***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä kanssa puklussa löytyy vaikka kiinteetäki menee ihan kiitettävästi :whistle:
Mie en viiti edes ajatella millasta on tämän meidän yrjökoneen kanssa sitten kun kiinteät aloittaa... :x Vähän bataattia kehään niin sitten onkin varmaan kaikki vaatteet keltasena. :whistle: :/
Arvaa miksi meillä tuo 3. sai porkkanaa vasta yli 1veenä...?? :whistle: :D :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meijänki auton joku vois pessä |O tai no, ehkä se on tolleen likasena parempi, ei näy kaikki ruosteet :D
Meillä ei puhtaana näy ruosteet ja hyvä niin kun on uusi auto :D mut repsikan kyljessä on pari kivaa naarmua |O jotka hyppää nyt sieltä kivasti. Kurasena pysy hyvin piilossa, pitäsköhän lakat pesemästä! :p
Onneks on vanha auto ni ei tarvi välittää onko kuin puhtonen :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meillä ei onneks puklailla juuri lainkaan. Varmaan alle 10 kertaa on yhteensä elämänsä aikana puklannu tuo typykkä. :)
Tyty puklaa edelleen huonona päivänä tuon 10 kertaa päivässä gavisconista huolimatta. :/ Mut onhan tuo oksuilu kovasti vähentynyt jos aiempaan 20-30 kertaa päivässä :x vertaa, enempi oireilee sit muuten silloin kun oireilee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meillä mies pesee auton lähes joka duunivuoron lomassa. Eli kolmen päivän välein. =) Mustaa autoa saakin kyllä olla koko ajan pesemässä. |O
Sun miehes onkin sellasessa työssä jossa auton pesu työajalla kuuluu pakettiin! :D Musta auto meilläkin ja on kyllä hienoin väri autolle mitä löytyy B) mut ei meillä sitä tohon tahtiin pestä! Edelliskerrasta taisi olla toista kuukautta! :whistle:
Melkein aina ehtii juu pestä (tai siis se on on esim. liikunnasta tai levosta tms. sit pois), mutta nyt esim. viime duunivuorossa ei ehtiny kuulemma mitään "ylimääräistä", prkl. :kieh:
 
Tänks ieva!!! Huomenna otan noi legsit projektikseni. Hirmu vaikee vaan valita, ku niitä on tsiljoona ihanaa kuosia ja ajattelin nyt ainakin alkuunsa tilailla vaan yhdet, niin näkee sit et onko meillä käyttöä. Ei osaa päätää...

Juu, nyt onkin "kiva" vaihteeks siivoilla lammikoiden sijasta kökkösiä lattioilta :whistle: . Vaikka kyllä meillä on hiukan toi puklailu jo hellittäny, johtuneeko sit kiinteistä vai mistä...mut kyllä edelleen tulee joka ruoan jälkeen. Ja kaikista bodyista löytyy kivat pukluläntit, jotka ei tavispesussa lähe... :kieh:

G-vastaus: 153 :ashamed: *laiska*
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Hitto ja mä tilasin vaan yhet |O
Joops, tää lähtee nyt lenkille ja sit siivomaan ( aamulla tulee sutari klo 8.00 |O ) ja sit koneelle :saint:
sutari? :/
Tarkoittaneeko tuo ieva sitä että sutari on sulle outo käsite :) . Sutari on siis nokisutari...se tyyppi joka kapuaa savupiipulle rassi-kädessä ja tulee kokomustana tyyppinä sit sieltä pois...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Hitto ja mä tilasin vaan yhet |O
Joops, tää lähtee nyt lenkille ja sit siivomaan ( aamulla tulee sutari klo 8.00 |O ) ja sit koneelle :saint:
sutari? :/
Tarkoittaneeko tuo ieva sitä että sutari on sulle outo käsite :) . Sutari on siis nokisutari...se tyyppi joka kapuaa savupiipulle rassi-kädessä ja tulee kokomustana tyyppinä sit sieltä pois...
Meillä päin se on ollu nuohooja tai nokikolari. ;) Chim-chimeney, chim-chimeney, chim-chim-cheroo, hän nuohooja on vaan ei kukaan muu... Mun suosikkimusikaali Trappin perheen ja Cherbourin sateenvarjojen ohella. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Jaksuja teille tuon puklailun kanssa hilunen! :hug: Ootteko ihan neuvolalääkärillä hoidattanu refluksia vaiko jossain muualla?
No eihän tytyä ole edes neukkulääkäri katsonut :/ puhelimessa ohjeet antoi kun ajat oli täynnä ja kuulosti senkin mielestä selvältä tämä homma. Kolmisen viikkoa meni tosi hyvin tolla gavisconilla, mut nyt viimeisen viikon aikana on oireilu taas lisääntynyt. Puklailu ei niin hirveästi, vaikka sitäkin enempi tulee, mut maito seilaa taas kurkussa, rohisee, vaikea rauhoittua yöunille ja aika ajoin syöminen tökkii... :( Nää oli siis kaikki aika pitkälti poissa, mut nyt taas lisääntyneet. Katotaan vielä vähän aikaa meneekö ohi jos muutetaan vähän G:n annostusta, jos ei auta suht nopeasti auta niin mennään yksityiselle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meilläki naapurin auto kiiltää niin että varmaan on kohta puhki hinkattu :LOL: :LOL: Ievan miehen kollega ;)
:D Meillä tuo auto on kyllä miehelle tosi tärkeä. =) Pitää olla aina kaikki vimpan päälle. Mulle ei ois niin väliks. Mutta hyväkshän tuo on osoittautunut. :p
Meillä riittää se, että pääsee paikasta A paikkaan B ja et kaikki mahtuu kyytiin...molemmille siis :D
Mie oon oikeesti tosi tykästyny mein autoon :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Hitto ja mä tilasin vaan yhet |O
Joops, tää lähtee nyt lenkille ja sit siivomaan ( aamulla tulee sutari klo 8.00 |O ) ja sit koneelle :saint:
sutari? :/
Tarkoittaneeko tuo ieva sitä että sutari on sulle outo käsite :) . Sutari on siis nokisutari...se tyyppi joka kapuaa savupiipulle rassi-kädessä ja tulee kokomustana tyyppinä sit sieltä pois...
Meillä päin se on ollu nuohooja tai nokikolari. ;) Chim-chimeney, chim-chimeney, chim-chim-cheroo, hän nuohooja on vaan ei kukaan muu... Mun suosikkimusikaali Trappin perheen ja Cherbourin sateenvarjojen ohella. :heart:

Juu...toi on ihan sama tyyppi :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Mähän tuun kaukana teidän perässä :xmas: tää on 425:s viesti. :D
Sie ootki sellain tuppisuu :LOL: :LOL:

Paraski sanoja :/ :x :whistle: :xmas:
No katotaan sit keskiviikkona, me kaks tietty istutaan hiljaa ja cruella hoitaa puhumisen! :LOL: Mä kun en livenä useinkaan ole suunapäänä...varsinkin jos vähän vieraampaa väkeä! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mirtsu-81:
Tänks ieva!!! Huomenna otan noi legsit projektikseni. Hirmu vaikee vaan valita, ku niitä on tsiljoona ihanaa kuosia ja ajattelin nyt ainakin alkuunsa tilailla vaan yhdet, niin näkee sit et onko meillä käyttöä. Ei osaa päätää...
Tilasin aluks (itse asiassa jo raskausaikana) kokeeks semmoiset luukuvioiset mustat, sit tuli tilattua kahdet raidakkaat (muistaakseni Marsipaanit ja Suklaaraidat) ja nyt viikko sitten tuli postissa keltaiset ruskeapalloiset, aurinkoraitaiset ja vaaleanpunaiset, joissa pinkkejä sydämiä. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Mähän tuun kaukana teidän perässä :xmas: tää on 425:s viesti. :D
Sie ootki sellain tuppisuu :LOL: :LOL:

Paraski sanoja :/ :x :whistle: :xmas:
No katotaan sit keskiviikkona, me kaks tietty istutaan hiljaa ja cruella hoitaa puhumisen! :LOL: Mä kun en livenä useinkaan ole suunapäänä...varsinkin jos vähän vieraampaa väkeä! ;)
En miekään |O :ashamed: :LOL: :LOL:
Hihitellään vaan nassut punasina :p :LOL: :LOL:
Oikeesti mie oon tosi ujo :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mies ettii meille Datsun 100A:ta :LOL: :LOL:


:LOL: :LOL: :LOL: miks?
Kauppakassiksi B)
Ja selvennykseksi...miehellä oli moinen sillon, kun alettiin seurustelemaan ;)
Tuo meidän mies on säästäny melkein kaikki teiniautonsakin, niin luulin ettei olis tarttenu vanhoja autoja etiskellä, mutta vime talvena tuo haki ihan Ruottista asti 70-luvun Celican. :p :/ :LOL:
 

Yhteistyössä