Ainiin Jahvetti, meilläkin on huomenna 5kk neuvola ja tytöllä ikää huomenna jo 5kk 14pv. :heart: Ihan pian jo kuus kuukautta siis.
On kulunu joo mut arvaa paljoko on menny sisään tosta keskellä naamaa olevasta aukostaAlkuperäinen kirjoittaja Wode:Jahvetti onkin ollut tosi ahkera.On aikas paljon kaloreita kulunut .
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:Voi hyvänen aika näitä mun tummennuksia... :headwall: !
Ieva: Joo, ei siis velliä tai puuroa.Kyselen vaan, kun A heräs viime yönäkin 3 kertaa syömään....
Mulla ei oo tänään menny paljon mitään. Ihmeellistä kyllä. :/ Yleensä jos on kotipäivä tulee pupelleltua vaikka mitä kaapist löytyy...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:On kulunu joo mut arvaa paljoko on menny sisään tosta keskellä naamaa olevasta aukostaAlkuperäinen kirjoittaja Wode:Jahvetti onkin ollut tosi ahkera.On aikas paljon kaloreita kulunut .
Meillä syödään tuossa klo 19 jälkeen puuroa (Muksun tetra), yleensä menee se koko tetra, onko siinä 2dl vai paljon ja sitten 20.30 juo vaihtelevasti 50-150ml velliä riippuen kuin väsyny on.Alkuperäinen kirjoittaja Wode:Piti kysymäni mitä annatte iltapalaksi ennen nukkumaanmenoa?Minkäslaisen satsin?
Kuumuus kyllä varmaan vähän verottaa :/ Mullaki nuo syömiset on ollu sellasta jädee ja juguu yms kylmää Mut sitte senkii eestäAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mulla ei oo tänään menny paljon mitään. Ihmeellistä kyllä. :/ Yleensä jos on kotipäivä tulee pupelleltua vaikka mitä kaapist löytyy...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:On kulunu joo mut arvaa paljoko on menny sisään tosta keskellä naamaa olevasta aukostaAlkuperäinen kirjoittaja Wode:Jahvetti onkin ollut tosi ahkera.On aikas paljon kaloreita kulunut .
No juu, söin mäkin tänään KEVYTjädeä pienen biitin. Samalla kun nautiskelin dvd:ltä Neiti Marplen aivoituksia.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kuumuus kyllä varmaan vähän verottaa :/ Mullaki nuo syömiset on ollu sellasta jädee ja juguu yms kylmää Mut sitte senkii eestäAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mulla ei oo tänään menny paljon mitään. Ihmeellistä kyllä. :/ Yleensä jos on kotipäivä tulee pupelleltua vaikka mitä kaapist löytyy...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:On kulunu joo mut arvaa paljoko on menny sisään tosta keskellä naamaa olevasta aukostaAlkuperäinen kirjoittaja Wode:Jahvetti onkin ollut tosi ahkera.On aikas paljon kaloreita kulunut .
Ei jaksanu ku aateltii et oisko sitä sit ihan poikki ku ukolla aamulla aikanen herätys...mut poikki ollaa nyt siitä huolimattaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ette sit Jahvetti Korkeasaareen männykkään?
Saisin, jos nukkuisin. B) Mutkun sit yö pitää käyttää nettielämään. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Wode:Ieva: Mahtavaa, taidat saada mukavasti nukkua.
=) Eiköstä se just noin olekin, nipslui.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Hello :wave: ,
Kiitokset kakanväri analyysistä, jotenkin oon ollu siinä luulossa että rintamaito lapsilla saa olla kakka ties minkäväristä ja laista mutta sitten tuo vihreä ei ois niin toivottavaa..mutta siis kuitenkin ehkä normaalia..meillä on nyt pari päivää ollu ihan normin väristä kakkaa
Toi on niin väärin :headwall: :headwall: , meillä mies ei oo dieetin tarpeessa mutta ihan yhtä perso on makeelle kun mä ja silti se ei näy siinä |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mua ottaa päähän toi laihis taas ihan kybällä... :headwall: :headwall: :headwall:
Ukonkaa olaan oltu yhtäkauan, n. 1½kk nyt ja mulla on lähteny 2kiloo...ukolla 7kiloo!!! |O |O |O
Jep...pyhällä hengellä pitäs viissiin elää
Meillä on ne kohutut legsit sekä käsissä että jaloissa. Lyhythihainen body, kevyet sukat ja aurinkohattu näiden lisäksi. B)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Nyt kun tilasin sen repun niin rupesin jo ressaan että mitä puen päälle jos arska paistaa |O B) , siis neitoselle :heart: