***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Voi kirves että tuo isompi saa minut hermoraunion partaalle!!! :kieh: :headwall:
Jatkuva kysymystulva, saman kysymyksen toistaminen kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja peräkkäin saa minut niin raivoihini. Jankutusta en nimittäin kertakaikkiaan jaksa!! Tai "äiti tee maja". Teen majan. Se on ehjä ehkä minuutin, kunnes jätkänpätkä hajottaa sen, ja uudestaan: "äiti tee maja". Äiti tekee majan. Poika hajottaa. Äiti tekee majan. Poika hajottaa. Äiti ei suostukaan tekemään majaa, kun sinä kuitenkin sen heti hajotat. "ÄITI TEEEEE MAJAAAA!!!!!!!!!" No v*ttu tee ite majasi!! :kieh: :headwall: Ja hirveä huuto kun en suostunu enää tekemään... Ja sit jatketaan sillä aiemmalla aiheella, olen laittamassa A:ta ulos päikkäreille. "Äiti mitä sinä teet?" "Laitan A:n ulos päikkäreille." "Äiti, mitä sinä teet?" "Laitan A:n ulos päikkäreille." "Äiti mitä sinä laitat?" "A:n ulos päikkäreille..." "Äiti mitä sinä laitat?!" no öö, sulle kohta jeesusteippiä suun eteen että vaikenet!!!! :headwall: :headwall:

Jep, teki hyvää. Nyt Puuha Pete toimii lapsenlikkana, A nukkuu, ja mää painun pesemään vessaa. Jes, perjantain riemuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Huomenta!


Ihania Liinamari nuo sinun unet :LOL:

Kiitos

:D mä olen aina nähnyt paljon unia,mut taitaa olla tää palstailu menny veriin ku se on alvariinsa unissa :LOL: addiktiko kenties :whistle:

Tää taitaa lähteä taas pojan kanssa helsinkiin tai jotain ei oikee innosta kotona oleminen,jottai pittää keksiä...

*muoks* meni sit lainaukset ja tekstit persiilleen :LOL: tätä se kotona oleminen teettää ja menoks...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Voi kirves että tuo isompi saa minut hermoraunion partaalle!!! :kieh: :headwall:
Jatkuva kysymystulva, saman kysymyksen toistaminen kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja peräkkäin saa minut niin raivoihini. Jankutusta en nimittäin kertakaikkiaan jaksa!! Tai "äiti tee maja". Teen majan. Se on ehjä ehkä minuutin, kunnes jätkänpätkä hajottaa sen, ja uudestaan: "äiti tee maja". Äiti tekee majan. Poika hajottaa. Äiti tekee majan. Poika hajottaa. Äiti ei suostukaan tekemään majaa, kun sinä kuitenkin sen heti hajotat. "ÄITI TEEEEE MAJAAAA!!!!!!!!!" No v*ttu tee ite majasi!! :kieh: :headwall: Ja hirveä huuto kun en suostunu enää tekemään... Ja sit jatketaan sillä aiemmalla aiheella, olen laittamassa A:ta ulos päikkäreille. "Äiti mitä sinä teet?" "Laitan A:n ulos päikkäreille." "Äiti, mitä sinä teet?" "Laitan A:n ulos päikkäreille." "Äiti mitä sinä laitat?" "A:n ulos päikkäreille..." "Äiti mitä sinä laitat?!" no öö, sulle kohta jeesusteippiä suun eteen että vaikenet!!!! :headwall: :headwall:

Jep, teki hyvää. Nyt Puuha Pete toimii lapsenlikkana, A nukkuu, ja mää painun pesemään vessaa. Jes, perjantain riemuja.
Kuulostaapa ihanalta aamulta :whistle: Tuota aikaa vaan ootellessa... Kyllä tän yhden kanssa on oikeasti helppoa, toista saattaa olla parin vuoden päästä meilläkin, jos hyvin käy :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Huomenta!


Ihania Liinamari nuo sinun unet :LOL:

Kiitos

:D mä olen aina nähnyt paljon unia,mut taitaa olla tää palstailu menny veriin ku se on alvariinsa unissa :LOL: addiktiko kenties :whistle:

Tää taitaa lähteä taas pojan kanssa helsinkiin tai jotain ei oikee innosta kotona oleminen,jottai pittää keksiä...

*muoks* meni sit lainaukset ja tekstit persiilleen :LOL: tätä se kotona oleminen teettää ja menoks...
Mä oon kans aiemmin aina nähny paljon unia, mut nyt on olleet vähissä :/ Pitää koittaa, jos sais jotain filminpätkää vaikka ensi yöksi. Viimiset ajatukset ennen nukahtamista tulee mulla usein uniin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Viimiset ajatukset ennen nukahtamista tulee mulla usein uniin :whistle:
Ei oo välttämättä ihan viimenen, mut jotain illalla tapahtunutta. Mä siis pelkään tulipaloa ihan älyttömästi ja toissailtana neiti huusi mulle et tuu kattoo palaako naapurin takapihalla. No, savua tuli vaan niiden takana olevan talon piipusta. Mutta eikös mun unessa sitten naapurin talo palanu, heräsin ihan paniikissa ja pakko oli mennä tarkistaa että eihän siellä oikeesti pala
:ashamed: Ja unta en saanut pitkään aikaan kun kauhee pelko tuli että nyt syttyykin meijän talo :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Viimiset ajatukset ennen nukahtamista tulee mulla usein uniin :whistle:
Ei oo välttämättä ihan viimenen, mut jotain illalla tapahtunutta. Mä siis pelkään tulipaloa ihan älyttömästi ja toissailtana neiti huusi mulle et tuu kattoo palaako naapurin takapihalla. No, savua tuli vaan niiden takana olevan talon piipusta. Mutta eikös mun unessa sitten naapurin talo palanu, heräsin ihan paniikissa ja pakko oli mennä tarkistaa että eihän siellä oikeesti pala
:ashamed: Ja unta en saanut pitkään aikaan kun kauhee pelko tuli että nyt syttyykin meijän talo :ashamed:
Meillä oikeasti oli joskus talvella tulipalon ääniin herätys. Meidän ikkunan alla paloi auto :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Viimiset ajatukset ennen nukahtamista tulee mulla usein uniin :whistle:
Ei oo välttämättä ihan viimenen, mut jotain illalla tapahtunutta.
Joo tietty, eihän niitä viimisiä ajatuksia edes muista herätessään. Mutta siis, mä pyörin useesti 1-2h sängyssä ennen nukahtamista ja siinä ehtii ajattelemaan vaikka mitä. Jokin niistä ajatuksista sitten päätyy usein uniin. Hamittavan usein just ne pahimmat jutut :|
 
unet mä näin taannoin unta kans jostain palstalaisesta mut en enää muista...mies nauraa mun unille aina kun kerron. sanoo et varmaan viisain soittaa psykologille aikaa kun ne on niin mielettömiä...
tänä aamuna heräsin silmät vedessä...muistan että itkin siinä unessa mut sitä en muista et minkätakia.

Pikkumies on ottanu jo kahet pikku unet nytten aamulla...rytmit ihan perseellään...

mun tekis mieli töihin...taidan käydä kyseleen et jos pikkuhiljaa alottelisin... silloin tällöin...lisäraha ei olis pahitteeksi. :/

Aurinko pilkistää... :eek: tuulee ihan tajuttomasti ja kylmä ulkona. olikohan tää kesä tässä? |O
just ku terassi alkaa olla pelikunnossa...

Jepsu
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Huomenta :wave:

Haisevat satsit täälläkin housuissa,mutta ihme kyllä herra ei tänään herännyt viideltä joten kaksut oli saanu oikein muhia :/

Nipsuli sitten syötti meidän pojalle koko yön luumusosetta ja paljon,yritin sanoa et teelusikallisella pitäis aloittaa mut eihän tuo kuunnellut :LOL: :LOL:
:eek: :LOL: :LOL:
 
Jo vain, NYT täytyy kyllä pakkailu alottaa...jotenkin oon sitä siirtäny ja siirtäny kun ahistaa jo että kuinka mahutaan autoon :eek: , mukaan lähtee myös pikkuveljen rippilhja, eli golfbäki, kolme koiraa, kaksi aikuista, yksi lapsukainen, kimpsut ja kampsut päälle niin |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
TÖISSÄOLIJAT miten teette Kelan kanssa...ilmotatteko työpäivät miten kelalle? heti kun saatte työvyorolistat vai jälkikäteen?
vähentääkö ne sitten seuraavan kuun äippärahasta vai miten?
Huomenia! Joo, työpäivät ilmotetaan kelalle, joista sit saadaan vaan minimiä-raha. Sinänsä v*ttumaista, koska mäkin esim teen tosi vajaita päiviä välillä, sellasta kahta tuntia, et en tiedä onko tää nyt kannattavaa vai ei. :LOL: :LOL: Tai siis ei ole, mutta tykkään käydä siel, on "omaa aikaa" :D .

muoks, siis mä ilmotan jälkikäteen, ku meillä ei oo mitään työvuorolistoja. Teen töitä tarpeen vaatiessa, eli vaihtelee ajat aina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Jo vain, NYT täytyy kyllä pakkailu alottaa...jotenkin oon sitä siirtäny ja siirtäny kun ahistaa jo että kuinka mahutaan autoon :eek: , mukaan lähtee myös pikkuveljen rippilhja, eli golfbäki, kolme koiraa, kaksi aikuista, yksi lapsukainen, kimpsut ja kampsut päälle niin |O |O |O
Meillä painitaan saman ongelman kanssa aina hetkittäin; 2 koiraa, 2 aikuista ja vauva sekä kaikki kamat siihen päälle. Vaikka farkku on käytössä, niin kyllä se soi ja paukkuu välillä, kun on niin täynnä :kieh: Ja vaunut saa suosista jättää pois reissusta, ei mahtuis millään :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Huvittaa välillä (lapsettomien) ihmisten valitus "univelasta". Yksi ystävä huokaili, kuinka on nyt niin väsynyt ja univelkainen olo, hän oli nukkunut vain kuusi tuntia edellisenä yönä! :headwall:
Huvittaa muakin, siihen saakka kunnes muistan, että oon ollut ite samanlainen
:LOL: :LOL:
 
10 vuotta sitten tähän aikaan oli samanlainen ilma kuin nyt ja minä istuin miehen siskon tykönä hiki päässä meikattavana :heart: :heart:

Mies tuli tänään ruokatunnilla kotiin kera 10 tulipunaisen ruusun :xmas: :flower: :heart:

*muoks* Meidät vihittiin klo 17.00 =)
 
Eilinen meni siivotessa, tänään oon hikipäässä hääränny keittiössä |O
Mantsikkakakun tekasin, suklaakuivakakun, patonkeja paistoin ja makrulaatikonki pojille samalla kun uuni oli lämmin =)
Huoh, saako hengähtää :LOL:
Niin, siis meillä on myös tänään miehen synttärit, joten vieraita ukkaa iltasella :headwall: :D
 

Yhteistyössä