***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mitkäs nipslui teidän suunnitelmat on tuon puklailun suhteen?
huoh..en tiiä enään

Joskos kirjottasin vähän paprulle noit neidin juttuja ja iskisin neuvolan tätille käteen...

Jotenkin tuntuu että mitä enemmän lukee niin sitä varmempi on että kyllä, jotain on vialla..ja sit kun yrittää olla ajattelematta asiaa niin sit on taas niitä "pahoja" päiviä ja väkisinkin on taas mielessä..
*muoks* ja sitten on taas väliin niitä normi päiviä

Ja että oottaako nyt sitten sinne 7-8kk vai lähteekö taistoon |O
Vaikeeta varmaan... :(
No niinkin vois sanoo



*muoks* vähän niinkos teilläkin, kurjaa kun ei oo selkeitä nää jutut, tai siis sillä tavalla kurjaa, ei tietenkään toivottavaa että laps ois kipeempi tms..mutta että pystys/osais itte tulkita paremmin :/
Juu, kirjoitinkin tuonne allergiapalstalle kuulumisia, että tällä hetkellä ainoa huolettava juttu on tuo vihreä kakka. :/
Meilläkin on kakka vihreetä, jos yhtään lohduttaa :p =) :/
:| No juu, lohduttaahan se, että sitä siis on muillakin ;) mutta haluan selvittää, että mistä tuo johtuu. Meillä tyttö syö pelkkää maitoa siis. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Onkos muuten kellään vinkata, mistä sais kivan laulukirjan, mis ois noita kehtolauluja? :attn: Mä oon tähän asti laulanu vaan Sinistä unta ja sitten muita lauluja, äsken meni mm. Uralin pihlaja ja Ystävänlaulu, mutta olis kiva oppia ihan oikeitakin kehtolauluja. :p Meillä on muuten tuommoinen Pingviinitanssi -Kivat eläinlaulut, missä on cd mukana. Sitä voin kyllä suositella, tosi kivoja kappaleita on. =)
En tiiä ootko jo Vau kirjakerhon jäsen, mut siel on ainakin liittymis tarjouskena ( en tiä voiko jäsenet tilata erikseen) tommonne unilaulu cd ja kirjanen *pohtii kumpi ois kivempi herra neliö ja toi cd paketti..*
Ei olla jäseniä, mutta saattaa olla, että tuon takia liitytään... :p Jollei sitten löydy kaupasta mitään kivaa kirjaa. :/ Tai sit liitytään joka tapauksessa. :p :p B) :xmas:

muoks* kiitti krantulle ja liinamarille vinkeistä laulukirjan suhteen. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Onkos muuten kellään vinkata, mistä sais kivan laulukirjan, mis ois noita kehtolauluja? :attn: Mä oon tähän asti laulanu vaan Sinistä unta ja sitten muita lauluja, äsken meni mm. Uralin pihlaja ja Ystävänlaulu, mutta olis kiva oppia ihan oikeitakin kehtolauluja. :p Meillä on muuten tuommoinen Pingviinitanssi -Kivat eläinlaulut, missä on cd mukana. Sitä voin kyllä suositella, tosi kivoja kappaleita on. =)
En tiiä ootko jo Vau kirjakerhon jäsen, mut siel on ainakin liittymis tarjouskena ( en tiä voiko jäsenet tilata erikseen) tommonne unilaulu cd ja kirjanen *pohtii kumpi ois kivempi herra neliö ja toi cd paketti..*
Ei olla jäseniä, mutta saattaa olla, että tuon takia liitytään... :p Jollei sitten löydy kaupasta mitään kivaa kirjaa. :/ Tai sit liitytään joka tapauksessa. :p :p B) :xmas:

muoks* kiitti krantulle ja liinamarille vinkeistä laulukirjan suhteen. :flower:
Unhoitin sanoa et se mun vinkki oli cd-levy,
 
:wave: ,
nyt kyllä on halko ottassa...käväisin lindexillä ja olisin, painotan sanaa olisin ostanut neidille ruskeet trikoot, mutta myyjä ei voinut myydä malli nuken päällä olevia 74cm trikoita koska omistaja on ne somisteeks laittanu..yritin sitten että jos ne vaihtas pienempään kokoon..vaan ei..sinne jäi trikoot.. |O . Mahtaa olla tiukkis pomo :kieh:

 
Arttu on kipeenä :'( Ihmettelin, kun pää oli niin kuuma, mutta ajattelin, että hiki on vaan, kun otsakuumemittarikaan ei näyttänyt kun 37. Oltiin mummilassa ja siellä poika rupes tuntumaan kauttaaltaan kuumalta. Mittasin kuumeen dígimittarilla ja näytti 38 :(
Maitoa ja vettä olen juottanu ja maissinaksuja antanu mutusteltavaksi, kun ruoka ei maistu. Päikkäreitä ei ole suostunu nukkumaan koko päivänä :| Aamupäivällä 30min ja sen jälkeen kahet 10-15min tirsat :/ Sylissä tai sitterissä köllöttelee silmät välillä puolitangossa. Reippaana yrittää kuitenkin jokellella pikkunen :saint:
Muita oireita ei ole kun tuo kuume.

Pusuapina Olehyvä =)

ieva Meillä on tuo Vaukirjan Tuutulauluja- kirja. Cd:llä on ne tuutulaulusävelmät ilman laulua ja siinä kirjassa on vaan uni-aiheisia runoja, ei siis sanoja niihin tuutulauluihin :attn: Vähän harhaanjohtava se kirjan nimi :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mitkäs nipslui teidän suunnitelmat on tuon puklailun suhteen?
huoh..en tiiä enään

Joskos kirjottasin vähän paprulle noit neidin juttuja ja iskisin neuvolan tätille käteen...

Jotenkin tuntuu että mitä enemmän lukee niin sitä varmempi on että kyllä, jotain on vialla..ja sit kun yrittää olla ajattelematta asiaa niin sit on taas niitä "pahoja" päiviä ja väkisinkin on taas mielessä..
*muoks* ja sitten on taas väliin niitä normi päiviä

Ja että oottaako nyt sitten sinne 7-8kk vai lähteekö taistoon |O
Vaikeeta varmaan... :(
No niinkin vois sanoo



*muoks* vähän niinkos teilläkin, kurjaa kun ei oo selkeitä nää jutut, tai siis sillä tavalla kurjaa, ei tietenkään toivottavaa että laps ois kipeempi tms..mutta että pystys/osais itte tulkita paremmin :/
Juu, kirjoitinkin tuonne allergiapalstalle kuulumisia, että tällä hetkellä ainoa huolettava juttu on tuo vihreä kakka. :/
Meilläkin on kakka vihreetä, jos yhtään lohduttaa :p =) :/

No joo...ookko miettiny miks on :eek: ??
Ai meillä? En...miusta tuo on ihan normaalia. Ihan samanlaista on kaikilla ollu =)
Ei meillä koskaan vauvankakka oo ruskeeta ollu :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Arttu on kipeenä

ieva Meillä on tuo Vaukirjan Tuutulauluja- kirja. Cd:llä on ne tuutulaulusävelmät ilman laulua ja siinä kirjassa on vaan uni-aiheisia runoja, ei siis sanoja niihin tuutulauluihin :attn: Vähän harhaanjohtava se kirjan nimi :/
No voihan kurja...parannustuulia täältä puhallellaan ( neiti E pärisyttää ) :whistle:

Ompa aika harhaanjohtavaa toin vau'kirjan mainonta :eek: , ootko muuten ollu tuotteisiin tyytyväinen :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Arttu on kipeenä

ieva Meillä on tuo Vaukirjan Tuutulauluja- kirja. Cd:llä on ne tuutulaulusävelmät ilman laulua ja siinä kirjassa on vaan uni-aiheisia runoja, ei siis sanoja niihin tuutulauluihin :attn: Vähän harhaanjohtava se kirjan nimi :/
No voihan kurja...parannustuulia täältä puhallellaan ( neiti E pärisyttää ) :whistle:

Ompa aika harhaanjohtavaa toin vau'kirjan mainonta :eek: , ootko muuten ollu tuotteisiin tyytyväinen :wave:
Meillä myös tuo kirja ja cd, mut siis eikö ne meekkään yks yhteen? Kyllä mie niitä olen laulanut niillä sanoilla mitkä kirjassa on :D Ja takakannessa on aina kappaleen nimi.. Hmm, kai ne on samat jutut kaikissa paketeissa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ai meillä? En...miusta tuo on ihan normaalia. Ihan samanlaista on kaikilla ollu =)
Ei meillä koskaan vauvankakka oo ruskeeta ollu :p

Ok :eek:
No enkai mie ny kakan väristä jaksa ressaa :whistle: :LOL:
Eihän se vissiin yleensä ruskeata olekaan. :whistle: Vasta sitten kun on kunnolla kiinteillä, käsittääkseni ainakin, kakan väri muuttuu ruskeammaksi. Vai? Ja kakan tumma myrkynvihreä (en siis puhu mistään kellertävästä vaaleasta vihreästä maitokakasta) väri VOI olla oire jostain, esim. siitä että suolisto ei ole kunnossa. :/ Mä ainakin haluan selvittää asian, ihan kaiken varalta vaikkapa. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ai meillä? En...miusta tuo on ihan normaalia. Ihan samanlaista on kaikilla ollu =)
Ei meillä koskaan vauvankakka oo ruskeeta ollu :p

Ok :eek:
No enkai mie ny kakan väristä jaksa ressaa :whistle: :LOL:
Eihän se vissiin yleensä ruskeata olekaan. :whistle: Vasta sitten kun on kunnolla kiinteillä, käsittääkseni ainakin, kakan väri muuttu ruskeammaksi. Vai? Ja kakan myrkynvihreä (en siis puhu mistään kellertävästä vaaleasta vihreästä maitokakasta) väri VOI olla oire jostain, esim. siitä että suolisto ei ole kunnossa. :/ Mä ainakin haluan selvittää asian, ihan kaiken varalta vaikkapa. :/
Myrkynvihreää siis meilläki ja paksua. Veikkaampa syyksi liikaa ilmaa joka suolistossa kiertää :whistle: Meillä siis...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Arttu on kipeenä

ieva Meillä on tuo Vaukirjan Tuutulauluja- kirja. Cd:llä on ne tuutulaulusävelmät ilman laulua ja siinä kirjassa on vaan uni-aiheisia runoja, ei siis sanoja niihin tuutulauluihin :attn: Vähän harhaanjohtava se kirjan nimi :/
No voihan kurja...parannustuulia täältä puhallellaan ( neiti E pärisyttää ) :whistle:

Ompa aika harhaanjohtavaa toin vau'kirjan mainonta :eek: , ootko muuten ollu tuotteisiin tyytyväinen :wave:
Meillä myös tuo kirja ja cd, mut siis eikö ne meekkään yks yhteen? Kyllä mie niitä olen laulanut niillä sanoilla mitkä kirjassa on :D Ja takakannessa on aina kappaleen nimi.. Hmm, kai ne on samat jutut kaikissa paketeissa...
Ai, miusta ne ei ole niit sanoja. Eikös sillä levyllä ole Fur Elisekin, eihän siihen ole sanoja? Vai onko? Tai sitten mie olen sekottanu meiän kaks tuutulaululevyä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:
Äippä70: Peesaan Kiiniä ihan kympillä. Painotan edelleen, et haluan tukea enkä tarkoita olla ilkeä, MUTTA joskus tuntuu, et huonossa suhteessa olevat kaipaa potkua persuuksille (siis kuvainnollisesti!) eikä tukihaleja. Tarkotan siis sitä, että en tue valintaasi jäädä ko. suhteeseen, mutta tuen kaikin mahdollisin keinoin, jos päätät lähteä. :hug:
Tätä peesaan! Kranttu vain uskalsi pukea sanoiksi sen mitä minäkin ajattelin. Joskin lähetän Äippä70lle silti tämänkin :hug: , koska niin kurjalta tilanne kyllä kuulostaa. Toivottavasti saat tehtyä ison päätöksen, sillä vaikka se vaikea onkin, niin se kuitenkin koituu sinun ja vauvasi parhaaksi. Mitä pikemmin, sen parempi. Voimia, ja rohkeutta!! :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ai meillä? En...miusta tuo on ihan normaalia. Ihan samanlaista on kaikilla ollu =)
Ei meillä koskaan vauvankakka oo ruskeeta ollu :p

Ok :eek:
No enkai mie ny kakan väristä jaksa ressaa :whistle: :LOL:
Eihän se vissiin yleensä ruskeata olekaan. :whistle: Vasta sitten kun on kunnolla kiinteillä, käsittääkseni ainakin, kakan väri muuttu ruskeammaksi. Vai? Ja kakan myrkynvihreä (en siis puhu mistään kellertävästä vaaleasta vihreästä maitokakasta) väri VOI olla oire jostain, esim. siitä että suolisto ei ole kunnossa. :/ Mä ainakin haluan selvittää asian, ihan kaiken varalta vaikkapa. :/
Myrkynvihreää siis meilläki ja paksua. Veikkaampa syyksi liikaa ilmaa joka suolistossa kiertää :whistle: Meillä siis...
Niin syitähän tuohon myrkynvihreään maitokakkaan voi olla monia: allergia, ilmavaivat, pitkä kakkausväli, liian vähäinen ravinto jne. Mutta koska meillä on ollut muutenkin allergiaan viittaavaa oireilua, niin en todellakaan halua jättää mitään selvittämättä, kun on kerta terveydestä kyse. :/ Totisesti toivon, että meilläkin kyse olisi vain ilmavaivoista. :|
 
Kiin: Artulle pikaista paranemista :heart: .

Mä annoin juuri pojalle luumusosetta pari lusikallista, kun ei oo tuota kakkaa kuulunut taas aikoihin. Olen kyllä kuullut että täysimetyksellä olevat panttaavat välillä pitkäänkin noita tuotoksiaan, mutta ajattelin vähän jouduttaa. Hiukan poika on maistellut perunaa, porkkanaa ja päärynäsosetta...nyt sitten tuota luumua.
 
Nysse olis sit ukon loma vetelemässä viimesiään :whistle: Kakrut sängyissä, likka nukkuu ja pojat viel huoneissaan jotaan touhuu...ja mie oon IHAN poikki. Niin poikki etten jaksa ees nukkuu mennä :kieh:
Aamusta heti aamupalan yms jälkeen tein reilun tunnin hikilenkin vaunujen kanssa, iltapäivästä haravoin tossa pihalla ku mies leikkas aidan ja muutenki häärin siin pari tuntia likka Ergossa. Nurtsin leikkasin ja illan päälle viel vajaa tunnin lenkki...pikkasen meinaa nyt naama kuumottaa B)

Huomenna 5kk neuvola neitosella, ikää 5kk 5vrk =)
 
Jahvehan se on tänään oikein urakalla ahkeroinu. :eek: Mä oon pitäny lököpäivää tänään tytön kanssa. :D Kahvittelemaan kyseltiin, muttei jaksanu lähteä mihkään. Kotonurkilla ollaan pyöritty koko päivä. Nyt juon lasillisen punkkua rankan päivän päätteeks. :p Kaadoin lasillisen limukkaa sohvalle, joten ajattelin, ettei se sit vissiin oo mun juoma tänään. :p Kyllä mun mielestä kotona oleminen on henkisesti rankempaa kuin ympäri kaupunkia rymyäminen. :/
 

Yhteistyössä