköstä se just noin olekin, nipslui. :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mua ottaa päähän toi laihis taas ihan kybällä... :headwall: :headwall: :headwall:
Ukonkaa olaan oltu yhtäkauan, n. 1½kk nyt ja mulla on lähteny 2kiloo...ukolla 7kiloo!!! |O |O |O
Jep...pyhällä hengellä pitäs viissiin elää :whistle:
Toi on niin väärin :headwall: :headwall: , meillä mies ei oo dieetin tarpeessa mutta ihan yhtä perso on makeelle kun mä ja silti se ei näy siinä |O
 

Yhteistyössä