***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Kukaan katsonut tuota 20 v vastaan 40 v deittiohjelmaa? Äsken muksujen nukutuksen ohella sitä sivusilmällä vähän seurailin... vitsi jos itse näyttäisi tuolta nelikymppisenä kuin ne tyttelit, se 48-vuotias oli paremmin säilynyt kuin minä nyt *kade* :p
 
Mietiskelen tuota kuvausasiaa... Toisaalta meilläkin kyllä räpsitään päivittäin tytöstä kuvia, mutta toisaalta taas ammattilainen saattaisi saada todella hyvän otoksen. :/ Voishan sitä toisaalta kokeilla ottaa itsekin puolivuotispäivänä paljon erilaisia kuvia, ihan sommitella ja miettiä taustojakin. :/
 
Viihdyttämisestä olette puhuneet... esikoinen oli ihan omaa luokkaansa sillä(kin) saralla. Ei viihtynyt hetkeäkään yksin ilman viihdyttämistä, eikä ilmaissut sitä millään pienellä vinkaisulla vaan suoralla huudolla. :p Ei siis tullut vaan yhtään mitään siitä jos itse yritti jotain tehdä, tilanne korjautui ehkä noin 1,5 v:n iässä kun alkoi touhuta mukana kaikessa. Sitä ennen jos esimerkiksi yritin tiskata, niin tyttö tunki itsensä tiskipöydän ja mun jalkojen väliin ja työnsi niin kauan kun lähdin pois homman äärestä. Ja jos en lähtenyt, niin täysraivari päälle. :p Tytön vauva-aikana mä en vaan voinut käsittää miten pienten lasten äidit pystyy yksinään lasten kanssa laittamaan ruokaa tai siivoamaan tai edes käymään vessassa. :kieh: Saati sitten hoitamaan muita lapsia. :p Mutta nyt kahden kanssa on paljon helpompaa kuin tytön vauva-aikana, poika on paljon viihtyväisempi ja esikoinen viettää niin paljon aikaa pojan kanssa jutellen ja naurattaen häntä, ja selittäen hänelle kaikenlaisia asioita :D että mä ehdin ihan hyvin hoitelemaan kotihommiakin päivän mittaan.

Ihana välillä seurailla noita kahta naperoa, kun nyt jo viihtyvät niin hyvin kahdestaan. =) Kun poika alkaa kitistä, niin tuo tyttö tulee heti paikalla ja alkaa laulaa kiskis kippurahäntää, ja siihen poika ihan oikeasti kaikkein parhaiten rauhoittuukin. :heart: (siis jos on vaan tylsää, nälkä ja mahakivut yms. on tietysti erikseen, sitten on äitin astuttava remmiin)
 
Iltaa :wave: !

Hissukka: Satuin muuten katsomaan samaa ohjelmaa ihan vahingossa. kun kanavia selailin.Yleensä täntyyppiset showt ei innosta, mut toisaalta aika mielenkiintoista :whistle: .Juu, todella hyvännäkösiä nelikymppisiä oli, epäilen kyllä et aikaa monta lyyliä ' korjailtu ' ...Valitettavasti tuntu, et jäppis tosiaan pudotti ne rumimmat pois kuiteskin..Olihan tää ihan hyvä ohjelma siihen stressiin, kun tossa nukuttamisessa A:n kanssa meni melkein tunti |O .
 
Wode mäkään en yleensä noita deittiohjelmia jaksa katsella kun ne miehet on mun makuun turhan naismaisia ja muutenkin vähän liian karjamarkkina-meininkiä :whistle: mutta tuossa nukuttamishärdellin ohella juuri sopivan aivotonta seurattavaa kun ei voi mihinkään keskittyä kuitenkaan. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Mua kyllä kiinnostais viedä A puolivuotiskuvaan :heart: .Ensimmäinen kun on, niin miksei.Toki meilläkin on räpsitty aikas tavalla omia kuvia.Ja puolet teettämättä niistä...
Meillä ei oo teetetty yhtään ainutta kuvaa. :/ Tulosteltu on itse kuvia, mutta sehän ei ole sama. Pitäis ihan ottaa asiaks teettää kuvia ja alkaa kokoamaan niistä kansiota. Koneella tosin on tuhansia kuvia ja viedopätkääkin on kaseteilla ristiäisten lisäksi lähemmäs kaksi tuntia. :/ Siinäkin mielessä kiinnostais tuo puolivuotiskuvaus. :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Mua kyllä kiinnostais viedä A puolivuotiskuvaan :heart: .Ensimmäinen kun on, niin miksei.Toki meilläkin on räpsitty aikas tavalla omia kuvia.Ja puolet teettämättä niistä...
Meillä ei oo teetetty yhtään ainutta kuvaa. :/ Tulosteltu on itse kuvia, mutta sehän ei ole sama. Pitäis ihan ottaa asiaks teettää kuvia ja alkaa kokoamaan niistä kansiota. Koneella tosin on tuhansia kuvia ja viedopätkääkin on kaseteilla ristiäisten lisäksi lähemmäs kaksi tuntia. :/ Siinäkin mielessä kiinnostais tuo puolivuotiskuvaus. :/
Meillä on tilaamatta kaikki kuvat esikoisen ristiäisistä lähtien... nolo nolo. :ashamed:
 
Ieva80: Siks just minäkin puolivuotiskuvaa ajattelin.Sais oikein vauvakuvan vielä :heart: . Koneella meilläkin on tsiljoona kuvaa...Olis mulla tossa nätti kansio, mihin vois laittaa.Pitää kans täs ryhdistäytyä tähänkin asiaan :| .
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Mua kyllä kiinnostais viedä A puolivuotiskuvaan :heart: .Ensimmäinen kun on, niin miksei.Toki meilläkin on räpsitty aikas tavalla omia kuvia.Ja puolet teettämättä niistä...
Meillä ei oo teetetty yhtään ainutta kuvaa. :/ Tulosteltu on itse kuvia, mutta sehän ei ole sama. Pitäis ihan ottaa asiaks teettää kuvia ja alkaa kokoamaan niistä kansiota. Koneella tosin on tuhansia kuvia ja viedopätkääkin on kaseteilla ristiäisten lisäksi lähemmäs kaksi tuntia. :/ Siinäkin mielessä kiinnostais tuo puolivuotiskuvaus. :/
Mä oon teettänyt osan kuvista (about 2kk ikään saakka) jo aiemmin ja lajitellut ne kivasti kansioihin. Nyt sunnuntaina sain vihdoi laitettua taas tilaukseen 180 kuvaa, jotka varmaan tulevat viimeistään ens viikolla =) Sitten saa taas lajitella niitä albumeihin aikajärjestykseen :whistle: Kauheeta hommaa, tollaset kannattaa säästää kyllä sadepäiviin ;)
 
:wave: ,
meillä neiti yrittää unta mettästää vaan saas nähä kuin käy :eek:

joops, joskos menis keitteleen hänen lihaksia, possun ulkofilettä ois tarjolla :wave:

Mäkään en syö punasta lihaa, kanaa yms. kylläkin. Kokeilin imetys aikana ( *jotta lapsi saisi mahdollisimman paljon makuja jo äidinmaidon mukana* ;) )maistella jauhelihaa mutta en tykänny :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Ippu en ole sen vertaa ehtinyt koneella istua että olisin saanut vastatuksi sulle, että kiitos ihanainen kun olet mua ihan kaipaillut! =) Oli ihan päivän piristys! =)
No hei, my soulmate, kuinka voisin olla kaipaamatta! =) :heart:
Sä saat kyllä aina hyvälle tuulelle! =) :hug:
Mää katos rakastuin sinuun jo ennen niitä ovistestejä! ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Voi että on muuten elämä helpompaa kun on lämmintä vettä. :kieh: Onneksi huomenna pitäisi saada lämminvesivaraaja taas paikalleen... kylppäriremontti siis käynnissä, onneksi alkaa olla voiton puolella. :p
Ihana sinä oot saanu valikoida kaikkea kivaa, kaakeleita yms=)
Millaista pintaa tuli seiniin ja lattiaan?
 

Yhteistyössä