***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Kiitoksia nipsulille onnitteluista! =) Meillä onkin ollut ihana päivä tänään! Käytiin lonkkakontrollissa ja siellä kaikki ok =) =) , sitten tavattiin kaveriperhettä, joilla samanikäinen tyttö kuin meillä. Iltapäivällä mentiin keskustaan kaupoille ja syömään; tyttö sai puolivuotislahjaksi rummun ja rataslelun. =) Ilta vietettiin vielä Mustikkamaalla meren rannalla, hiljaisella ja rauhaisalla kalliolla. Aivan ihanaa oli! =) :heart:

:hug: Pessille ja minni80:lle! hmm... Mitäköhän muuta piti kommentoida... :ashamed: Pitää vissiin selata uudelleen nuo pari sivua... :whistle:

ieva & :heart: 6kk tasan!

Meillä kyläilypäivä takana. Kivaa oli, mut neiti hiukan kärtty ollut tänään. :/ Tai siis yrittää jutella ja hymyillä ja olla reippaana, mutta sit välillä tulee itku ja suru. :( Et ihan kuin sattuis jonnekin. Pieni ihminen! :heart: :snotty: Nyt unessa onneksi...

Ihanan kuuloinen synttäripäivä Ievan murusella! :heart: Onnea pienelle sankarille!

Kengistä ollut puhetta...mä olen ihan kenkä- ja laukkufriikki! :p Korkoa pitää ehdottomasti olla ja laatua myös. Me kun myytiin entistä asuntoa, niin kiinteistövälittäjä nauroi kun mun kenkiä katseli, että sähän oot töölön imelda marcos. :LOL: :LOL: Feikkejä en harrasta, mut Thamaasta olen ostanut pinkit crocsit. Pihakenkinä hyvät...

Onnea uusista hienoista mitoista neuvolassa käyneille! =) :flower:

Hippa: Kävin netissä kattelemassa noita Camper-kenkiä. Eivät oo nekään pöllömmän näköisiä. =) En jaksanu lukea tekstejä, mutta onkos ne myös jollain lailla ekokenkiä? =) Mistä kaupasta niitä voi ostaa?

Yhteistyössä