***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Meillä kyläilypäivä takana. Kivaa oli, mut neiti hiukan kärtty ollut tänään. :/ Tai siis yrittää jutella ja hymyillä ja olla reippaana, mutta sit välillä tulee itku ja suru. :( Et ihan kuin sattuis jonnekin. Pieni ihminen! :heart: :snotty: Nyt unessa onneksi...

Ihanan kuuloinen synttäripäivä Ievan murusella! :heart: Onnea pienelle sankarille!

Kengistä ollut puhetta...mä olen ihan kenkä- ja laukkufriikki! :p Korkoa pitää ehdottomasti olla ja laatua myös. Me kun myytiin entistä asuntoa, niin kiinteistövälittäjä nauroi kun mun kenkiä katseli, että sähän oot töölön imelda marcos. :LOL: :LOL: Feikkejä en harrasta, mut Thamaasta olen ostanut pinkit crocsit. Pihakenkinä hyvät...
Voi pikkuista! Toivottavasti ei ole tulossa kipeäksi! :( :hug: myös Ciballe ja neidille! Oliskohan ne hampaat tulossa? Jostain kuulin, että just ennen puhkeamista saattaa teettää punaiset läntit poskiin. :|

äippäHki: Kiitos onnitteluista! Ja kenkä- ja laukkuasiaan vielä; mäkään en harrasta kopioita ja laatua mielellään ostan. Nyt muuten tiedän miks tykkäät Sinkkuelämästä! :LOL: :LOL: :LOL: Kenkäasiani selvitinkin jo tuolla, :LOL: mutta laukuista sen verran, että mä käytän oikeastaan aina mun ikivanhaa rakasta ratiaani, siis semmoista mustaa marimekon läppälaukkua. :heart: Mulla on noita laukkuja muunkin värisinä, mutta musta ja virttynyt on rakkain. =) Noiden lisäksi mulla on muutamia persoonallisia (vintagea tai kierrätysmateriaalista tehtyjä) juhlalaukkuja, mutta niitä käytän tosiaan vain "paremmissa" bileissä. :p

 
Meidän murunen sai tänään ekan sosemaistiaisen,persikkaa.Hän oli ihan onnessaan suu ammollaan eikä tajunnut ettei sitä syödä lusikkakaupalla :heart:


Kiitokset vielä Krantulle mukavasta päivästä. Sulla oli tai siis on tosi ihana poika =) Suu vaahdossa kotona kerroin hänen hellyyttävästä pusuttelustaan. No just täs vaan paasaan ja tehän olettekin viel junassa :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Nyt oon tehnyt pakkaseen soseita; bataatti, kukkakaali ja maissi. Huomenna parsakaali. Jee hyvä minä! :D Mitäs muita vielä voisi tehdä. Koska voisi maustaa noita soseita ja millä voisi maustaa?
--mä oon maustanu persiljalla ja kohta varmaan koklaan tilliä...ja tuolla joku oli pistäny vauvan porkkana soseeseen kuivattua rakuunaa :wave:

Kesäkurpitsa? Varsiselleri?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Meillä kyläilypäivä takana. Kivaa oli, mut neiti hiukan kärtty ollut tänään. :/ Tai siis yrittää jutella ja hymyillä ja olla reippaana, mutta sit välillä tulee itku ja suru. :( Et ihan kuin sattuis jonnekin. Pieni ihminen! :heart: :snotty: Nyt unessa onneksi...

Ihanan kuuloinen synttäripäivä Ievan murusella! :heart: Onnea pienelle sankarille!

Kengistä ollut puhetta...mä olen ihan kenkä- ja laukkufriikki! :p Korkoa pitää ehdottomasti olla ja laatua myös. Me kun myytiin entistä asuntoa, niin kiinteistövälittäjä nauroi kun mun kenkiä katseli, että sähän oot töölön imelda marcos. :LOL: :LOL: Feikkejä en harrasta, mut Thamaasta olen ostanut pinkit crocsit. Pihakenkinä hyvät...
Voi pikkuista! Toivottavasti ei ole tulossa kipeäksi! :( :hug: myös Ciballe ja neidille! Oliskohan ne hampaat tulossa? Jostain kuulin, että just ennen puhkeamista saattaa teettää punaiset läntit poskiin. :|

äippäHki: Kiitos onnitteluista! Ja kenkä- ja laukkuasiaan vielä; mäkään en harrasta kopioita ja laatua mielellään ostan. Nyt muuten tiedän miks tykkäät Sinkkuelämästä! :LOL: :LOL: :LOL: Kenkäasiani selvitinkin jo tuolla, :LOL: mutta laukuista sen verran, että mä käytän oikeastaan aina mun ikivanhaa rakasta ratiaani, siis semmoista mustaa marimekon läppälaukkua. :heart: Mulla on noita laukkuja muunkin värisinä, mutta musta ja virttynyt on rakkain. =) Noiden lisäksi mulla on muutamia persoonallisia (vintagea tai kierrätysmateriaalista tehtyjä) juhlalaukkuja, mutta niitä käytän tosiaan vain "paremmissa" bileissä. :p
Mull kans on noita laukkuja kertyny muutama :whistle: , myös marimekon tuo läpsykkä, sen oon vaan aatellu värjätä kun on haalistunu jo niin :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Hippa: Kävin netissä kattelemassa noita Camper-kenkiä. Eivät oo nekään pöllömmän näköisiä. =) En jaksanu lukea tekstejä, mutta onkos ne myös jollain lailla ekokenkiä? =) Mistä kaupasta niitä voi ostaa?
Ainakin Helsingissä Zio myi Campereita http://www.zio.fi/
Nyt täytyy myöntää, etten oo kauheesti perehtynyt niiden valmistusmenetelmiin, mutta epäilisin, etteivät oo ekohenkisiä :/ Taitavat olla espanjalaista alkuperää..

Ihanalta kuulostaa Pemmun ja perheen puolivuotis-juhlapäivä :heart: Onnea pienokaiselle :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ainiin, piti sanomani, helsinkiläiset & muut täällä liikkuvat: Käykääs Punavuoren Peikossa; aivan ihastuttavia leluja ja vauvanvaatteita! http://www.punavuorenpeikko.fi/ :p :p :p
Tuolla on niin ihania kaikkia :heart: Etenkin noi Småfolkin vaatteet on niin kivoja :D
--mun lempparit on moonkidsit :D
Ei paha, ei paha :D Lasten Metsola on kyllä kaas ihku :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ainiin, piti sanomani, helsinkiläiset & muut täällä liikkuvat: Käykääs Punavuoren Peikossa; aivan ihastuttavia leluja ja vauvanvaatteita! http://www.punavuorenpeikko.fi/ :p :p :p
Tuolla on niin ihania kaikkia :heart: Etenkin noi Småfolkin vaatteet on niin kivoja :D
--mun lempparit on moonkidsit :D
Ei paha, ei paha :D Lasten Metsola on kyllä kaas ihku :heart:
--juu kyl noita kaikkia panis, eiku pukis :LOL: :LOL: :LOL: :saint:
 
Päästiin turvallisesti lakeuksille. A käyttäytyi niin hienosti; keskusteltiin kaikesta päivän polttavasta ja naureskeltiin, välillä A otti torkkuja. Automatka tyttöjen (ja koirien) kesken meni siis vallan rattoisasti :)

A maistoi tänään elämänsä ekaa kertaa soseita, kokeiltiin nyt bataattia. Ilmeistä päätellen ei kyllä kauheen hyvää tainnut olla :LOL: Mutta huomenna taas uutta matoa koukkuun :D Olis ollut ehkä sittenkin parempi aloittaa jollain hedelmällä, mutta mennään nyt näillä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ainiin, piti sanomani, helsinkiläiset & muut täällä liikkuvat: Käykääs Punavuoren Peikossa; aivan ihastuttavia leluja ja vauvanvaatteita! http://www.punavuorenpeikko.fi/ :p :p :p
Tuolla on niin ihania kaikkia :heart: Etenkin noi Småfolkin vaatteet on niin kivoja :D
--mun lempparit on moonkidsit :D
Ei paha, ei paha :D Lasten Metsola on kyllä kaas ihku :heart:
--juu kyl noita kaikkia panis, eiku pukis :LOL: :LOL: :LOL: :saint:
Joo, en ollenkaan laittais hanttiin vaikka joku tuliskin noita vaatteita tyrkyttämään :saint:
 

Yhteistyössä