Voi pikkuista! Toivottavasti ei ole tulossa kipeäksi! :hug: myös Ciballe ja neidille! Oliskohan ne hampaat tulossa? Jostain kuulin, että just ennen puhkeamista saattaa teettää punaiset läntit poskiin. :|Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Meillä kyläilypäivä takana. Kivaa oli, mut neiti hiukan kärtty ollut tänään. :/ Tai siis yrittää jutella ja hymyillä ja olla reippaana, mutta sit välillä tulee itku ja suru. Et ihan kuin sattuis jonnekin. Pieni ihminen! :heart: :snotty: Nyt unessa onneksi...
Ihanan kuuloinen synttäripäivä Ievan murusella! :heart: Onnea pienelle sankarille!
Kengistä ollut puhetta...mä olen ihan kenkä- ja laukkufriikki! Korkoa pitää ehdottomasti olla ja laatua myös. Me kun myytiin entistä asuntoa, niin kiinteistövälittäjä nauroi kun mun kenkiä katseli, että sähän oot töölön imelda marcos. Feikkejä en harrasta, mut Thamaasta olen ostanut pinkit crocsit. Pihakenkinä hyvät...
äippäHki: Kiitos onnitteluista! Ja kenkä- ja laukkuasiaan vielä; mäkään en harrasta kopioita ja laatua mielellään ostan. Nyt muuten tiedän miks tykkäät Sinkkuelämästä! Kenkäasiani selvitinkin jo tuolla, mutta laukuista sen verran, että mä käytän oikeastaan aina mun ikivanhaa rakasta ratiaani, siis semmoista mustaa marimekon läppälaukkua. :heart: Mulla on noita laukkuja muunkin värisinä, mutta musta ja virttynyt on rakkain. =) Noiden lisäksi mulla on muutamia persoonallisia (vintagea tai kierrätysmateriaalista tehtyjä) juhlalaukkuja, mutta niitä käytän tosiaan vain "paremmissa" bileissä.