***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Toi nipslui on kylllä oikeestaan sangen hauska :LOL: :LOL:
No siksmä sitänyt käytänkin. :D Pitäsiköhän mun vaihtaa nikki eivaks? :whistle: Kyrsii tuo nykyinen... :p Tänään aiemmin selailin vaan nopsaan nuo vajaat 10 sivua, niin nyt lueskelen vähän tarkemmin... Kun ei nukutakaan, niin hittoakos sitä sängyssä pyörimään. :whistle: Tässä on pari päivää menty maate viimeistään 12 aikaan, joten... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Hei, pikapyörähdys ja maailman olennaisin kysymys; MIKÄ IHME on kylpykirja?? Siis pitääkö kylvyssäkin "lukea" kirjaa? Apua, hassua! :LOL: Vai voiko sillä jotenkin sit pestä myös, siis että on kirjan mallinen pesulappu esim., vai mikä ihme? Never heard! :eek:
Kyllä meillä on jo 3 lasta kylvetetty ilman kirjoja :LOL: :LOL:
Mutta jossain nähny ainakin sellasen ns muovitetun pehmokirjan jota siis voi vaikka lukea kylvyssä :p :LOL:
Turhake siis...ainakin meille
:LOL:
Mäkin oon vähän sitä mieltä, että kirjat kirjoina ja kylpy kylpynä.
Mä oon kyllä aika lukutoukka, joten voisin kuvitella lukevani kirjaa kylvyssä. Jos meillä olis kylpyamme siis. :p Mun yks kaveri oikeasti lukee kirjaa saunassakin. Se rakastaa saunomista ja lukemista ja on toisinaan yhdistänyt nämä kaksi puuhaa. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Kun tultiin kotiin, oli mies osannu ostaa laktoositonta kermaa ja maitoa. Esikoinen kun joutu laktoosittomalle dietille.
Toivotaan et ne masuvaivat siitä helpottaisi teidän esikolla. On se vaan mukavaa kun nykyään on tullut laktoosittomia tuotteita ( itsellä laktoosi-intoleranssi ) ainoo kakka puoli on et ne maksaa niin hiivatin paljon
Maksaakos ne muuten paljonkin enemmän kuin normit? :/ Meillä kun ei muita käytetäkään miehen inton vuoksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
:wave: Kotiuduin Brucen keikalta. Huh oli kyllä hyvä.
Ei mikään turha jätkä vaikka en fani olekaan :) Se River- biisi on ihana :heart: En tiiä sen oikeeta nimeä...
En mäkään mikään varsinainen fani ole, mutta keikka oli huippu ja veti sanattomaksi monessa kohtaa. Onhan tuo aika komeekin ikäsekseen.
Tääkin tahtoo jollekin stadikkakeikalle. No josko ens kesänä olis joku hyvä tulossa....
Mä myös! :p Viimeks olin kattomassa Metallicaa... öö.. Oiskohan vuosi ollu 2004? Ei voi muistaa... :saint:
 
kenzielle :hug: äläkä oikeasti ota noita palstakirjoituksia itseesi! Maailmaan mahtuu niin paljon mustavalkoisuutta ja suvaitsemattomuutta toisten valintoja kohtaan, ettei kannata noita alkaa suremaan! Luulen, että olette tasapainoisempia ja jaksavampia vanhempia kuin monet muut! Mitja on onnekas poika! =) Ihanilta kuulostvat myös nuo teidän Helsinki-seikkailut. Me liikuskelemme myös paljon ympäriinsä, mutta nyt olemme kyllä käyttäneet autoa ihan liikaa. Siis myös Helsingin sisällä. :ashamed:
 
Huomenta :wave: mä vissiin taas täällä ekana :D poika nukku ruhtinaallisesti 21.30-06,ou jee,sit tissittelyn jälkeen jatkoi uniaan.No mun utareet oli kyllä ihmeissään moisesta nukkumisesta =) en raaskinut oikein mennä takas nukkumaan,kun mä niin pidän näistä aamuista kun miehet nukkuu,saan vaan olla.Ehdin tossa jo kirjoittaa yhden kirjeenkin. Aurinko paistelee siis hieno päivä tulossa,taas voi luistaa siivoushommista :p siis kohta meillä kyllä alkaa jo rotatkin juosta jos en kohta ota itseäni niskasta kiinni.
 
:| Huoh! Meillä häipy yöunet johonkin.. sen jälkee kun neiti oppi ryömimään (takaperin).. ihan ollaan pihalla koko porukka :xmas: :xmas: :xmas: kun ei nuku kunnolla tuo nöttönen yöt "ryömiskelee" sängyssään.. kopistelee laitoja :headwall: :headwall: *väsyttää*

Väsynyt Tarppa ja pakittava Netta 5kk
 
Terve Ystävät !
Olen ollut pitkään pois seurasta kun on ollut kaikenlaista.Ensinnäkin ukkosen ilman takia mulla oli koneesta johto pois seinästä ettei tule tuhoja koneelle.En ole kerennyt lukea teidän kaikkia
juttujakaan mutta eiköhän tässä. :ashamed:
Ensinnäkin eilen tyttömme tuli tasan 5 kk täyteen.Kääntyy selältä mahalleen.mutta hampaita ei ole mut kaikki lelut menee suuhun ja kuolaa .Eiköhän kohta.
No minä ja mies olemme olleet yhdessä 2-3 v. ainakin. Hän haukkuu mua selvinpäin harvemmin kun humalassa. kerrankin hän tuli kotiin humalassa ja alko keskellä yötä tekeen ruokaa.No tyttö heräs menin syötään korviketta hän tuli ja löi avo kämmenellä suoraan mua kasvoihin kesken syötönvoitte kuvitella miten tyttö säikähti.Eilen oli taas maistissa ja oli jättänyt avaimensa kaverille sanoin mene sinne mihin jätit avaimen täällä tyttö nukkuu.alko potkii vimmatusti ovea hyvä kun ei tyttö herännyt.narrasin että soitin poliisit eikö sitten lähtenyt.Niin ja kun hän läpsi mua naamalle niin silloin soitin kyllä poliisit hän juoksi karkuun.
Voi kun olis autokortti mulla niin me mentäs eikä meinattas .Isällään on auto ja vene.
Aina saan kuula jos olen 3 tuntikin naapurin pikku pojan kanssa onkimassa.siitäkin .Ei kun vaan mun mitäis olla kotona lapsen kanssa ja sietää häntä. ole todella hajalla.Jopa yhteinen toimeen tulo tuki saatiin eikun osti kaljaa ja pienen pullon viinaa.sit kun ihminen valehtelee ettei ole juonut vaikka haisee kun mikä ja horjuu.Sosiaalitoimistossa tietävät ole itse puhunut asiasta ja perhetyöntekijä tietää asiasta.Eniten mua v%%%%taa kun hän ei osaa arvostaa mun lapsen hoitoa kun hänellä on 2 lasta ennestään.mäen kuulema osaa tehdä mitään.
voitte arvata miten poikki ja väsynyt olen tilanteeseen. :headwall: Välillä oikeen itken. :'( :(
Eikä tässä vielä kaikki miehen entinen akka soitti mulle että miksi hän ei vastaa 11v tytölleen ,kun hän olis tulossa ensi viikolla käymään uhas ilmoittaa asiasta ja siinä olis myös vaarassa meidän yhteinen pieni tytär
ja sitt en vaihto puheaihetta ettei hän halua mulle mitään pahaa.Hän on mulle vaan katellinen kun mulla on vauva ja hän itse ei enään saa ja yritää olla niin ystävää ja selän takana yksi piru kuulema en sitten tiedä.
Sanoin etten halua puuttua teidän tapamisiin tyttäresi kanssa ettei asia kuulu mulle.sit alko ukailla kun muka on yhteinen talous ym.Mitä se siihen muka liityy?No kerroin asiasta miehelle alkoi syytellä ja uutaan mulle .hänen ex-akka nimitäin sanoi aikoinaan et hänellä on taipumusta jätää lapset heiteelle en uskonut ,mut eikö se sitä ole kun jätti rannalle itemään ja itse meni kotiin kun olin uimassa.
HYVÄT YSTÄVÄT YRITÄKÄÄ SAADA SELVÄÄ !
JA KAIKESTA HUOLIMATTA AURINKOISTA PÄIVÄN JATKOA KAIKILLE !!! =)
 
Äippä70 kuulostaa pahalta sun tilanne :hug: tässä ei taida kauheasti autta kommentit tyyliin pakkaa laukkusi ja lähde,kun ne tunteet on pelissä.Alkoholisoituneen ihmisen kanssa elämä on kyllä yhtä vuoristorataa 10 hyvää ja 7 kaunista sitten hyvällä jaksolla,kunnes taas...tosi hyvä että olet sossuun kertonut,sun täytyy pitää lapsesi puolta vaikka vaikeaa olisi,hänen tulevaisuudelle tässä luodaan pohjaa ja se vaikuttaa pitkälle tulevaisuuteen vaikei aina niin jaksais uskoa.Sitäpaitsi sun ei todellakaan tarvitse alistua toisen ihmisen väkivältaiseen käytökseen,vika ei ole sinussa vaan se on hänessä.Sinä olet vahva ja hän on heikko kun pitää ottaa nyrkit mukaan,hän tarvitsee apua,mutta ei sinulta.Parantua hän ei voi ellei sitä itse halua ja näe omaa ongelmaansa.Toivon sinulle voimia rakentaa itsellesi ja lapsellesi onnellinen ja turvallinen tulevaisuus.Muista että aina on olemassa myös turvakoteja josta saa apua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Äippä70 kuulostaa pahalta sun tilanne :hug: tässä ei taida kauheasti autta kommentit tyyliin pakkaa laukkusi ja lähde,kun ne tunteet on pelissä.Alkoholisoituneen ihmisen kanssa elämä on kyllä yhtä vuoristorataa 10 hyvää ja 7 kaunista sitten hyvällä jaksolla,kunnes taas...tosi hyvä että olet sossuun kertonut,sun täytyy pitää lapsesi puolta vaikka vaikeaa olisi,hänen tulevaisuudelle tässä luodaan pohjaa ja se vaikuttaa pitkälle tulevaisuuteen vaikei aina niin jaksais uskoa.Sitäpaitsi sun ei todellakaan tarvitse alistua toisen ihmisen väkivältaiseen käytökseen,vika ei ole sinussa vaan se on hänessä.Sinä olet vahva ja hän on heikko kun pitää ottaa nyrkit mukaan,hän tarvitsee apua,mutta ei sinulta.Parantua hän ei voi ellei sitä itse halua ja näe omaa ongelmaansa.Toivon sinulle voimia rakentaa itsellesi ja lapsellesi onnellinen ja turvallinen tulevaisuus.Muista että aina on olemassa myös turvakoteja josta saa apua.
Peesailen Liinamaria! :hug: sinulle äippä70! Sinun täytyy tosiaan itse miettiä mitä haluat elämältäsi ja minkälaisen elämän haluat tarjota pienelle tyttärellesi. Voimia!

 
Paranemisia Jepsulle!

Mistäköhän johtuu, että unille käyminen on nykyään aina yhtä kiukuttelua? Ei siis ole mielestäni kipuitkua, vaan enemmänkin semmosta "taistelua unta vastaan". :/ Kaikesta näkee, että on tosi väsyväsy, muttei vaan meinaa rauhoittua unille. Äsken lauleskelin neitosen uneen. :/

ieva & :heart: 5kk13pv
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mistäköhän johtuu, että unille käyminen on nykyään aina yhtä kiukuttelua? Ei siis ole mielestäni kipuitkua, vaan enemmänkin semmosta "taistelua unta vastaan". :/ Kaikesta näkee, että on tosi väsyväsy, muttei vaan meinaa rauhoittua unille.
Meillä sama juttu. Jos hiukankin myöhästyy päikkäreille laitosta niin on kauhia kiukku päällä. Yöunille menee paremmin
 
Minusta te olette oikeassa.En minä enään jaksakaan tälläistä mut olisikin kaikki niin helppoa.
Olen kyllä miettinyt mitä teen.Mies luulee olevansa paras kaikessa ja minun muka täytyy saada hoitoa.viimeksi haukkui mua lumpuksi ja huoraksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Pusuapina Kaivapa esiin viime ja edellisvuoden veroilmotukset. Niissä on sellaset pikkuset irrotettavat verotustodistukset. Niistä otat kopiot ja sit viimesen kuukauden tilinauhasta :wave: Eiköhän ne riitä ;)
Vielä tarkistan kun oon vähän uunopäällä taas :headwall:
Siis tilinauha, ei palkkanauha? Koska viimesimmän "palkanhan" mulle on maksanut Kela =) Luulis niitten tietävän... Mut joo..
 
ihanan pirtsakoita nuo NIPSULIN ja muutaman muun käyttämät hymiöt:)

ÄIPPÄ70 voimia isojen ratkaisujen tekemiseen.

IEVA on sulhommaa ton kerhon pyörittämisen kans..kiitos kun jaksat.

JEPSUn perheelle paranemisia, toivotaan et toinen puoli perheestä säästyy
 
Meidän likka nukkui sitten 21-8:30. Arvatkaa vaan kun olin ihmeissään, kun katoin kelloa. Typy vaan naureskeli sängyssään. :heart:

Mitähän sitä tänään keksis mukavaa. Vettä sataa ihan tolkuttomasti, joten ei ihan heti pihalle pääse.

Keitin tytölle ekaa kertaa maissipuuroa ja hyvin uppos. Simahti heti syönnin jälkeen.

Pallukka ja :saint: 4kk 19pv
 
meil menee edelleen hyvin helmen kanssa :heart: tyytyväinen lapsi on ollu kyl tähän asti ainaski.hymyileeja nauraa paljon.pakittaa jonku verran, pyörii paikallaan, ei tykkää yhtään olla selällään edes vaipanvaihdonaikaa, se onnistuukin paremmin nykyään sylissä:)päivisin ei juurikaan nukuta tai toisena päivänä enemmän ku toisena, pikkutirsoja kuitenki.yöt nukkuu hyvin.
ei kai tässä ihmeempää kunhan aikanikuluksi höpöttelin..
mun ei yhtään tee nykyään mieliviihteelle, ei siis oo tehny pariin vuoteen,,onko mä jotenki outo??

minni ja helmi4,5kk
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mistäköhän johtuu, että unille käyminen on nykyään aina yhtä kiukuttelua? Ei siis ole mielestäni kipuitkua, vaan enemmänkin semmosta "taistelua unta vastaan". :/ Kaikesta näkee, että on tosi väsyväsy, muttei vaan meinaa rauhoittua unille.
Meillä sama juttu. Jos hiukankin myöhästyy päikkäreille laitosta niin on kauhia kiukku päällä. Yöunille menee paremmin

Täällä, sama, paitsi meillä on nyt myös yöunille menessä tapeltu vastaan ihan urakalla :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Äippä70: Peesailen tosiaan Liinamaria ja Ievaa. Väkivaltaa ei koskaan tarvitse sietää. Voimia tehdä tärkeitä päätöksiä :hug:
Mä myös, ja suosittelisin todella miettimään tulevaa..jos nyt jo käy käsiks lapsen ollessa sylissä niin ajattele mitä pieni joutuu näkemään/kokemaan..vielä onneks ei niin "tajua" näkemäänsä, mutta varmasti aistii ilmapiirin :/
 

Yhteistyössä