***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Kiitos civindal :D

Just eilen pohdskeltiin, että vuoden päästä, minä olen seurustellu tuon ukon retuleen kanssa puolet koko mun elämästä :eek: :eek:
Olin siis 15v kun alettiin seurustelemaan ja ens vuonna oon 30v :xmas: :heart: :D
Aika menee hurjaa vauhtia. Tänään oon koko päivän fiilistelly ja muistellu meidän elämää 10v sitten =)
Oltiin 19v ja 23v, asuttiin pienessä 2h+kk kerostalokämpässä 45 neliöö, esikoinen oli vajaa 6kk (helmi hänkin), minä olin myös silloin kotiäitinä, rahaa ei liiemmälti ollut ja jos joku olisi sanonut, että mun elämä on 10 vuoden päästä tällästä, kun nyt on, niin olis saanu vaan paskaset naurut :LOL: :LOL:
Mutta elämä muuttuu :p Klo 15.00 meillä oli hääkuvaus :heart: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
10 vuotta sitten tähän aikaan oli samanlainen ilma kuin nyt ja minä istuin miehen siskon tykönä hiki päässä meikattavana :heart: :heart:

Mies tuli tänään ruokatunnilla kotiin kera 10 tulipunaisen ruusun :xmas: :flower: :heart:

*muoks* Meidät vihittiin klo 17.00 =)
Onnea kymmenesti (meinasin eka kirjoittaa tuhannesti! ;) ) ja ihanaa ruusut!! :heart: :heart: :heart:

 
Jahvetti :flower: ihanan pitkä liitto teillä,ja mieskin ymmärtää romantiikan päälle.Tarkoitan niitä kukkasia.

Lähdin sit aamusella itäkeskukseen ( älytön idis mennä sinne toiselle puolelle pääkaupunkia,vain että poika 5 kk saa mennä metrolla ) ostamaan sauvavatkainta ja käymään aivan ihanassa luomukaupassa jossa on kuivattuja hedelmiä ,pähkinöitä yms..... ja mulla ei nyt ole sitä hiivatin vatkainta |O meni ihan pasmat sekaisin kun siellä alkoi palohälyttimet kiljumaan ja niin alkoi sit poikakin.Minä tumpelo en edes tajunnut ottaa poikaa syliin vaan kirmailin vauhkona eteenpäin päässä takoen vain ulos ulos.... :ashamed: en ole sit ennen moisista hälytyksistä ollut moksistakaan. Episodi päättyi siihen et menin lähimpään bussiin joka kiersi koko hiivatin pääkaupungin |O :headwall: :headwall:

*muoks* just tänään sit päätin hienostella 8 cm koroilla,olin mä näky kirmatessa jalat klonksuen :LOL:
 
Oi kauhia,nut pomppas |O tuli uus vauvalehti ja siel oli juttua et jossain amerikkalaisella nettisivustolla myydän....... vauvan korkokenkiä. Pinkkejä sellaisia,haloooooo ! Koko 0-6kk ja maksaa 35 dollaria. Kaikkea sitä kans kuulee
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Oi kauhia,nut pomppas |O tuli uus vauvalehti ja siel oli juttua et jossain amerikkalaisella nettisivustolla myydän....... vauvan korkokenkiä. Pinkkejä sellaisia,haloooooo ! Koko 0-6kk ja maksaa 35 dollaria. Kaikkea sitä kans kuulee
Mä kans katoin :eek: :eek:
 
Mä valitan vielä vähäsen,mutta kummastuttaa. Olen aina luullut,että äidit vaunuineen bussissa ovat solidaarisia toisilleen ja katin kontit.Olin menossa bussiin siellä oli jo yksi äiti rattaiden kanssa ja rattaissa istui ylisuuri lapsi,siis ainakin 5v joka ei kunnolla edes mahtunut niihin. Mamma ei regoinut mitenkään kun yritin päästä sisälle,istui vain.Sanoin kohteliaasti voisiko väistyä ja antaa tilaa. Hän katsoi minuun ja käänsi päänsä eikä nostanut persaustaan.Olin niin hämmästynyt etten edes tajunnut sanoa mitään nasevaa. No onneksi tuli toinen bussi.Joten terveisiä vaan bussi 106 Tapiolassa :wave:

Jestas täällä alkoi sataa ku Esterin persiistä ja ukkostaa.mä pelkään salamoita,kun olen varma et ne iskee just mun kotiin :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Oi kauhia,nut pomppas |O tuli uus vauvalehti ja siel oli juttua et jossain amerikkalaisella nettisivustolla myydän....... vauvan korkokenkiä. Pinkkejä sellaisia,haloooooo ! Koko 0-6kk ja maksaa 35 dollaria. Kaikkea sitä kans kuulee
Mä kans katoin :eek: :eek:
Jep, kattokaas täältä:
http://vauva.mederra.com/mblog/post.php?p=1683#respond


Toi linkin blogi on muuten kiva semmosille jotka tykkää Pukea lastaan. Siis huom. isolla kirjaimella =)
muoks: nii ja semmoselle jolla on millä mällätä. Ees vähä enempi ku lähes-minimi-äippäraha.
 
Me tehtiin retki Hesaan kun aamusta alkaen ollu känkkäränkkä-tyttö (vaihteeksi..). Se vaan tuntuu tarvitsevan menoa ja meininkiä ympärilleen. Käytiin sit mummia (mun äitiä) moikkaamassa sen työpaikalla. Tädit (äidin työkaverit..) sit sekos täysin mein tytöstä. Samalla möin niitä koruavaimenperiä.. Miehen mielestä mä oon ku mustalainen ku kauppaan niitä :ashamed: mutta kyllä tädit tykkäs!
Ja sit käytiin torilla. Takas tullessa sit viime metrit juostiin rankkasateessa :whistle:
Tyttö kyl kitisee tasaseen tahtiinsa :/

Tänään vois jo katella mitä kaikkea mökille otetaan mukaan, huomenna lähetään B)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Jahvetti :flower: ihanan pitkä liitto teillä,ja mieskin ymmärtää romantiikan päälle.Tarkoitan niitä kukkasia.

Lähdin sit aamusella itäkeskukseen ( älytön idis mennä sinne toiselle puolelle pääkaupunkia,vain että poika 5 kk saa mennä metrolla ) ostamaan sauvavatkainta ja käymään aivan ihanassa luomukaupassa jossa on kuivattuja hedelmiä ,pähkinöitä yms..... ja mulla ei nyt ole sitä hiivatin vatkainta |O meni ihan pasmat sekaisin kun siellä alkoi palohälyttimet kiljumaan ja niin alkoi sit poikakin.Minä tumpelo en edes tajunnut ottaa poikaa syliin vaan kirmailin vauhkona eteenpäin päässä takoen vain ulos ulos.... :ashamed: en ole sit ennen moisista hälytyksistä ollut moksistakaan. Episodi päättyi siihen et menin lähimpään bussiin joka kiersi koko hiivatin pääkaupungin |O :headwall: :headwall:

*muoks* just tänään sit päätin hienostella 8 cm koroilla,olin mä näky kirmatessa jalat klonksuen :LOL:
Minäkin olin tänään itiksessä klo 13-15....silloin ei ainakaan mikään soinut. Näytti ihan rauhalliselta koko laitos.

Kävin tilaamassa pikana visaelektron kortin, kun tosiaan lähetään viikon päästä reissuun. Hokasin tänään, että kannattais vissiin kortti hankkia, eikä kantaa käteistä mukana. :D :headwall:

Eilen oli 6kk neuvola ja ylimääräinen lääkäri

paino 6980g (3115g)
pituus 65cm (48cm)
pipo 45 (35cm)

Lääkäri kirjoitti lähetteen silmäklinikalla, päästään kyynelkanavan avaukseen joskus tämän kuun lopussa.

Jahvetti Onnea :flower: :flower:

Meillä on 12 vuotis hääpäivä 3.8. eli sunnuntaina :heart: .

Lumianna ja tyttö 6kk tasan!! :wave:
 
ieva Laitan yytä :wave: Tottakai olis kiva nähdä =)

Liinamari No onpas ollu vittumainen akka :eek: Olis edes sanonu jotain, miksi ei katso tarpeelliseksi antaa siulle tilaa... Ääliö...

Jahvetti Onnea hääpäivänä :flower: :heart:

Kokkailin soseita Artulle. Luulin tekeväni isonkin satsin kerralla, mutta ei siitä tullu kun 5 isoa purkkia :| Riittää 2,5 päivää... Hedelmäsosettakin pitää varmaan ruveta tekemään jossain isommassa astiassa, kun tuohon litran kannuun, jossa olen soseuttanu, ei mahdu kuutta pilkottua hedelmää enempää ja niistä tulee 5 purkillista sosetta, jotka riittää Artulle pariksi päiväksi. Pitää perustaa joku tehdaslinjasto :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Kokkailin soseita Artulle. Luulin tekeväni isonkin satsin kerralla, mutta ei siitä tullu kun 5 isoa purkkia :| Riittää 2,5 päivää... Hedelmäsosettakin pitää varmaan ruveta tekemään jossain isommassa astiassa, kun tuohon litran kannuun, jossa olen soseuttanu, ei mahdu kuutta pilkottua hedelmää enempää ja niistä tulee 5 purkillista sosetta, jotka riittää Artulle pariksi päiväksi. Pitää perustaa joku tehdaslinjasto :D

--kerro hei lisää noista sun tehtailuista, hyviksi havaitut reseptit ja kiinnostaa kovin noi hedelmä soseilut, mitä teet ja miten :wave:
 
Jahvetille suuren suuret onnittelut! Ja miehelle myös!

liinamari voisin kuvitella että oisin toiminu ihan ku sä, hui kauhistus :x Karkuun ja äkkiä...

Juups, mä oon vihdoinkin antanu suostumuksen... Meinaan että likan huoneesta otetaan pois kiinteät hyllyt ikkunan vierestä ja seinästä seinään menevä pöytätaso. Musta ne on vaan niin kivat että en oo antanu ottaa pois, mutta vaikeuttaa sisustusta kauheesti ja iso pöytä---> aina täys tavaraa... Että koulupöytä ostoksille täytyy suunnata :D Tosin sen sanoin miehelle että ne pitää ottaa silleen pois että saa tarvittaessa takasin, että kokonaan niistä en suostu luopumaan :whistle:

Meillä on vissiin tosi hyvä tuuri vaunujen kanssa |O Nyt kun saatiin uudet niin mies on jo bongannu että yksi vanne on vino ja mä huomasin että kurkistusluukun läpän tarra on puoliks irti. Että tosi hyvät vaunut on :/ Mä kun en osaa asioista valittaa niin täytyy miehen lähteä sinne mukaan, varsinki joku vino vanne mitä mä en ees huomaa :whistle:
 
Iltaa!

Jahvetille: Onnittelut hääpäivän johdosta, kesän parasta aikaa :flower: ! Ja ihana mies, kun kukkia ostaa.

Täällä onkin paljon reissuun lähtijöitä.Mekin hilpastaan ens vkolla, loppuvkosta kaiketi johonkin päin suomea matkailuautolla.Karavanaari, karavaanari on kaikkien kaveri :LOL: ..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Iltaa!

Jahvetille: Onnittelut hääpäivän johdosta, kesän parasta aikaa :flower: ! Ja ihana mies, kun kukkia ostaa.

Täällä onkin paljon reissuun lähtijöitä.Mekin hilpastaan ens vkolla, loppuvkosta kaiketi johonkin päin suomea matkailuautolla.Karavanaari, karavaanari on kaikkien kaveri :LOL: ..
Mäki tahon asuntoauton tai vaunun :kieh: epistä et muil on :'( *äitiii mäki haluun...* :D

 
Vinja: Ei meillä ihan omaa ole, lainataan mun iskän ja äiskän autoa.Toiv.ei kolhita sitä...Ja saa nähdä millai reissu ton pienen kanssa menee.No,koitetaan ottaa ' löysin rantein ' ...Eikä nämä Suomen campingit ole ihan tuttuja paikkoja.Porvoo ainakin kiinnostas saa nähdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Jaa, minkäs hintanen se leirintämaksu mahtaa olla??Ei varmaan silti mitään pitkää lenkkiä tehdä.Kuhan nyt käydään päristelemässä jossain päin Suomea. Täälläkin nähtävää varmasti riittää.
En kyllä enää yhtään muista, mutta paljon se teki vielä auton vuokran lisäksi /vuorokausi jos viikon ois menny paikasta toiseen :/
 
Pikaseen kävin pari paikkaa kattomassa ni oli 12-14? vrk ja joissain oli viel muutama euro/henkilö. Ja sit tosiaan se vuokra ja bensat päälle... Kun kilometrejäkin varmaan aika paljon kertyy ja ne ei ihan vähää yleensä vie :whistle:

Mutta kiva että saatte lainaksi niin on paljon edullisempaa mennä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Asuntoautosta meinattiin tänä kesänä vuokrata mutta haaveeksi jäi. Hinta oli mahtavat 1000 e viikko ja bensat vielä päälle :(
Huh, no ei mekään sit vuokrattais :eek: . Aika tyyris hinta o.
Se on pääkaupunki hinta ,muualla on ainakin 200-300 halvempaa


*muoks* kallista silti. Teininä olin matkis reissussa ympäri suomea ja se oli kivaa
 

Yhteistyössä