***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Huomenta

Tänään heräsin aikasin, tyttö nukkui puoli yheksään,mutta mä en malttanut. No ruuan otin äsken uunista ja pesukone lopettaa kohta...päivän työt kohta tehty siis :D .

Likalla on tänään lääkäri ja 6 kk neuvola. Mennään näyttämään sitä silmää, kun se vuotaa ja rähmii aina vaan.
Pitäisi ehtiä vielä Kelaankin, kun yhestä lääkärikorvaus hakemuksesta puuttui jotain papereita yllätys :kieh:

Iltapäivällä :wave:

Lumianna ja tyttö huomenna 6kk
 
Oi kun meni yö mukavasti :) poika nukahti jättimäisen puurosatsin+soseen+iltamaidon turvin jo ennen puolta ysiä. Pari kertaa sai käydä hyssyttelemässä illalla, mutta kunnolla vaati hoivaa itkun kanssa vain puoli kolmelta ja puoli seiskalta. Sittenkin vielä nukahti, herättiin kahdeksalta :D

Meillä itketään isoja krokotiilinkyyneleitä monta kertaa päivässä. Aina tuo pojan pää kopsahtelee johonkin; lattiaan, hyllyn reunoihin, sängyn laitoihin..

Lumianna on ollut ahkera jo heti aamusta alkaen :flower:
 
Huomenta :wave:

Lumianna kylläpäs säolet ollu ahkera,kade :ashamed: mä vaan pyörittelen silmiä tän kaaoksen keskellä enkä saa aikaiseksi mitään.

Mies tossa suunnittele kirkkonummelle muuttoa, kun löysi tätä nykyistä halvemman vuokrarivarin.Mä en oikein tiedä mitä ajattelis, kun olen tällänen ajokortiton. Mietin vaan olisinko sit jumis jossain laitamilla,mun kun täytyy päästä liikkumaan tai pää poksahtaa.No kattellaan mitä tuleman pitää
 
Moron,
mä nukuin jopa puoliysiin. Ilmoitin miehelle klo 6, kun tyttö alkoi rupattelemaan, että mä nukun.. :whistle: Nyt on sit ukko jatkamassa unia ja me tytön kanssa koneella.
Äsken se jutteli pitkät tovit koiran kanssa :)

Kiitti Ieva siitä Punavuoren Peikko-vinkistä! Jospa joku päivä lähtis ihan ihmisten ilmoille shoppaamaan.

Höh, meidän tytöllä on sit vissiin ihan perusluonne tollanen huomiota vaativa känkkäränkkä kun lähes päivittäin on muka perseeseen ammuttu karhu mutta hampaitakaan ei vaan näy. Ikenet kyl pullottaa ainakin joka toinen päivä..

Jos taas jatkais..
:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Otin A:n sängystä pois meidän päiväpeiton, joka on ollut siellä makkaralla sänkyä kaventamassa. Katsotaan rauhoittaisko se yöunia kun on tilaa nukkua... toiveajattelua..? :whistle:

Lainaan itteeni..
Ei ollu toiveajattelua, neiti nukku unelmasti!! Heräs yhesti syömään joskus 1-2 välillä, ja muutoin nukku ilman mitään kitinöitä ja ähinöitä, jesh!! Kunpa, voi kunpa tämä jäis pysyväksi olotilaksi, nyt ku on tilaa mällätä siellä sängyssä.
Nyt arskaa ottamaan ku A nukkuu ja isompi puuhailee tuolla hiekkiksellä.
 
Hei

Viime yö menikin hurjan hyvin tytön kanssa. Heräsi ensimmäisen kerran vasta klo 3.30
:D Heräsikin vasta klo 7.30. Jee! Pitää varmaan useammin täällä kertoa ja valittaa :LOL: Nyt tyttö on tuossa lattialla ja tappelee lelunsa kanssa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Otin A:n sängystä pois meidän päiväpeiton, joka on ollut siellä makkaralla sänkyä kaventamassa. Katsotaan rauhoittaisko se yöunia kun on tilaa nukkua... toiveajattelua..? :whistle:

Lainaan itteeni..
Ei ollu toiveajattelua, neiti nukku unelmasti!! Heräs yhesti syömään joskus 1-2 välillä, ja muutoin nukku ilman mitään kitinöitä ja ähinöitä, jesh!! Kunpa, voi kunpa tämä jäis pysyväksi olotilaksi, nyt ku on tilaa mällätä siellä sängyssä.
Nyt arskaa ottamaan ku A nukkuu ja isompi puuhailee tuolla hiekkiksellä.
hieno homma,jospa tosiaan sama meininki jatkuis b =) d
 
Meillä kans nukuttiin ihan loistavasti, neiti heräs vartin yli kuuden syömään ja sitten herättiin vähän enne kymmentä, neiti kyllä jo vähän aikasemmin rupes höpötteleen sängyssä mut mä sain viel tovin torkkua :D
 
Parsa on nyt soseutettu ja pakkasessa. Tyttö on jo toisilla päikyillä. Edelleen on jotenkin kiukkunen. Voi kun ne hampaat jo puhkeisivat :kieh:

Onpas täällä hiljaista. Taitaa kaikki olla ulkosalla auringosta nauttimassa... :D Pitää itsekin lähteä kun tyttö vaan herää.
 
Merkkaus vaan :wave:
Siivota YRITÄN, likka nukkuu (kuulostaa kyl et just heräilis), pojat on appivanhempien kassa maauimalassa ja karjalanpaistin lykkäsin just uuniin :p
Innostus siivoomiseen on täysi zero points |O
 
Kelasta tuli myönteinen päätös Almironin yms. korvaamisesta! :xmas: :xmas: :D Vein lausunnon Kelaan 23.7. klo 15.30 ja päätös on annettu 28.7. :eek: :eek: :D En oo ikipäivänä nähnyt tai kuullut kenenkään saavan Kelasta päätöstä näin nopeasti! Kiirus nyt, mutta kohtahan me sitten nähdään joidenkin kanssa! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Kelasta tuli myönteinen päätös Almironin yms. korvaamisesta! :xmas: :xmas: :D Vein lausunnon Kelaan 23.7. klo 15.30 ja päätös on annettu 28.7. :eek: :eek: :D En oo ikipäivänä nähnyt tai kuullut kenenkään saavan Kelasta päätöstä näin nopeasti! Kiirus nyt, mutta kohtahan me sitten nähdään joidenkin kanssa! ;)
Kai ne Kelassakin tajuaa että tossa voi olla vauvan henki vaarassa jos ei päätöstä tee tarpeeks nopeesti. Korvikkeita kun ei noilla hinnoilla todellakaan ole monella varaa ostaa ilman korvausta. :hug: Hyvä että saitte korvaukset plakkariin.
 
ieva Hieno juttu :) Nyt heinäkuussa ei taida Kelallakaan olla ruuhkaa niin asiat hoituu jopa kohtuullisessa ajassa =)

Me lähetään Artun kans kävelylle aurinkoon :wave: Saapi nukkua päikyt vaunuissa.
 
Mä vissiin tarviin jonkin mikä sysää mua muutokseen. Kävin hakemassa kaverilta koruavaimenperiä, mageita B). Ja autossa sit jo aloin haaveilla taas pitkistä kynsistä (jotka oli mulla aikoinaan tavaramerkki) ja korollisista kengistä. Niitäkin joskus käytin mutta kun mun nilkat on hippasen löysät niin nyrjähteli alituiseen.. Tällanen hukkapätkä ku mä, niin ei korot haittais yhtään.. :whistle:

Kohta nähhään joidenkin kanssa, kivaa! :wave:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
AI niin, laitoin Kenguruulle kyselyä petroolin värisestä Manducasta; ovat tukustakin loppu ja syksyllä vasta tulee seuraava tilaus :eek: . Voi kökkö :| Mustat ja valkoisetkin on loppuslut vain punaisia on jäljellä :| Mistähän mä nyt lähtisin metsästämään petroolia Manducaa?

En tiiä saako täällä mainostaa, mut huuto.netissä oli myynnissä petroolin värinen manduca.. vasta ostettu ja hintakin halvempi ku uutena.. tietty päälle tulee postarit...
 
Kerrankin Kelalle kukkasia B) hyvähyvä!

Käytiin juniorin kanssa tuossa läheisessä päiväkodissa hakemassa hakemukset. Ois hitsin hyvä jos saatais siitä paikka sitten maaliskuun alussa. Asutaan kadun toisella puolella :D
 
No onpas täälläkin hiljaista ollut :whistle: Mua on laiskottanut tänään niin paljon, etten oo viittsinyt tehdä oikeastaan mitään :ashamed: Ollaan vaan oltu möllötelty pojan kanssa :D pikku lenkki heitettiin kyllä. Nyt koitan patistaa tuota miestä, että lähdettäs käymään uimassa, kun nää helteet taitaa nyt loppua tältä erää ja mä oon käynyt tasan 2 kertaa uimassa tänä kesänä ja mies ei kertaakaan :eek:

Onpas ollut kyllä Kelalta nopsaa toimintaa ievan tapauksessa :flower:

Mä jo täyttelin tuota päivähoitohakemusta, mutta en vielä jaksanut alkaa liitteitä ajatteleen, kun mehän ei viitsitä ekalta puolelta vuodelta täyttä maksua hyväksyä, kun mies opiskelee ja edullisemminkin päästään, kun vaan paprut toimitetaan =)
 
Jokos te noita hakemuksia täyttelette päiväkotiin? Hui!! :eek: Pitäisikö jo itsekin alkaa ajattelemaan asiaa. Meillä tyttö menee hoitoon sitten ens vuoden syksynä. Ootteko hakemassa kunnalliseen vai yksityiseen? Meillä olisi tuossa lähellä kivan tuntuinen yksityinenkin, liikuntapohjainen....tiedä sitä mitä se sitten tarkoittaa :LOL:
 
M:n 5kk kuulumiset

8430g (3800g)
68,5cm (51,5cm)
päänymp. ei muutosta :attn: :)

kehui että poika liikkuu hyvin ja tasaisesti kasvaa +1 ja nolla käyrillä. piikkikin saatiin ja itkun kanssa. käräsyyttä on ollu mutta enpä muuta oo ainakaan vielä huomannu ja aamulla 9 aikaan käytiin jo piikillä.

mulla on etu ja keskisormi oikeassa kädessä todella kipeät. en ymmärrä mikä niihin on tullu. kauhuissani jo aattelin et tuleekohan mulle nyt reuma tms. :ashamed:

ihana ilma ollu, rusketustakin on saatu kun terassia tehty ja nurtsia leikattu. mies paloi mollemista hartioistaan aika pahasti...ei kiva. mitenkähän aikuiset ihmiset ei osaa laittaa rasvaa
:whistle:

ieva olipa hyvä että saitte kelan päätöksen nopsaan! =)
välillä saa oottaa tosiaan vaiks kuinka kauan...just niinku kaikki hermoiltiin noitten äippäpakkausten kanssa. ;) :whistle:

yöt retusia...kyllä!
m on keksinyt yölläkin nyt kääntyillä ja potkia pinnoja et kauhea pauke käy. viimeyönäkin heräsin äherrykseen kun pikkumies oli pää jalkopäässä. :eek:
ja tuttia heitellään kokoajan ja se pitää saada sit suuhun....mun silmänaluset on ihan kivan mustat jo...rautatabuja varmaan pitää ostaa...

nyt vien m:n pikku unille vielä ja sit isi lähtee töihin. :/

Jepsu
 

Yhteistyössä