***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Pikaseen kävin pari paikkaa kattomassa ni oli 12-14? vrk ja joissain oli viel muutama euro/henkilö. Ja sit tosiaan se vuokra ja bensat päälle... Kun kilometrejäkin varmaan aika paljon kertyy ja ne ei ihan vähää yleensä vie :whistle:

Mutta kiva että saatte lainaksi niin on paljon edullisempaa mennä =)
Joo, kyllähän sille reissulle varmaan jotakin hintaa tulee.Mut kiitos kun kävit taksan kattomassa :flower: . Mut johonkin kesälomareissulle tartti päästä, me ei missään oikein olla vielä lomailtu tänä kesänä.Kai vielä on kesää jäljellä.. :D
 
Sitähän minäkin :D ...Meillä on muuten huomenna meno häihin ja vauveli tulee mukaan saa nähdä miten menee...??Ei saatu hoitajaa, olisin kyllä jättänyt hänet meidän kotiin ja mummon hoidettavaksi mieluiten.Ainakin saletisti pääsee sieltä aikasin kotiin :LOL: .
 
Meil on kans viikon päästä ja heti häistä kuultuani varasin mummin hakemaan lapset sieltä kotiin nukkumaan B) Eli tulevat kirkkoon ja syömään (no okei, pojulla kyllä omat eväät :LOL: ) ja sit mummi ja ukki hakee ne ja me jäädään juhlimaan. Ja kuulemma kotiin ei saa tulla :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Meil on kans viikon päästä ja heti häistä kuultuani varasin mummin hakemaan lapset sieltä kotiin nukkumaan B) Eli tulevat kirkkoon ja syömään (no okei, pojulla kyllä omat eväät :LOL: ) ja sit mummi ja ukki hakee ne ja me jäädään juhlimaan. Ja kuulemma kotiin ei saa tulla :whistle:
Toi on hyvin hoidettu =) .Noin kans oisin halunnut..
 
Terkkuja Jyväskylästä! :wave: Täällä on porukkaa pipona Rallien takia. Männävuosina sitä aina lähdettiin terasseille ralliviikonloppuna. :p Tyttö oli todella kärttyinen ja itkuinen pitkin iltaa täällä mummilassa. Ei tykännyt ilmeisesti yhtään paikanvaihdoksesta. Ihmisiä ei tosin tuntunut vierastavan, mutta unille menot olivat rauhattomia. Nukutin pikkuista melkein puoli tuntia yöunille, mikä siis on meidän vauvalle ennenkuulumatonta. Muutenkin parahteli aina välillä sellaiseen "kärttyitkuun". :( Matkasänky on mukana ja koottuna, mutta se on niin iso, etten raaski tyttöä siinä nukuttaa. Nukkuu mun viekussa pikkuinen sitten. :heart: Toivottavasti huominen päivä olisi mukavampi tytöllekin. :| Aiotaan mennä keskustaan vähän kuljeskelemaan ja ihmisiä ja meininkiä katselemaan. Sellaisesta tyttö on ainakin aiemmin tykännytkin; tykkää istua rattaissa tai olla Ergossa ja katsella ihmisvilinää. :) Mies lähti tosiaan Lappiin kalareissulle tänään, tulee viikon päästä takaisin. Ikävä on jo nyt! :'( Mukavaahan se tosin on, kun hän pääsee reissuun. :)

Tulipa nyt omaa napaa, mutten ehtinyt kovin tarkasti lueskelemaan noita kuulumisia nyt. Onnea ainakin lumiannan 6kk- neidille ja Jahvetille hiäpäivästä! :flower: :flower: Ja voi v*ttu, mikä tyyppi on sattunut Liinamarin kanssa samaan bussiin! |O |O Jotkut on kyllä todella itsekkäitä! |O Hauskaa reissua vielä kertaalleen nipsulille =) ja Wodelle hauskoja häitä! =) Ja olikos vielä muitakin reissulaisia? :snotty:

ieva & :heart: 6kk ja 2pv
 
JAHVETILLE onnea!
LIINAMARI törmänny kyl sikamaiseen tyyppiin, miten kehtas,..
törkeen hintasia asuntoautojen vuokrat kyllä, ei kai tällasella tavallisella pulliaisella ikinä oo varaa tollaseen jos tonni per viikko ym menot huhhuh!!
VINJA:ihana ku ootte saanu amman häidenjatko illaks..meilläki olis 30päivä kokkolas häihin meno ja kovasti haaveillaan et saatais samalla vapaa ilta viettää..saa sit nähdä onnistuuko.
IEVA:miten sä osaat olla noin kauan erossa miehestäs, hui mä olisin jo epätoivoinen..

meijänki olis tarkotus alkuviikosta lähtee reissuun..orivedelle, turkuun ja ehkä viel vesivehmaalle jos viel intoa riittää.
 
No nii, meirän reissusuunnitelmat muuttuu sit kans lennossa...eli mennäänkin junalla, minä, neiti E ja koira..ja himpan verran matkatavaroita....vinkkejä otetaan vastaan:wave: , mielenkiinnolla odotan kuinka esim vessassa käynti sujuu tolla kokoonpanolla :whistle: :LOL: :LOL:
 
Jahvetille :flower: hääpäiväonnittelut! On muuten tosi hyvä päivä ;) meillä tuli nimittäin myös tänään miehen kanssa yhteiseloa täyteen sama 10 vuotta :D Kymmenvuotishääpäivää saa kyllä vielä kotvasen odottaa! :whistle: :D
 
Voi kateus,jotkut pääsee häihin :heart: ne on ihania.Mä aina itkeä tirautan niissä mennen tullen,ikuinen umpiromantikko :D

Ieva ootte sit taas kuin vastarakastunut pari ku mies palaa pitkältä reissulta ja ikävä on ollut kova.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Voi kirves että tuo isompi saa minut hermoraunion partaalle!!! :kieh: :headwall:
Jatkuva kysymystulva, saman kysymyksen toistaminen kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja peräkkäin saa minut niin raivoihini. Jankutusta en nimittäin kertakaikkiaan jaksa!! Tai "äiti tee maja". Teen majan. Se on ehjä ehkä minuutin, kunnes jätkänpätkä hajottaa sen, ja uudestaan: "äiti tee maja". Äiti tekee majan. Poika hajottaa. Äiti tekee majan. Poika hajottaa. Äiti ei suostukaan tekemään majaa, kun sinä kuitenkin sen heti hajotat. "ÄITI TEEEEE MAJAAAA!!!!!!!!!" No v*ttu tee ite majasi!! :kieh: :headwall: Ja hirveä huuto kun en suostunu enää tekemään... Ja sit jatketaan sillä aiemmalla aiheella, olen laittamassa A:ta ulos päikkäreille. "Äiti mitä sinä teet?" "Laitan A:n ulos päikkäreille." "Äiti, mitä sinä teet?" "Laitan A:n ulos päikkäreille." "Äiti mitä sinä laitat?" "A:n ulos päikkäreille..." "Äiti mitä sinä laitat?!" no öö, sulle kohta jeesusteippiä suun eteen että vaikenet!!!! :headwall: :headwall:

Jep, teki hyvää. Nyt Puuha Pete toimii lapsenlikkana, A nukkuu, ja mää painun pesemään vessaa. Jes, perjantain riemuja.
Ihan kuten meillä :D aikas usein olo tuppaa esikon kanssa olemaan |O :kieh: :whistle: |O vaikka onhan tuo onneksi vastapainoksi myös varsin ihana ukkeli. :heart: :saint: Tuota jankkaamista ei vaan kestä hermo mullakaan!
 
:wave: :wave: Terve taas.
Oon ollu töissä tänään, taas, hetken. Sit kävin heittääns siskon prismaan ja takas, nyt on syöty miehen kanssa hyvin, ja lasit punkkua juotu (tai no, mulla on ekaa vielä jälellä, sil menee toinen lasi :D ). Valle nukkuu. :heart:

Hyvää matkaa reissuilijoille, ja Liinamari; hitto mikä tyyppi! |O Mulla on kans käyny kerran sillai, että Vantaalta ku tulin ni joku nainen oli mahtunut vasta kolmanteen bussiin rattaiden kanssa (ja busseja meni n. 2krt tunnissa). Edelliseen olis mahtunut, mutta joku toinen nainen kiilasi, vaikka tämä oli ollut siinä jo siis yli puol h odottamassa dösää. Että niinkin. Mua itteeni aina jänskättää kanssa, että jos pysäkille tulee toiset vaunut, ni päästävätköhän minut ensin jos sattuu vaan yhet vaunut mahtumaan. Oon niin huono sanomaan mitään tollasissa tilanteissa, että sen takia.. :ashamed:
Nojoo, nyt kahton jos tvstä vaikka tulis jotain.... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Asiasta miljoonanteen...missä himputissa on kampissa hissi millä pääsee metroon? Etsi ja etsin niin et oli pojallakin jo silmät killissä siitä pyörimisestä.
Vanhalla metroasemalla on ainakin, uudellakin on... (miehen vastaus) Vanhalla metriksellä on liukuportaiden vieressä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Asiasta miljoonanteen...missä himputissa on kampissa hissi millä pääsee metroon? Etsi ja etsin niin et oli pojallakin jo silmät killissä siitä pyörimisestä.
Vanhalla metroasemalla on ainakin, uudellakin on... (miehen vastaus) Vanhalla metriksellä on liukuportaiden vieressä.
Kiitos ,nyt muistankin sen vanhan puolen

=) siellä uudella puolella pyörin ihan tyhmänä
 
Ei meilläkää oo kunnon kyyneleitä tullu :eek: Silmät on kostunu mutta ei oo kyyneleitä tullu. Tosin eipä toi koskaan oikein itkekään...

Meil on tullu nyt joku ihan ihme homma. Toi jätkä hakkaa itteään nyrkillä :eek: Sil saattaa olla toinen nyrkki suussa ja toisella ihan ku takois sitä suussa olevaa. Tai sitte hakkaa tuttia suussa tai muuten vaan muksii poskiaan :/

Mä oon ihan poikki, leiponu tänää koko päivän. Huomen ohjelmaa koko päiväks kun on kaverin polttareita sun muuta. Ens viikolla mekin päästään häihin :heart: Poika on hoidossa sen aikaa kun en mä toista raaski sinne ottaa kun sylissä joutuis pitään suurimmaks osaks ajasta.

Onnittelut hää- ja vuosipäiväläisille ja puolivuotiaille :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Asiasta miljoonanteen...missä himputissa on kampissa hissi millä pääsee metroon? Etsi ja etsin niin et oli pojallakin jo silmät killissä siitä pyörimisestä.
Sinä nurkassa ennen Espoon busseja...k-kaupan ja bussilaitureiden välissä. Nyt kesällä siinä on ollut joku kukkamyyjäkin samassa nurkassa.
 

Yhteistyössä