Kesäkuiset 2025 ☀️

Voi ei migreeni on ihan kamalaa! Toivottavasti helpottaa pian. Kyllä mä suosittelen, että menisit ultraan yksityiselle, että saat varmuuden siitä että kaikki on hyvin. Me käytiin Perhe Artessa… oli 85€. Edullisin mitä itse löysin.
Joo me käytiin siellä kans varhaisultrassa. Mutta tänään löytyi dopplerilla hyvä syke. ❤

Tänään oli kontrolli ultra ja kaikki on hyvin, syke näkyy, vastaa viikkoja ja näkyy jo sätkimistä ♥ niskaturvotus ultraan sain lähetteen, siitä tulee aika sit myöhemmin mut todennäköisesti sekin jo joulukuun alkupuolella. Täyttivät jo alustavasti äitiyskorttia ja siinä kohti tuli itku, on päästy jo näin pitkälle. Vuosien lapsettomuus hoitojen aikana on usko loppunut monesti. Äitiyskortti, minulle?!😭 Viikkoja nyt 9+1

Täällä meinaa mieli olla maassa.😔
Väsyttää, räkästä ja etovaa oloa.🤢 Eilen illalla oksensin.
Ei jaksa tehä mitään, ei pysty tekee mitään, eikä oikein edes kiinnosta. Jotain koitan tehä, niin pahaolo vaan pahenee. Välillä tuntuu, et vois vaan nukkua.🥲

Onneksi on tää ihana joulunaika.🤶🎅 Rakastan joulujuttuja, joulunodotusta, laittamista ja kaikkee siihen liittyvää.🥰 Huomenna piristyn ja lähden ostelee lapsille joulukalentereihin juttuja.🎁 Ja samalla katselen myös joululahjoja.🎄🎁

Perjantaina ois verikoe. Onneksi on myös iän puolesta se nipt, siinä saa varmuuden jo vauvan sukupuolesta.😊 Sekin vähän kiinnostaa..Muttä sinne on vielä aikaa.🙃

Jospa tää tästä helpottuisi..

Mulla maha näkyy jo selvästi. Jos on tiukka paita, niin ei voi olla huomaamatta.😅
Tänään siis on tasan 10+0.
Ootteko kertonu vielä raskaudesta kenellekään?
Me ei, ehkä joskus ultran jälkeen joulukuussa..❤
Yhdelle kaverille on kerrottu, ei vielä muille. Mulla iltaisin maha turpoaa, päivällä ei välttämättä huomaa 👀 mut kiva tehdä iltavuoroa tää viikko kun saa koko ajan peitellä 😅

Yhteistyössä