:wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä lähden nyt tuutilullaa....Hyvät yöt! :xmas:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä lähden nyt tuutilullaa....Hyvät yöt! :xmas:
Pesi pyykkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja civindal::wave: :wave:
Hiphei! Ihan nopeesti ilmottelen itsestäni vaan, oon ollu tänään töissä etc, mies on ollut pojan kanssa.
Harmittaa kun en päässyt treffaamaan. :/ Mutta ehkä ens kerralla sit taas!
:wave:
Olisit laittanut miehes tuuraamaan treffeille
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:jo mää kans, vaikka en tiä tuleeko nukkumatti hyvällä vai pahalla tänään |O
Jopas olet hyvin kouluttanutAlkuperäinen kirjoittaja civindal:Pesi pyykkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja civindal::wave: :wave:
Hiphei! Ihan nopeesti ilmottelen itsestäni vaan, oon ollu tänään töissä etc, mies on ollut pojan kanssa.
--thanks :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari::wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:jo mää kans, vaikka en tiä tuleeko nukkumatti hyvällä vai pahalla tänään |O
Hauskaa ja turvallista matkaa
Eikös teillä pese?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Jopas olet hyvin kouluttanutAlkuperäinen kirjoittaja civindal:Pesi pyykkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja civindal::wave: :wave:
Hyvä kun naamansaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Eikös teillä pese?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Jopas olet hyvin kouluttanutAlkuperäinen kirjoittaja civindal:Pesi pyykkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja civindal::wave: :wave:
Ja vehkeet kaiketi.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Hyvä kun naamansaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Eikös teillä pese?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Jopas olet hyvin kouluttanutAlkuperäinen kirjoittaja civindal:Pesi pyykkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja civindal::wave: :wave:
Ilmeisesti niin koomisesti et poikakin nauroi tänään katketakseen kun katseli isäänsä suihkussaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ja vehkeet kaiketi.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Hyvä kun naamansaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Eikös teillä pese?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Jopas olet hyvin kouluttanutAlkuperäinen kirjoittaja civindal:Pesi pyykkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja civindal::wave: :wave:
Meillä tyttö nauraa katketakseen aina suihkussa käydessä. Ilmeisesti ollaan niin huvittavan näköisiä nakkina.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Ilmeisesti niin koomisesti et poikakin nauroi tänään katketakseen kun katseli isäänsä suihkussaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ja vehkeet kaiketi.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Hyvä kun naamansaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Eikös teillä pese?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Jopas olet hyvin kouluttanutAlkuperäinen kirjoittaja civindal:Pesi pyykkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja civindal::wave: :wave:
Juu, sama juttu! Mulle kans yksi tuttu tässä taannoin (meidän pojan herätessä vielä 4-5krt yössä ) valitteli, kun oli herännyt yöllä kaksi kertaa ja ihan poikki, kun ei saanut nukuttua putkeen sitä normaalia 8-9h :kieh: Eipä sillä, kun en itse oo ikinä nukkunut heräämättä öitäni, mutta silloin se kieltämättä ärsytti, kun itse oli oikeasti aika väsynyt |OAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Huvittaa välillä (lapsettomien) ihmisten valitus "univelasta". Yksi ystävä huokaili, kuinka on nyt niin väsynyt ja univelkainen olo, hän oli nukkunut vain kuusi tuntia edellisenä yönä! :headwall: