***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Ai niin, tätä mun on pitäny kysymäni jo pidempään, tuntuuko muiden vauvoilla tissejen kohalla semmoset pienet jyväset
Olipa metka että otit tän puheeksi, mun on pitäny puhua näistä vauvojen tissiasioista jo monesti!
Siis jyväset tuntuu toki, eiks ne oo ihan vaan nännit..? :whistle:
Mutta se mitä ite oon miettiny, ni nyt, kun on tyttövauva, minusta näyttää ja tuntuu että se on tissienkin kohdalta tosiaan tyttö, siis jotenki siinä on semmoset pienet kummut jo nyt (näkyy varsinki ku puuhaa masullaan kyynärpäiden varassa, siis tietenki ku on ilkosillaan), kun taas esikoisella, joka on poika, semmosia ei mielestäni ollu, vaikka pulleroinen-palleroinen-pehmoinen vauvana oli sekin. Rintakehä oli vain tasainen, niinku nyt miespuolisilla on. Jos joku ei hokaa mitä meinaan ni voin vaikka laittaa kerhon puolella kuvan ;) Huomasin nimittäin kuvistakin että niissäkin meijän neitin daisarit näkyy!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Ai niin, tätä mun on pitäny kysymäni jo pidempään, tuntuuko muiden vauvoilla tissejen kohalla semmoset pienet jyväset
Olipa metka että otit tän puheeksi, mun on pitäny puhua näistä vauvojen tissiasioista jo monesti!
Siis jyväset tuntuu toki, eiks ne oo ihan vaan nännit..? :whistle:
Mutta se mitä ite oon miettiny, ni nyt, kun on tyttövauva, minusta näyttää ja tuntuu että se on tissienkin kohdalta tosiaan tyttö, siis jotenki siinä on semmoset pienet kummut jo nyt (näkyy varsinki ku puuhaa masullaan kyynärpäiden varassa, siis tietenki ku on ilkosillaan), kun taas esikoisella, joka on poika, semmosia ei mielestäni ollu, vaikka pulleroinen-palleroinen-pehmoinen vauvana oli sekin. Rintakehä oli vain tasainen, niinku nyt miespuolisilla on. Jos joku ei hokaa mitä meinaan ni voin vaikka laittaa kerhon puolella kuvan ;) Huomasin nimittäin kuvistakin että niissäkin meijän neitin daisarit näkyy!

-joo, ne siis tuntuu siellä nännejen alla ne jyväset joita tarkotan :wave: . Vaikuttasko imettäjillä noi omat hormoonit noitten tissejen kokoon *tuumailee*
*muoks* ja ilmeniskö ne sit tyttösillä eri tavoin kuin pojilla :wave: , siis ne imetyshormoonit
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä tuo keskimmäinen sälli on niin nirso ruuasta ettei oo tosi :snotty: Tiiä lie kehen tullu, varmaan naapurin koiraan |O Ei suostu ees maistamaan yleensä...ja yrittämisen puutteesta ei voi olla :eek:
--kyll mulla kans toi sipuli on semmonen että vaikka kuinka oon sitä 28 vuotta yrittäny opetella syömään niin ei se vaan mun suussa hyvälle maistu :whistle: , sipulijauhe on jees ja valkosipuli, mutta tavan sipuli :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Ai niin, tätä mun on pitäny kysymäni jo pidempään, tuntuuko muiden vauvoilla tissejen kohalla semmoset pienet jyväset
Olipa metka että otit tän puheeksi, mun on pitäny puhua näistä vauvojen tissiasioista jo monesti!
Siis jyväset tuntuu toki, eiks ne oo ihan vaan nännit..? :whistle:
Mutta se mitä ite oon miettiny, ni nyt, kun on tyttövauva, minusta näyttää ja tuntuu että se on tissienkin kohdalta tosiaan tyttö, siis jotenki siinä on semmoset pienet kummut jo nyt (näkyy varsinki ku puuhaa masullaan kyynärpäiden varassa, siis tietenki ku on ilkosillaan), kun taas esikoisella, joka on poika, semmosia ei mielestäni ollu, vaikka pulleroinen-palleroinen-pehmoinen vauvana oli sekin. Rintakehä oli vain tasainen, niinku nyt miespuolisilla on. Jos joku ei hokaa mitä meinaan ni voin vaikka laittaa kerhon puolella kuvan ;) Huomasin nimittäin kuvistakin että niissäkin meijän neitin daisarit näkyy!
Juuri näin meilläki =) :wave: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä tuo keskimmäinen sälli on niin nirso ruuasta ettei oo tosi :snotty: Tiiä lie kehen tullu, varmaan naapurin koiraan |O Ei suostu ees maistamaan yleensä...ja yrittämisen puutteesta ei voi olla :eek:
--kyll mulla kans toi sipuli on semmonen että vaikka kuinka oon sitä 28 vuotta yrittäny opetella syömään niin ei se vaan mun suussa hyvälle maistu :whistle: , sipulijauhe on jees ja valkosipuli, mutta tavan sipuli :x
Kun oiski vaan sipuli tms :snotty: Tolla on enempi sellasia mitä se ei syö, kuin syö :ashamed: Se oikeesti on vaikka nälissään niin kauan ku tohtii pitää...
 
Sipulihan on herkkua :p mä taas nirsoilen isoissa linjoissa: en syö lihaa/kanaa. Kalaakin tosi harvoin, lähinnä ravintolassa tai äidin kalapatojen äärellä.
Mutta poikanen sai tänään ekat maistiaiset lihasosetta. Ei kovinkaan innostuneelta vaikuttanut..

En kohta enää uskalla lähteä pojan kanssa vaunuilla mihinkään :/ käytiin kaupassa, niin tää akrobaatti yritti möyriä vaunuista pois. Möllötti siellä sitten mahallaan ja kaula kenossa katseli ympärilleen ja huuteli. Kai se on kohta pakko siirtyä rattasiin. Meillä ei taida olla kuin yksi asento selkänojalle (erillinen ratasosa) :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
:wave: palsta väsymystä ja :'( :'( ja isännä kans sanaharkkaa :kieh: :'( kuhan nahistaan
tyttöki ripuloi, takamus ihan punainen ja puolisukua mahataudissa :kieh:
:hug: , meilläkin on ollu tänään miehen kanssa p'askapäivä :(
KIITOS ootte KULTASIA!!
Pikkuhiljaa paranemaan päin.. onneksi mä ja isäntä on vielä ainaki säästytty. siskon perheessä kestäny jo rumpa 2vk (4 lasta) toinen kierros menossa..
ärsyttävä tauti.. onneksi meillä ei kuitenkaan olla oksennettu..tuossa ripuloinnissakin on näin pienelle tarpeeksi..
isännän kans saatiin illalla asiat sovittua! kaatu kummallakin liikaa päälle kerralla!
ite yrittny olla siskolle avuksi + tämä remppa, m iehen veli teholla jne.. no viikonlopuksi päästään reissuun (pohjoiseen) pääsee vähän aivoja tuulettaan
 
Halojaapäivää B)
Nuuksiosta terveisiä. Tehtiin ihan lyhyt lenkki. Oli koirat mukana ja mulla paloi hermot niiden takia jo parkkiksella.. Mut onneksi lähettiin, oli kiva reissu! Ja tyttö oli hurjan tyytyväinen.

Kävin tossa ostamassa tytölle hammasharjan, sellaisen jonka toinen pää on sellainen pureskelulelun näköinen. Harjasinkin märällä harjalla ikeniä ja ensihämmästyksen jälkeen jopa hymyili =)

Mä hilppasen jumppaan..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
tohon pessin juttuun kommentoin vielä sen verran et meillä kellä useampia lapsia ei oo mahdollisuutta viihdyttää sitä vauvaa jatkuvasti vaikka sen takia kotona ollaankin. myös muut lapset on hoidettava ja huomioitava. toivottavasti tästä ei nyt kukaan ota nokkiinsa, oli vaan pakko kommentoida :)
Näinhän se on. Mutta siksi mulle tällä hetkellä riittääkin tää yksi pieni kultapossu, jotta voin kasvattaa siitä lahkeessa roikkuvan mammanpojan :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
ootas vaan parin vuoden päähän viimeistään :whistle: ;)
 
*hakkaa tolppaa merkiksi* Kävin lukemas missä mennään ja taas mennään... Nyt täytyy lähteä rantasaunaan :p . Ihanaa... B) Tosin mukana väsynyt 3v, mut eiköhän se kohta hyydy :xmas: . Poju nukkuu ja siirrän sen rannassa rattaisiin :whistle: .

Kirjoittakaapa taas meheviä juttuja, jotta voin ennen maatemenoa taas rentoutua :LOL: .
 
Meil on nyt sitten vaunukoppa poistettu, eli kuomurattailla mennään :wave: Käytiin äsken heittämässä lenkki, poika katseli innoissaan uudesta perspektiivistä :)

*muoks* oli niissä kuitenkin selkänojansäätö :)
 
:wave:

Tuli tuossa mieleen nyt kun alkaa tuo puolen vuoden ikä lähestyy....Hui...niin ootteko ajateleen käydä ottamassa valokuvaamossa puolivuotis kuvan vai otatteko itse kuvan?? Pitäisi kuitenkin sitten antaa isovanhemmille ja kummeille kuva...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
:wave:

Tuli tuossa mieleen nyt kun alkaa tuo puolen vuoden ikä lähestyy....Hui...niin ootteko ajateleen käydä ottamassa valokuvaamossa puolivuotis kuvan vai otatteko itse kuvan?? Pitäisi kuitenkin sitten antaa isovanhemmille ja kummeille kuva...
Yksivuotiskuva on meidän suvussa ollut tapana vasta ottaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
:wave:

Tuli tuossa mieleen nyt kun alkaa tuo puolen vuoden ikä lähestyy....Hui...niin ootteko ajateleen käydä ottamassa valokuvaamossa puolivuotis kuvan vai otatteko itse kuvan?? Pitäisi kuitenkin sitten antaa isovanhemmille ja kummeille kuva...
Ei me ainakaan ole ajateltu käydä ottamassa :whistle: Yksivuotiskuva sitten vasta kuvaamossa. Itse tulee noita kuvia räpsittyä kuitenkin, niin puolivuotispäivän kunniakasi voi sitten laittaa vaikka parempaa päälle ja koittaa ottaa jonkun söpön otoksen =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
:wave:

Tuli tuossa mieleen nyt kun alkaa tuo puolen vuoden ikä lähestyy....Hui...niin ootteko ajateleen käydä ottamassa valokuvaamossa puolivuotis kuvan vai otatteko itse kuvan?? Pitäisi kuitenkin sitten antaa isovanhemmille ja kummeille kuva...
1-vuotiskuvaa on meillä ajateltu, mutta vois kait sitä tosiaan otattaa jo puolivuotiskuvankin. :/ Mustakin taitaa muuten olla puolivuotiskuvakin. =) Jo vain, saatanpa varata kuvausajan. :p 1-vuotiskuvanhan saattaa saada tarhassakin, jos valokuvaus sattuu siellä olemaan vasta keväällä. :/ Meidän kummipoika oli kuvauksessa 1-vuotiaana, niin kuvaaja oli sanonut, että parempi 1-vuotias ei ole mikään paras kuvattava. Kummipoikaakin oli kuvannut lähemmäs pari tuntia, kun on niin eloisa tapaus. :p :heart:
 
1-vuotiskuva meilläkin varmaan otetaan. Esikoisen 1-vuotiskuvaus oli ihan homma sinänsä :kieh: kuvaaja oli unohtanut ja koko pulju oli kiinni, ja kun lopulta tuli paikalle oli tyttö väsynyt ja nälkäinen. :headwall: Mies ja minä esitettiin koko sirkustemppu- ja laulukategoriamme että saatiin kuvat otettua, tyttö meni ympäriinsä kuin duracel-pupu ja muksahteli alas lavasteista. |O No hyvät kuvat kyllä tuli silti, yllättäen, olin ihan varma sen kuvauksen jälkeen ettei tullut ainoatakaan kuvaa mitä viitsisi jälkikäteen katsella. Kaipa nuo ammattikuvaajat osaavat poimia filmille sen oikean hetken, vaikka kestäisi vain sekunnin murto-osan. =)
 

Yhteistyössä