***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Tinttura:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Liikunta pitäs tälläsellä helteellä olla laissa kielletty |O :xmas:
Tunnin reipas kävelylenkki...paidassa ei varmaan ollu kuivaa kohtaa :whistle: Nyt palkitten itteni jäätelöllä ja kahvilla täs koneella B)
Kerroppas mulla mistä sen löytää sen selkärangan tota liikuntaa ja laihdutusta varten? :ashamed:
No joo, tämäkin vielä tämmöisenä ihanana päivänä. B) Ei näitä laihdutuksia jaksa nyt ajatella, kun on kesälomakin. :xmas: Katellaan sitten syksymmällä... :p nim. "Parikytä kiloa liikaa täälläkin massussa ja kankuissa"
Mut jossei sitä yhtää aattele, ni syksyllä on 30kg...ainaki mulla :xmas:
Mutta joo...en siis todellakaan aio nyt kesällä niskalimassa painaa vaan ihan fiiliksellä =)
 
Pärkkeleen nännänännä-tyttö ja vinkuva koira asustavat meillä. Meillä on Hinku, Vinku ja Suursyömäri |O
Hyvä esimerkki tosta tytön viihdyttämisestä on tossa viis minsaa sitten: on isänsä sylissä, katselee kattoa ja isi juo kahvia; menee hyvin. Sit iskee turhautuminen: nännänännääh! tuttipullo suuhun-> juuei, mitä hittoa tää on? nännänännä! ja sit jo itketäänkin. Koska isi ei nyt just silloin katellut tyttöä, koska otti kahvihuikat..
Me toki ollaan lastamme varten, mutta oispa niin kiva vähän hengähtää.
Meidän pitäis olla aina jossain menossa ja tyttö mieluiten rintarepussa, silloin ei iske turhautuminen.

Mä joskus aattellu että siinä mielessä ois opettavaista jos se toinen muksu tulis, jospa se oiskin "helpompi".. Ja ihan satavarmasti mä vuoden päästä oon sitä mieltä että täähän on megahelppo vauva! me sentäs nukutaan yöt.

Joo, me vissiin lähetään Nuuksioon!
Päivänjatkoja!¨

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
Jahve: ruokavinkki! meitsillä kiehuu perut ja tein oikein supersipulisen jauhenlihakastikkeen sekä porkkanaraastetta ja puolukkahilloo. namskis. kohta pääsee syömään. :p
Potut nakkikastikkeellavois olla jees :p Jauhista ei oo...ja paistettua sipulia kaveriks!!!! :p :p :p
Pitäsköhä hipsii keittiöön B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Tinttura:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Liikunta pitäs tälläsellä helteellä olla laissa kielletty |O :xmas:
Tunnin reipas kävelylenkki...paidassa ei varmaan ollu kuivaa kohtaa :whistle: Nyt palkitten itteni jäätelöllä ja kahvilla täs koneella B)
Kerroppas mulla mistä sen löytää sen selkärangan tota liikuntaa ja laihdutusta varten? :ashamed:
No joo, tämäkin vielä tämmöisenä ihanana päivänä. B) Ei näitä laihdutuksia jaksa nyt ajatella, kun on kesälomakin. :xmas: Katellaan sitten syksymmällä... :p nim. "Parikytä kiloa liikaa täälläkin massussa ja kankuissa"
Mut jossei sitä yhtää aattele, ni syksyllä on 30kg...ainaki mulla :xmas:
Mutta joo...en siis todellakaan aio nyt kesällä niskalimassa painaa vaan ihan fiiliksellä =)
No joo, kyllähän syömisiä pitää vähän ajatella, ettei koko ajan mässyjä vetele :p , muttei jaksa nyt laihduttamalla laihduttaa. :p En jaksa siis mitään erityistä täsmäliikuntaa tai aterioita laskeskella. :xmas: Täs on muutama viikko vielä kesäkautta jäljellä, niin otan tän rennosti. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla on tuol yks käyttämätönki MAM tutti...tarviiko joku? :kieh: Kun niitä myydään vaan 2kpl pakkauksissa eikä meil oo kun tuo yks tollanen pullo :whistle:

Jos se käy tohon aventin pulloon ni minä!! :wave:
Se kyllä painonsa puolesta tulis ihan kirjemerkillä, mut kävin kattoo, ni se tulee aika paksuksi kyllä :eek: Ei taija viittii lähettää, jos maksina pitäs laittaa...vai tietääks joku miten toi menee...?? :whistle: Jepjep...olen Itellalla töissä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla on tuol yks käyttämätönki MAM tutti...tarviiko joku? :kieh: Kun niitä myydään vaan 2kpl pakkauksissa eikä meil oo kun tuo yks tollanen pullo :whistle:

Jos se käy tohon aventin pulloon ni minä!! :wave:
Se kyllä painonsa puolesta tulis ihan kirjemerkillä, mut kävin kattoo, ni se tulee aika paksuksi kyllä :eek: Ei taija viittii lähettää, jos maksina pitäs laittaa...vai tietääks joku miten toi menee...?? :whistle: Jepjep...olen Itellalla töissä :LOL:

No joo, siinä tulee äkkiä tutille hintaa.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla on tuol yks käyttämätönki MAM tutti...tarviiko joku? :kieh: Kun niitä myydään vaan 2kpl pakkauksissa eikä meil oo kun tuo yks tollanen pullo :whistle:

Jos se käy tohon aventin pulloon ni minä!! :wave:
Se kyllä painonsa puolesta tulis ihan kirjemerkillä, mut kävin kattoo, ni se tulee aika paksuksi kyllä :eek: Ei taija viittii lähettää, jos maksina pitäs laittaa...vai tietääks joku miten toi menee...?? :whistle: Jepjep...olen Itellalla töissä :LOL:

No joo, siinä tulee äkkiä tutille hintaa.. :whistle:
Saat sen jos joku tietää kertoo, että miten tuo lähetys onnistuu ihan sillä 80 sentillä :p En minä sillä mitään tee, eikä ole ketään kuka tarvis :/ viittis käyttämätöntä poiskaan heittää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla on tuol yks käyttämätönki MAM tutti...tarviiko joku? :kieh: Kun niitä myydään vaan 2kpl pakkauksissa eikä meil oo kun tuo yks tollanen pullo :whistle:
Jos se käy tohon aventin pulloon ni minä!! :wave:
Se kyllä painonsa puolesta tulis ihan kirjemerkillä, mut kävin kattoo, ni se tulee aika paksuksi kyllä :eek: Ei taija viittii lähettää, jos maksina pitäs laittaa...vai tietääks joku miten toi menee...?? :whistle: Jepjep...olen Itellalla töissä :LOL:
No joo, siinä tulee äkkiä tutille hintaa.. :whistle:
Saat sen jos joku tietää kertoo, että miten tuo lähetys onnistuu ihan sillä 80 sentillä :p En minä sillä mitään tee, eikä ole ketään kuka tarvis :/ viittis käyttämätöntä poiskaan heittää...
Saisko sitä litistettyä esim. kahden pahvin väliin..? Meniskö tuo pilalle jos se ois jokusen päivän liiskattuna..? :whistle:
Ja sen verran ohuen pahvin kumminki et menee siihen 80 senttiin! :LOL:

muoks: tekstit meni ihan ihme väliin eka.. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
sipuli yöks
Tuokin hymiö on hyvä! :LOL: :LOL: Sähän se tavan nirsoilija olet, kun et syö sipuliakaan. :p :kieh: Ethän vaan opeta muksuille tarhassa noita tapojas? ;) ;) :LOL:
..joo,mull on noita rajoittteita :whistle: , ja arvaa vaan onks sipuli lähes joka ruuassa :eek: , usein mulla on omat eväät töissä :whistle:

Ja siis neiti Kiinasen aijon kyllä "opettaa " syömään kaikkea ;)
 
Tulin kurkkiin tänne ku ruoka kyspyy hellalla mut kaikki onki kadonnu sit tekeen ruokaa :D Meil porisee tuola perunat ja naudanlihakastike. Ja tein ite ruskean kastikkeen. mie en ymmärrä miten se on mulle ollu aina semmonen kauhistus mut nyt päätin että nyt se piru vie onnistuu ja tais se onnistuuki


Ihana ilma ulkona, käytii pitkällä lenkillä miehen ja pojan kanssa. Käveltii parille rannalle ja sit vää käyskenneltiin tuolla ympäriisä ja kateltii hienoja taloja =) Huomenna se miehen loma sitte tältä erää loppuuki.

Ai nii meripäivätki ois tänä viikonloppuna.. Vitsi sielt on kyl paljon hyviä muistoja :heart: Mut ehkä jää tänä vuonna taas väliin. Jääny vissii jo viitenä vuonna :p

Mut nyt mie meen kattoo mitä mun kastikkeelle kuuluu...

 
Ai niin, tätä mun on pitäny kysymäni jo pidempään, tuntuuko muiden vauvoilla tissejen kohalla semmoset pienet jyväset :wave: , meillä siis tuntuu..neuvolassa kysäsin ja oli sitä mieltä että nou hätää, mut sen reflexia-jupakan jälkeen hiukan mietityttää kuiteski :/
 

Yhteistyössä