***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Tänään on tullut oltua ulkona koko päivä...välillä käyty kyl sisällä syömäs =) ja sit taas takaisin pörräämään lähitienoota. Kaksostenrattaat käytössä poju nukkui toisessa istuimessa ja isosisko istui vähän pystymmässä ja katseli maisemia...silloin tällöin juoksi ympyrää ja taas kyytiin. Täällä maalla kun riittää näitä rauhallisia hiekkateitä jota voi käpötellä.

Voitteko kuvitella...mun uimapuku hukkui heti kun helteet alkoi :/ ja koko talven roikkui tuossa eteisen naulakossa :D . No, menin sitten yöpuku päällä tänään uimaan :LOL: ... En voinut mennä kuin yhden kerran kun uikkarit kastuivat ikävästi...ja oli sitten vaikee laittaa uudestaan päälle. :LOL:

No, jospa ne uikkarit kohta löytyy kun kelit viilenee....seuraavaksi hukkuvat sitten varmaan sukset :headwall: :LOL: .
:LOL: :LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Hello :wave: ,
Johan oli taas junamatka, Pikku E päätti vähän pistää meteliks, siis jutteli huutamalla, pari miestä (ylläri) yritti vieressä nukkua vaan eipä tainnu onnata :D . Sammu kans aika laakista tossa puol ysin aikaan. Oppi muuten myös läähättään/huohotaan tossa junamatkan aikana :eek: :) .
Kiitämme kans seurasta :flower: , mukava oli taas lomailla Helsingissä =) .

Täältä kans onnittelut päivänsankareille, nimpparit, synttärit, hääpäivät, valmistujaisia juhlivat yms :LOL: :LOL:

Minnille :hug: , noi on niin kurjia juttuja tommoset :( :'(
:LOL: :LOL: Mua aina huvittaa suunnattomasti kun joku pikkulapsi pelleilee ja läähättää tai päästelee jotain muuta huvittavaa ääntä itse ihan totisena. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
:LOL: :LOL: Mua aina huvittaa suunnattomasti kun joku pikkulapsi pelleilee ja läähättää tai päästelee jotain muuta huvittavaa ääntä itse ihan totisena. :D
Jo vain, niin muakin, mutta silti yritin neidille sanoa että joskos vähän pienemmällä äänellä näin julkisesti juteltas, ihan niinkos ymmärtäs :LOL: :LOL:

 
Minnille :hug: Tosi kurja juttu, en ymmärrä, kuinka joku voi toimia noin vastuuttomasti, että karjaa paikalta :eek:

Ja Ievalle :flower: Päätöksen nopeudesta :) Mulle on joskus Kelan täti soittanut äitiysraha-asioissa (kun yritin tienata puolen vuoden aikana isommat tulot, jotta rahat olis tulleet sen mukaan) ja neuvonut mua lähettämään vielä uudelleen tiettyjä tuloja, jotta olisin saanut paremmat tulot :) Hyvää palvelua siis :D

Mutta nyt saunaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
AI niin, laitoin Kenguruulle kyselyä petroolin värisestä Manducasta; ovat tukustakin loppu ja syksyllä vasta tulee seuraava tilaus :eek: . Voi kökkö :| Mustat ja valkoisetkin on loppuslut vain punaisia on jäljellä :| Mistähän mä nyt lähtisin metsästämään petroolia Manducaa?

En tiiä saako täällä mainostaa, mut huuto.netissä oli myynnissä petroolin värinen manduca.. vasta ostettu ja hintakin halvempi ku uutena.. tietty päälle tulee postarit...
:flower: :flower: Kiitos vinkistä :flower: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Joko teidän helmet nukkuu? Meidän viel köllöttelee peitolla tossa olkkarin lattialla...lukee sellaista pehmokirjaa. Kohta varmaan alkaa väsymään... :whistle:
Puoli ykstoista simahti ja mut on imetty kuiviin.... pari rusinalerpaketta roikkuu tossa vatsanahkan päällä
:xmas:
 
Maatilan isäntä ja emäntä makasivat sängyssä vierekkäin. Mies otti kiinni vaimon rinnoista ja sanoi:"Jos nämä olisivat yhtään isommat niin emme tarvitsisi lehmää". Niinpä vaimo puristi miehensä penistä ja lausahti:"Jos tämä olisi yhtään suurempi niin emme tarvitsisi myöskään renkiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Maatilan isäntä ja emäntä makasivat sängyssä vierekkäin. Mies otti kiinni vaimon rinnoista ja sanoi:"Jos nämä olisivat yhtään isommat niin emme tarvitsisi lehmää". Niinpä vaimo puristi miehensä penistä ja lausahti:"Jos tämä olisi yhtään suurempi niin emme tarvitsisi myöskään renkiä!
:LOL: :LOL: :LOL:
 
tää on ainoo minkä mä muistan

*mies sanoi nuorikolleen, lauantaisin olen aina poikien kanssa pelaamassa klo 18 , että tiedä se.
nuorikko: lauantaisin meillä harrastetaan seksiä klo 18, olit paikalla tai et"

:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Maatilan isäntä ja emäntä makasivat sängyssä vierekkäin. Mies otti kiinni vaimon rinnoista ja sanoi:"Jos nämä olisivat yhtään isommat niin emme tarvitsisi lehmää". Niinpä vaimo puristi miehensä penistä ja lausahti:"Jos tämä olisi yhtään suurempi niin emme tarvitsisi myöskään renkiä!
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
tää on ainoo minkä mä muistan

*mies sanoi nuorikolleen, lauantaisin olen aina poikien kanssa pelaamassa klo 18 , että tiedä se.
nuorikko: lauantaisin meillä harrastetaan seksiä klo 18, olit paikalla tai et"

:LOL: :LOL:


:LOL: :LOL: kohta taitaa mies sanoo mulle tollaviisiin :whistle: :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
:wave: :wave:
Hiphei! :) Ihan nopeesti ilmottelen itsestäni vaan, oon ollu tänään töissä etc, mies on ollut pojan kanssa.
Harmittaa kun en päässyt treffaamaan. :/ Mutta ehkä ens kerralla sit taas! :)


:wave:

Olisit laittanut miehes tuuraamaan treffeille :D
 

Yhteistyössä